יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:04

רדוונסקה חבטה ב-160 קמ"ש: הכי מהיר בחיי

הפולניה גברה 3:6 ו-2:6 על מדיסון קיז וחבטה פור הנד אדיר שהימם אותה ואת הקהל. קביטובה גברה 4:6, 7:6 ו-3:6 על אראני. נדאל ניצח בבייג'ין

|
רדוונסקה. טיל אדיר (רויטרס)
רדוונסקה. טיל אדיר (רויטרס)

פטרה קביטובה הצ'כית, אלופת טוקיו הטרייה, רשמה היום (רביעי) נצחון שביעי ברצף בסבב הנשים, כשגברה בשמינית גמר טורניר בייג'ין על חברתה לטופ 10, שרה אראני האיטלקיה 4:6, 7:6 ו-3:6.

הצ'כית עלתה למגרש עם מאזן 0:5 מול האיטלקיה נמוכת הקומה, אבל אראני, שכבר כשנה וחצי נמצאת בצמרת באופן יציב, הוכיחה שוב את יכולת הלחימה וההגנה שלה גם מול אחת השחקניות האגרסיביות בסבב.

לקביטובה היה יתרון ברור במאזן הווינרים לאורך כל המשחק, אבל ההגנה של האיטלקיה החזירה אותה מפיגור 5:4 במערכה השנייה. שובר שוויון רע של הצ'כית הוליך את השתיים למערכה שלישית והצ'כית, שניצחה השנה יותר משחקים בשלוש מערכות מכל שחקנית אחרת בסבב, פתחה פער של 1:4 במערכה השלישית. אראני חזרה ל-3:4, אבל לא יותר.

קביטובה תפגוש ברבע הגמר את האלילה המקומית, נה לי, שגברה בשמינית הגמר על על סבין ליזיקי הגרמניה, פיינליסטית ווימבלדון, 5:7 ו-4:6 אחרי שתי מערכות צמודות מאוד.

פטרה קביטובה. התקשתה, אך עלתה לרבע (רויטרס)
פטרה קביטובה. התקשתה, אך עלתה לרבע (רויטרס)
 

שאר רבעי הגמר באחד משמונת הטורנירים הגדולים של השנה לנשים, יקבעו רק מחר (חמישי) כשהיום הושלם הסיבוב השני. הרביעית בעולם, אגה רדוונסקה מפולין, גברה על מדיסון קיז האמריקנית 3:6 ו-2:6.

במהלך המשחק חבטה רדוונסקה חבטת פור הנד מרשימה במהירות של 160 קמ"ש. הקהל ורדוונסקה בעצמה היו בהלם מהעוצמה והפולניה אפילו העלתה את קטע היוטיוב לפייסבוק שלה ורשמה: "זו כנראה חבטת הפורהנד המהירה בחיי". רדוונסקה תפגוש בשמינית הגמר את פולונה הרצוג הסלובנית (74) שהפתיעה את אנה איבנוביץ' הסרבית עם 4:6 ו-4:6.

ילנה ינקוביץ´. רשמה וי (רויטרס)
ילנה ינקוביץ´. רשמה וי (רויטרס)
 

סרבית אחרת, ילנה ינקוביץ' הסתבכה, אבל ניצחה את גלינה ווסקובבה הקזחית 3:6, 7:5 ו-3:6. ינקוביץ תשחק מול קרלה סוארז נבארו מספרד.

אנדריאה פטקוביץ הגרמניה, שהדהימה את אזרנקה, המשיכה את המומנטום מול סבטלנה קוזנצובה וניצחה 6:4, 4:6 ו-1:6. פטקוביץ' תפגוש את לוסי סאפארובה הצ'כית. שאר משחקי שמינית הגמר : סרינה וויליאמס - מריה קרילנקו, סלואן סטיבנס - קרולין ווזניאקי, רוברטה וינצ'י - אנג'ליקה קרבר .

ג´ו ווילפריד טסונגה מאוכזב. כנראה שלא יהיה בלונדון (רויטרס)
ג´ו ווילפריד טסונגה מאוכזב. כנראה שלא יהיה בלונדון (רויטרס)
 

בטורניר הגברים בטוקיו, הפתיע הקרואטי איבן דודיג בשמינית הגמר את המדורג שני ג'ו וילפריד טסונגה עם 4:6 ו-6:7. ההפסד פגע בסיכוייו של הצרפתי, שרק עכשיו התאושש מפציעה, להיכנס לטורניר סוף השנה בלונדון. המדורג ראשון בטורניר, חואן מרטין דל פוטרו הארנטיני, הביס את בן ארצו קרלוס ברלוק 2:6 ו-2:6. אלכסנדר דולוגופלוב מאוקראינה גבר על המדורג שמיני, ינקו טיפסרביץ' הסרבי 3:6 ו-6:7.

רפאל נדאל עלה לשמינית גמר טורניר הגברים בביג'ין אחרי 4:6 ו-6:7 קשה מול הגרמני פיליפ קולשרייבר. נדאל פתח עם 0:2 אבל נשבר פעמיים בהמשך המערכה ורק שבירה שלישית שלו ביתרון 4:5 זיכתה אותו במערכה. המערכה השנייה הייתה ללא שבירות ובסיומה הצליח נדאל למנוע מערכה שלישית שספק אם היה שורד בה כשניצח 3:7 בשובר השוויון.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */