יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:47

יוון מחכה לו: שום החל לאמן את נבחרת החובבים

הנבחרת תצא לאליפות אירופה בכריתים בשבוע הבא (שידורים חיים בערוץ ONE) והמארחים בטירוף לפני בוא המאמן. הכוכבים: מנופאי, די.ג'יי ומתקין בריכות

|
שום עם נבחרת החובבים (אתר מדינת הכדורגל)
שום עם נבחרת החובבים (אתר מדינת הכדורגל)

מנופאי מאשדוד, די.ג'יי חתונות ומתקין בריכות שחייה – אלה כמה מכוכבי נבחרת ישראל בכדורגל חובבים 6X6, שמתאמנים בימים אלה בתנאים הכי מקצועניים שיש: תחת עיניו של יצחק שום, מאמן עם תארים בארץ ובחו"ל ורקורד מרשים בליגת האלופות שכולל ניצחון על מנצ'סטר יונייטד.

18 שחקנים נמצאים כרגע בסגל הרחב של הנבחרת, שכוללת גם מאבטחים ועורכי דין, אנשי היי-טק וסטודנטים שגרים עם ההורים. הצוות המקצועי בראשותו של שום צפוי בימים אלה לצמצם את הסגל לקראת האליפות, אליה אמורים לצאת 12 שחקנים בלבד.

אליפות המיני-יורו תיערך בעיר רתימנו שבכריתים, יוון, בין 10 ל-14 באוקטובר. נבחרת ישראל הוגרלה לבית עם אירלנד, מונטנגרו ומולדובה. המשחקים יועברו בשידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50 וב-HD, ערוץ 550 ב-HOT.

ביוון נרשמת התרגשות רבה מביקורו של שום, שנחשב לדמות נערצת שם מאז שהוביל את פנאתינאיקוס לזכייה בדאבל ולהופעה בליגת האלופות לפני כעשור. הידיעה על מינויו כמאמן הנבחרת פורסמה במספר כלי תקשורת יווניים, אשר פנו כבר לראשי המשלחת בבקשה לראיין את שום במהלך האליפות. בנוסף, הוועדה המארגנת של האליפות התעקשה לארח את שום על חשבונה בבית מלון מפואר על חוף הים בעיר רתימנו.

יצחק שום עם חולצת מדינת הכדורגל (ONE)
יצחק שום עם חולצת מדינת הכדורגל
 

נבחרת החובבים, המנוהלת על-ידי "מדינת הכדורגל" שהיא חברה פעילה ב-European MiniFootball Federation, נהנית גם משירותיו של שוער נבחרת ישראל לשעבר, אריה אלטר, ונציגים נוספים מארגון השחקנים המסייעים לשום באימונים ובבחירת השחקנים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */