יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:07

התגעגעתם? ליגת התיכונים חוזרת לעונה חדשה

כוכבי העתיד על המסך שלכם: הריאלי חיפה יארח את ויצ"ו נהלל מחר ב-14:00 (חי בערוץ ONE, ערוץ 50), קמינסקי: "אפשר להגיע לשלבים האחרונים"

|
מאיר קמינסקי. ליגת התיכונים חוזרת (משה חרמון)
מאיר קמינסקי. ליגת התיכונים חוזרת (משה חרמון)

ליגת התיכונים בכדורסל חוזרת לעונה חדשה, לאחר שהעונה הקודמת שהסתיימה בצורה מפתיעה עם אליפות של עירוני אליאנס תל אביב.

במסגרת המחזור הראשון בבית ד' שייערך מחר (חמישי) תארח הקבוצה מהריאלי העברי חיפה את ויצ"ו נהלל. המשחק ייערך בשעה 14:00 באולם ביה"ס יבנה, רמת אלון. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ב-HD, ערוץ 550 ב-HOT וכמו כן גם באתר. בעונה החולפת חיפה נעצרה ברבע הגמר כאשר נוצחה במפגש כפול על ידי אליאנס ת"א, שזכתה בסופו של דבר באליפות. 

מאמן הריאלי, מאיר קמינסקי, אמר לקראת המשחק: “מתחילה עונה חדשה ואני מאמין שאם נצליח להתחבר כקבוצה יש לנו שחקנים מספיק טובים כדי להגיע לשלבים העליונים של הליגה. אם נצליח לשמור על שלמות הקבוצה תהיה עונה טובה. על מנת להצליח אנחנו צריכים להיות בדקות מסוימות במשחקים מסוימים יותר מפוקסים. בעונה הקודמת הפסדנו עלייה לרבע גמר בגלל החטאות שלא היו צריכות להיות".

על הקבוצה שמנגד, אמר המאמן: "נהלל היא גם קבוצה טובה, מדובר במשחק ראשון והוא גם משודר בטלוויזיה, מה שאומר שזה יהיה משחק עם הרבה מתחו ומי שתצליח להשתחרר ממנו היא זאת שתנצח". 

בצד השני נהלל של שרון אברהמי עברה בשנה הקודמת עונה לא קלה בסופה הייתה צריכה להתמודד במבחנים על ההישארות נגד יהוד ונס ציונה, אותם עברה בהצלחה כדי להתחיל את השנה השישית שלה בליגה. 

מאמן מקיף חקלאי נהלל, שרון אברהמי: “זה משחק חוץ קשה מאוד מבחינתו. חיפה קבוצה טובה מאיתנו על הנייר, אבל אנחנו קבוצה צעירה ורעבה שבאה לנצח בכל משחק". המאמן דיבר על השאיפות של קבוצתו לקראת העונה: "אנחנו בבית הכי קשה עם ארבע קבוצות טובות. המטרה היא קודם כל לעלות שלב, ומשם הכל פתוח".

שרון אברהמי (עמית מצפה)
שרון אברהמי. הקבוצה שלו יכולה לנצח בחיפה? (עמית מצפה)
 

במשחק המשלים בבית שנערך בשבוע שעבר, ניצחה עירוני אליאנס תל אביב את מקיף היובל הרצליה 73:89.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */