יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:29
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

סוזה מאלף, בנאדו לא לומד וטטה משתולל

ה-11 של המחזור: מכבי בשלה, אבל ייתכן ששער האליפות הובקע דווקא בווסרמיל הגועש? וגם: שלומיאלביץ' וכיפת הברזל של דיין. סיכום המחזור ה-4

|
מיכה בטירוף. מכבי ממשיכה לדרוס (יניב גונן)
מיכה בטירוף. מכבי ממשיכה לדרוס (יניב גונן)

ליגת העל הגיעה לציון הדרך הרביעי העונה ובינתיים, אנחנו מקבלים שחזור כמעט מדויק של המחזור הקודם. מכבי ת"א המשיכה לדרוס, הפועל ת"א בתהליך התאוששות, מכבי חיפה נראית רע ובית"ר ירושלים היא עדיין סימן שאלה. ב"ש? היא בשלה ויכול להיות שבסוף העונה נגיד שהשער של ניקולאס פלצ'וק היה שער האליפות.

37,070 צופים הטריחו עצמם למגרשים בסוף השבוע האחרון וראו 19 שערים. לשם השוואה, למחזור הרביעי בעונה שעברה הגיעו 30,600 צופים, שראו 18 שערים בלבד. גרף עולה כבר אמרנו? אגב, גם אז דרסה מכבי ת"א את ק"ש בבלומפילד, רק שאז זה נגמר עם עוד כדור ברשת ו-0:4.

לאחר סיום המחזור, הגיע הזמן לבחור שוב את ה-11 של המחזור ולראות מי עשה, או הרס לנו את המחזור הפעם.

שער המחזור - כיפת הברזל של גיא דיין
השער של המחזור הגיע דווקא מהמשחק הלא סקסי במושבה (ה-1:1 של מכבי פ"ת מול הפועל עכו). ג'וליאנו ספדאסיו הבעייתי הקפיץ כדור לגיא שדיין, שנתן לו לקפוץ שוב (כי הגנת פ"ת איפשרה לו) ושיחרר וולה אדיר לחיבורים של ניל אברבאנל. גולאסו של הקשר המוכשר, שעשה מעשה אה-לה-איתי שכטר ושלף כיפה מהגרב. עכו לא נראית משהו, אבל לפחות הקשר מראה ניצוצות. גם הכדור החופשי האדיר של תמיר כהן לרשת של בית"ר שווה אזכור.

צפו בעכו ובמכבי פ''ת נפרדות בתיקו

הקבוצה של המחזור - הנגב כבר לא יבש
הפועל ב"ש לא עוצרת, גם לא בפיגור 1:0 בדקה ה-86. הקבוצה מבירת הנגב הראתה הרבה אופי, הפכה את התוצאה משערים של חלוץ הרכש גליינור פלט וניקולס פלצ'וק וקבעה את פתיחת הליגה הטובה בהיסטוריה שלה. למכבי ת"א אנחנו רגילים, האופי של ב"ש זה דבר חדש ואפילו קצת מפחיד לקראת המשך הליגה. המסר התקבל אלישע. הבנו, אתם בצמרת כדי להישאר.

הקבוצה המאכזבת של המחזור - השרון בצרות
הפועל רמה"ש בצרות. מאמן? אין. נקודות? אין. רכש? חלקו כבר מחוץ לקבוצה. הקבוצה ממורשה לא נראית טוב, אך אין שום סיבה להיראות כמו גיבוב מיותר של אנשים שעלו עם נעלי פקקים למגרש. הקהל הלא רב של הקבוצה כבר למוד אכזבות בעונה הקצרה, אך לאחר ה-3:0 למ.ס. אשדוד, ברמה"ש נראו שהם פשוט ויתרו על העונה.

צפו באשדוד מביסה את הפועל רמה"ש

השחקן המצטיין של המחזור - חג בעומר
מה שיפה בהופעה של עומר דמארי, זה שהצמד שלו ב-0:4 של הפועל ת"א על הפועל חיפה נראה חסר מאמץ. החלוץ לא הבריק, אלא פשוט היה שובר השוויון בין הקבוצות. דמארי הוא חלוץ שעושה הכל בשקט ובסטייל ואוהדי האדומים יכולים להתעודד מהשילוב המתגבש בין בינו לבין איתי שכטר.

השחקן המאכזב של המחזור - טטה'לה
עושה רושם שאיברהים באנגורה הוא חלוץ לא רע. תנועה, בעיטה ואפילו טכניקה טובה. באנגורה גם היה טוב מאוד ב-2:2 של בית"ר מול רעננה, אך שחקן ששולח מרפק ברוטאלי וחסר כל הצדקה ליריב, ראוי לציון לגנאי. לפני שאתה מתחיל להיות שחקן, קודם כל תהיה בנאדם.

צפו באדום ובפנדל שלא נשרק לבית"ר

השחקן המפתיע של המחזור - ההולנדי המעופף
הרבה גבות הורמו כשאלישע לוי החתים את גליינור פלט ההולנדי בהפועל ב"ש. שחקן חופשי שלא מצא קבוצה לאחר ששיחק בגנק נשמע קצת מוזר, אך פלט נכנס בהופעת הבכורה שלו, שיחק 30 דקות, יצר מהומות וגם כבש את שער השוויון ב-1:2 הדרמטי של קבוצתו על בני יהודה. פלט הוכיח ששחקן טוב לא צריך זמן התאקלמות ושהשפעה מיידית היא לא מילה גסה.

מאמן המחזור - מאמן ברוטציה
שיטת הרוטציה היא מאוד מסוכנת למאמן. אריק בנאדו נכשל בה וכך גם רוב המאמנים שניסו אותה בארץ. סוזה הוכיח שגם סגל שחקנים רחב ניתן לאלף וקבוצתו נראית בדרך הבטוחה לתואר. עד כה, סוזה עשה בית ספר לכל מאמן מולו התמודד וכך גם היה כששיתף שחקני "ספסל" וסיים עם 0:3 קל על עירוני ק"ש.

צפו במכבי ת"א דורסת גם את ק"ש

המאמן המאכזב של המחזור - אל תדברו על אריק
הטעות הכי גדולה של אריק בנאדו לא הגיע ב-0:0 המאכזב מול בני סכנין, היא הגיעה הרבה לפני, כשהמאמן בחר (או שלא) לא להביא חלוץ לקבוצה. במשחקים האחרונים הוא פשוט משלם על הטעות הזאת. בנאדו כשל בהחזרת קבוצתו למסלול לאחר התבוסה למכבי והסיטואציה מתחילה להראות דומה מדי לזו שפלטה את ראובן עטר מהקבוצה בעונה שעברה. לחיפה קישור מצוין, אך כששמעון אבוחצירה חלש וכשדינו אנדלובו ואלון תורג'מן הם האלטרנטיבה, העתיד לא נראית טוב עבור הירוקים.

השערוריה של המחזור - איתן שלומיאלביץ'
יסלח לנו מר איתן שמואלביץ, אבל שופט שלא רואה פנדל ברור כל כך, כנראה לא מתאים לשפוט בליגת העל. המשחק בין בית"ר ירושלים לרעננה עלה על כל הציפיות, אך הסתיים בטעם רע והכל בגלל שופט שמסרב להכניס את המשרוקית לפה כאשר שחקן מכשיל שחקן אחר ברחבה במהלך שקורה כ-7 מטרים ממנו. פשוט חבל, בית"ר עוד תצטער על איבוד הנקודות האלו.

צפו במהפך המטורף של ב"ש

הקהל של המחזור - הגמלים בשיאם
ל-12 אלף איש בבלומפילד כבר התרגלנו. 8,000 צופים ב-וסרמיל? זה כבר מלהיב. הקהל הבאר שבעי התייצב למשחק בשעה מאוחרת באמצע שבוע ועזר לקבוצתו להפוך את התוצאה ולקבוע היסטוריה של ארבעה ניצחונות רצופים בפתיחת העונה. נותר רק לקוות שהקהל הזה יגיע גם בתקופות פחות טובות ויותר חשוב, ימשיך לתת את הרעש והדחיפה גם ברגעים הקשים.

ה-11 של המחזור
בוריס קליימן, אוראל דגני, קרלוס גארסיה, אברהם פאס, עומרי בן הרוש, תמיר כהן, גיא דיין, ניקולס פלצ'וק, דוד סולארי, טל בן חיים, גליינור פלט.

צפו בהפועל ת"א מביסה את ה.חיפה

השחקן ה-12: הציטוט של המחזור
"אין לנו שום סיבה להסתכל על חיפה". דן איינבינדר ממכבי ת"א בטוח שהאליפות אצלו בכיס. קצת צניעות לא תזיק.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */