יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:50

בר נצר: הסיכויים לעלות גדלו, זלינגר: לא יהיה קל

מוקדמות אליפות העולם בכדורעף: נבחרת הגברים תפתח את דרכה מול הולנד המארחת ב-20:30, נבחרת הנשים תארח ב-20:00 את לטביה באולם מטרווסט

|
ד
ד"ר אריה זלינגר, מורן צור (משה חרמון)

מוקדמות אליפות העולם בכדורעף מתחילות היום (רביעי). נבחרת הגברים של ישראל תשחק בהולנד מול הנבחרת המארחת, בעוד נבחרת הנשים תארח באולם מטרווסט ברעננה את לטביה.

לאחר שסיימה את משחקי ההכנה בגרמניה בניצחון והפסד, תפתח נבחרת הגברים את השלב השני בטורניר מוקדמות אליפות העולם 2014 שתיערך בפולין.

טורניר המוקדמות יתקיים באלמירה שבהולנד והנבחרת תשחק בבית אחד עם המארחת הולנד (20:30), רומניה (חמישי, 18:00), בלארוס (שישי, 18:00), שבדיה (שבת, 18:00) ואוקראינה (ראשון, 19:30).

שלוש הנבחרות שיסיימו את הטורניר במקומות הראשונים יעלו לשלב השני שייערך בחודש ינואר.

"שני המשחקים שעשינו עזרו לנו מאוד בתאום האישי בין השחקנים", אמר לאתר איגוד הכדורעף מאמן נבחרת הגברים, זהר בר נצר.

"אני מאמין מאוד בסגל שנמצא כאן. כמובן שבסיטואציה של שלוש נבחרות שעולות לשלב הבא הסיכויים שלנו גדלו. לדעתי הולנד היא עולה בטוחה וכל יתר הנבחרות יאבקו על שני המקומות הנוספים".

סגל הנבחרת: גיא בן גל, עמרי שוורץ, אריאל כצנלסון, אמיר וינרסקי (מכבי תל אביב), זיו בר נצר (מנשה/חדרה/עמק חפר), סלבה בצ'קלה, אלכס אוסוקין (הפועל מטה אשר/עכו), ג'קי גאפט (מכבי הוד השרון) ואיליה גולדרין (עירוני קרית אתא), אלכס שפרנוביץ' (צרפת), איתמר שטיין (בוטרופ, גרמניה) וגנדי סוקולוב (אונטרהכינג, גרמניה).

גיא בן גל, זוהר בר נצר (משה חרמון)
גיא בן גל, זוהר בר נצר (משה חרמון)
 

נבחרת הנשים תארח את השלב השני במוקדמות אליפות העולם לנשים איטליה 2014. הנבחרת תפתח מול לטביה (20:00) ותמשיך למפגשים עם מונטנגרו (חמישי, 20:00), שווייץ (שישי, 17:30), יוון (שבת, 20:00) והונגריה (ראשון, 20:00).

גם כאן שלוש הנבחרות הראשונות בבית ישחקו בשלב השלישי בתחילת השנה הבאה. הליברו אדווה זינובר לא הרגישה טוב בימים האחרונים ונזקקה לטיפול רפואי. מאמן נבחרת הנשים, ד"ר אריה זלינגר: "זה יהיה לא קל, יוון, הונגריה ושווייץ הן הנבחרות החזקות בבית. שווייץ אמנם לא נבחרת מוכרת באירופה אבל שיחקה באליפות אירופה והפסידה לצרפת, שהיא נבחרת חזקה, בחמש מערכות. את יוון אנחנו מכירים ונכון שניצחנו אותה בעבר, אבל הם לוקחים את הטורניר ברצינות". גלית דבש (לא כשירה מאז הפציעה בעונה שעברה) תחסר לנבחרת וחוסמות האמצע יהיו ג'יזלה רודריגז, אניטה גליק ודשה ליקצ'נקובה.        

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */