יום שישי, 20.09.2024 שעה 03:16

האיגוד מתכוון לפטר את אקסמיט שחשף שחיתות

פרסום ראשון: עוה"ד של עובד האיגוד שלח מכתב נוקב לחלוץ, בעקבות התחושה כי הפיטורים לא מקצועיים: "ההחלטה התקבלה מבלי שיחת היכרות"

|
מוטי אקסמיט. יפוטר כי חשף מידע? (משה חרמון)
מוטי אקסמיט. יפוטר כי חשף מידע? (משה חרמון)

האם איגוד הכדורסל מתכוון לפטר את עובד האיגוד, מוטי אקסמיט בגלל שחשף שחיתיות באיגוד? זו הטענה שמעלה עורך דינו, אפרים ברק במכתב נוקב ליו"ר האיגוד, דני חלוץ. זאת על רקע הכוונה לדברי אקסמיט, בכך  שהאיגוד מתכוון לפטר אותו.

עו"ד ברק הזהיר במכתב כי יש תחושה כי הפיטורים הם על רקע העובדה שאקסמיט חשף שחיתיות באיגוד הכדורסל: "מרשי מבקש להעלות בפניך את התחושה או ההכרה שיתכן והחלטתך מקורה דווקא בעובדה שמרשי מסר מידע שנתבקש למבקר הפנים ובכך גם פעל בדרך המותווית בחוק הגנה על עובדים (חשיפת עבירות ופגיעה בטוהר המידות או במינהל התקין). מרשי מאמין ומקווה שלא יהיה לו צורך לעשות שימוש בהגנות שמקנה חוק זה, אולם כל זכויותיו שמורות בעניין".

עו"ד ברק כתב לחלוץ כי אקסמיט הופתע מכך שהיו"ר הנחה את מנכ"ל האיגוד, יעקב בן שושן  להתחיל בהליכים לסיום עבודתו של אקסמיט באיגוד. עו"ד ברק הביע פליאה ואף כתב לחלוץ: "החלטה שכזו נתקבלה אצלך מבלי שראית לנכון עד עצם היום הזה לקיים ולו שיחת היכרות עם מרשי שהוא עובד בכיר באיגוד, ואשר היה עד לפני זמן לא רב, כידוע לך, דובר האיגוד עד אשר 'הוזז' מתפקידו כדי 'לפנות' את מקומו לאדם חדש".

מוטי אמסלם. חייב כסף לאקסמיט  (יוסי ציפקיס)
מוטי אמסלם. לווה כספים מאקסמיט (יוסי ציפקיס)
 

כזכור, ONE חשף כי מוטי אקסמיט הלווה כספים למ"מ יו"ר האיגוד היוצא, מוטי אמסלם. האחרון לא החזיר לו ואקסמיט פנה לבית המשפט כשהגיש תביעה.     

עו"ד ברק כתב לחלוץ בעניין זה כי: "מרשי מצא עצמו, שלא בטובתו, בתוך 'מחול שדים' שמתרגש עליו בחודשים האחרונים על רקע מחלוקת כספית פרטית שקיימת בינו לבין מ"מ יו"ר  האיגוד הקודם מר מוטי אמסלם. מרשי לא רצה ולא התכוון לערב בנושא הפרטי שלו את האיגוד והוא פעל ופועל בדרכים משפטיות כשרות לגביית חוב גדול שמר אמסלם חב לו".

דן חלוץ (חגי ניזרי)
דן חלוץ. לא מוכן להגיב על המקרה (חגי ניזרי)
 

יו"ר האיגוד, דן חלוץ מסר בתגובה: "אינני מגיב על דברים שלא קרו".

עוז: "המומים, הסיעה מקווה שחלוץ לא יתן ידו לשימור השחיתות"
סיעת עוז מסרה בתגובה: "הסיעה המומה מכך שיש לאיגוד הכדורסל כוונה לפטר את אקסמיט שחשף שחיתיות במקום לטפל באותם אנשים בעלי תפקידים וספקי שרתים הנוגעים בשחיתות. הסיעה מקווה שחלוץ לא יתן ידו לשימור השחיתות אלא יעמוד בהבטחתו למגר את השחיתות, למרות תגובתו מעוררת הדאגה". צבי ליבר מראשי סיעת עוז ציין עוד כי ידרוש דיון בהנהלת האיגוד בפרשת מוטי אקסמיט.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */