יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:05

נבחרת הנשים בכדורעף ניצחה 1:3 את לטביה

השחקניות של אריה זלינגר פתחו ברגל ימין את השלב השני של מוקדמות אליפות אירופה. המאמן: "לקח לנו זמו להיכנס למשחק". הגברים הובסו 3:0 להולנד

|
זלינגר:
זלינגר: "הופתעתי מהרמה הגבוהה" (לי נוף)

נבחרת הנשים פתחה הערב (רביעי) את הופעותיה בשלב השני של מוקדמות אליפות העולם עם ניצחון על נבחרת לטביה. המערכה הראשונה נפתחה באופן צמוד, אך הנבחרת ניצחה 21:25 והמשיכה במומנטום אל תוך המערכה השנייה בה שייטה ל 15:25.

במערכה השלישית נבחרת ישראל נעלמה והלטביות דרסו 8:25. אך הקצב במערכה הרביעית שוב היה כחול לבן, חסימה נהדרת של טלי ארטנקו סיימה את המשחק בניצחון 20:25. פתיחה מוצלחת לנבחרת של המאמן דר' אריה זלינגר עם ניצחון 1:3.

הנבחרת פתחה עם: רון פונטי, אניה ויליקי, אניטה גליק, מורן צור, ג'זילה רודריגז, טלי ארטמנקו והליברו אדווה זינובר. שני פחם תפסה במהלך המשחק את עמדת המוסרת. 

זלינגר אמר בסיום המשחק: "לקח לנו זמן להכנס למשחק. הופתעתי מאחר וחשבתי שהרמה תהיה נמוכה יותר אבל היא הייתה גבוהה. הייתה לנו נפילה במערכה השלישית וזה תמיד קורה לנו, זאת המערכה הכי קשה עבורנו".

זלינגר התייחס לחילוף שביצע במהלך המשחק בעמדת המוסרת: "פונטי לא נכנסה טוב למשחק והכנסתי את שני, רציתית לתת לרון הזדמנות נוספת, אך זה קרה במערכה השלישית בה כל הקבוצה סבלה מנפילה ביכולת ובהמשך החלטתי לא להמר".

רון פונטי (מור שאולי)
פונטי. "לא נכנסה טוב למשחק" (מור שאולי)
 

במשחקים נוספים הערב במסגרת הבית ניצחה הונגריה את יוון 1:3 (22:25, 25:16, 26:28, 17:25) ושווייץ עברה את מונטנגרו בשלוש מערכות 22:25, 20:25, 15:25). המשחק הבא של הנבחרת יהיה מול מונטנגרו וביום שישי השחקניות של זלינגר תפגושנה את שווייץ, בשבת תתמודד מול יוון (20:00) וביום ראשון תנעל את הטורניר במפגש עם הונגריה (20:00). שלוש הנבחרות הראשונות בבית ישחקו בשלב השלישי במוקדמות אליפות העולם בתחילת השנה הבאה.

נבחרת הגברים לא עשתה כבוד להולנד המארחת בטורניר המוקדמות המקביל המתקיים באלמירה. הכחולים לבנים דאגו למתוח את המארחים במערכה הראשונה שהסתיימה בניצחון 23:25 לנבחרת האורנג'. גם המערכה השנייה נפתחה צמוד, אך במאני טיים הולנד עלתה ליתרון שתי מערכות עם ניצחון 20:25. יתרון שתי המערכות אמנם לא סידר ניצחון קליל להולנדים במערכה השלישית, אך הם דאגו לנצח 21:25 ובסיום 0:3 להולנדים.

"בסה"כ שיחקנו די טוב", סיכם מאמן נבחרת ישראל, זהר בר נצר, "היה לנו קשה מאוד לשבור את הקבלה שלהם ואנחנו חייבים לשפר את האחוזים שלנו בהתקפה ובמיוחד בכדורי המעבר". .

זהר בר נצר (שי לוי)
בר נצר: "היה לנו קשה לשבור את הקבלה שלהם" (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */