יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:42

וויליאמס תפגוש את ווזניאקי ברבע גמר בייג'ין

הראשונה בעולם התקשתה, אך גברה 5:7 ו-5:7 על קרילנקו ותפגוש את הדנית, שגברה 3:6 ו-1:6 על סטיבנס, גם רדוונסקה ברבע. ג'וקוביץ' גבר על ורדסקו

|
סרינה וויליאמס. התקשתה אך עלתה (רויטרס)
סרינה וויליאמס. התקשתה אך עלתה (רויטרס)

שלב שמינית הגמר בטורניר הנשים בבייג'ין הסתיים היום (חמישי) ובו נקבע הרכב רבע הגמר בטורניר הגדול האחרון של העונה.

הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, עלתה בפעם התשיעית בקריירה שלה מול מריה קרילנקו הרוסיה לאחר 5:7 ו-5:7. עם מאזן של 0:8 ציפתה לעוד נצחון קל, אבל קרילנקו היתה חדה ועלתה ל-4:5 ו-0:40 במערכה הראשונה מול הטניסאית הטובה בעולם שהוכיחה שוב שהיא אכן כזו, שחזרה מהבור ל-5:7 לזכותה.

קרילנקו לא נשברה מנטלית במערכה השנייה, אבל שוב עלתה ליתרון 2:4. התסריט חזר על עצמו וסרקינה השלימה 5:7 גם במערכה השנייה ותפגוש ברבע הגמר את קרולין ווזניאקי הדנית, שגברה על סלואן סטיבנס האמריקנית 3:6 ו-1:6.

למרות התוצאה, המערכה הראשונה ארכה מעל לשעה, כשהמשחקון הרביעי ארך 17 וחצי דקות של ראלים ארוכיים מהקו האחורי. ווזניאקי היתה זו ששברה ל-2:4 במערכה הראשונה ומכאן כבר האמריקאית פשוט החלה במסע של טעויות עד לסיום.

רדוונסקה. לוהטת (רויטרס)
רדוונסקה. לוהטת (רויטרס)
 

הרביעית בעולם, אגה רדוונסקה, שבשמינית הגמר שלחה פור הנד במהירות 160 קמ"ש, המשיכה ביכולת הטובה שלה והביסה 0:6 ו-2:6 את פולונה הרצוג הסלובנית. רדוונסקה תשחק ברבע הגמר, בדומה לטורניר טוקיו בשבוע שעבר, מול אנג'ליקה קרבר הגרמניה שגברה 2:6 ו-4:6 על רוברטה וינצי מאיטליה. הפולניה קרובה מאוד להבטיח את הכרטיס השמיני לטורניר סוף השנה באיסטנבול.

ילנה ינקוביץ' הסרבית הביסה 0:6 ו-0:6 את קרלה סוארס נבארו הספרדיה ותפגוש ברבע הגמר שחקנית שעבדה הרבה יותר קשה, לוסי סאפארובה הצ'כית שנזדקקה לשעתיים ו-50 דקות כדי להוריד מהמגרש את אנדריאה פטקוביץ מגרמניה עם 4:6, 7:6 (7:4) ו-6:7 (2:7). ברבע הגמר הרביעי ישחקו אלופת טוקיו, פטרה קביטובה ואלילת הקהל המקומי, נה לי, המדורגת חמישית בעולם.

ילנה ינקוביץ´. נמצאת במומנטום (רויטרס)
ילנה ינקוביץ´. נמצאת במומנטום (רויטרס)
 

בטורניר הגברים המקביל, איבד הראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ מערכה מול פרננדו ורדסקו, אך התאושש והשאיר את חלומו לזכות בפעם הרביעית בטורניר בחיים כשהשלים 5:7, 6:2 ו-2:6 אחרי כמעט שעתיים.

הסרבי כבר עלה למאזן של 0:16 בטורניר הסיני ויפגוש ברבע הגמר את סאם קווארי מארה"ב שגבר על סטן ואורינקה משוויץ 3:6 ו-6:7. אגב, נולה צריך לזכות בטורניר כדי להישאר במקום הראשון בעולם, אך אם רפאל נדאל יגיע לגמר, הוא יחלוף על פני ג'וקוביץ בכל מקרה.

ג´וקוביץ´. רוצה לשמור על הדירוג (רויטרס)
ג´וקוביץ´. רוצה לשמור על הדירוג (רויטרס)
 

הרביעי בעולם, דוד פרר, הזיע אך התגבר על מרקו מטוסביץ האוסטרלי 7:5, 1:6 ו-2:6. פרר יפגוש בשחזור רבע הגמר מאליפות ארה"ב את רישאר גסקה הצרפתי שניצח את ברנרד טומיץ האוסטרלי 6:7 ו-4:6.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */