יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:26

צפו: פיני גרשון נחלץ משריפת ענק ויוצא עם חיוך

אל דאגה, זו רק מתיחה: בתוכנית החדשה "אמבוש" (21:00, ערוץ 10) מצליח עפר שכטר לגרום לגרשון להזיע. קומה 21, כבאים, עשן וגם טלטאביז. היה קורע

|
פיני גרשון ושכטר. אתם חייבים לראות את זה
פיני גרשון ושכטר. אתם חייבים לראות את זה

עפר שכטר מוביל תכנית מתיחות בפורמט חדשני הנקראת "אמבוש" שמערערת את גבולות השפיות של המפורסמים בארצנו. מדובר במתיחות אקסטרים גדולות, מטורפות, מצחיקות ומפתיעות, שלוקחות את הנמתחים עד הקצה. פרק הבכורה של התוכנית ישודר הערב (שני) ב-21:00 בערוץ 10.

שכטר מנצח ביד רמה על המתיחות ובשיתוף חברים מפורסמים הם מצליחים למתוח את אחיהם לאחוות הסלבס. אל חשש, הכל נעשה בהומור ומסתיים ברוח טובה.

בתכנית הראשונה, אופירה אסייג וחיים רביבו מותחים את פיני גרשון, זאת במסגרת התוכנית "ONE ON ONE", כאשר גרשון, שנאלץ להתמודד עם שריפת ענק, הגיע כהרגלו לתוכנית על מנת לראיין את חיים רביבו ולא ידע שימצא את עצמו בלב ליבה של מתיחה.

בנוסף, רוסלנה רודינה ודנה גרוצקי מותחות את קארין כהן שחושבת שהיא באה לאודישן עבור תכנית לייט נייט חדשה ועל הדרך נתקלת בסיטואציה מאוד מביכה.

בין המשתתפים בעונה זו: פיני גרשון, אופירה אסייג, חיים רביבו, דב נבון, אקי אבני, דנה גרוצקי, קובי אפללו, דוד ד'אור, לירז דרור, ניקול ראידמן, תמיר ורדי, קותי סבג, יון תומרקין, לי בירן, רוני דואני, לירן כוהנר, פנינה רוזנבלום, אירית רחמים, לאה שנירר, קטלין רייטר, סולוצקי ודומינגז, רוסלנה רודינה וקארין כהן.           

צפו בפיני גרשון נמתח באולפן ONE
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */