יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:15

ברדוגו: השרה לבנת נחושה לבצע רפורמה מקיפה

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE עסקנו בהסכם שטרם נחתם בין ההתאחדות לטוטו. חפץ: "לוזון יביא לאישור את הקמת המנהלת באסיפה הכללית"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

ברדוגו: "השרה נחושה בעמדתה לביצוע רפורמה מקיפה"
הערב עסקנו בהסכם השיווקי בין הטוטו להתאחדות לכדורגל. העונה כבר בעיצומה כאשר המחזור הרביעי בליגת העל כבר בעיצומו ועדיין לא נחתם ההסכם בין שני המוסודות שממשיכים להתנגח אחד בשני. ראש המטרה של שרת התרבות והספורט לימור לבנת, מאיר ברדוגו התייחס לנושא.

האם השרה חזקה ואיתנה בעמדתה?
"השרה נחושה וחזקה לבצע רפורמה מקיפה בכדורגל הישראלי לטובת כל מי שהכדורגל יקר לליבו. אם זה בעלי הקבוצות או אחרים. אין שום שינוי בעמדה הזו. הסכם השיווק יסוכם, ועכשיו עוברים להסכם העקרונות".

לבנת (משה חרמון)
לבנת (משה חרמון)
 

לא נמאס לשרה מהסחבת בנושא?
"השרה ממשיכה בביצוע הרפורמה. החוק של העברת הכספים ישירות לקבוצות, צפוי לעלות בשבועות הקרובים כשהכנסת תחזור מהפגרה. אנחנו ממתינים להתפחויות בנושא בחירת יו"ר ההתאחדות. בחגים השרה נחה והתחזקה ברצון לרפורמה".

בלי הסכם שיווק אפשר לקרוא לזה רפורמה?
"כולם יודעים במה מדובר. הדוחו"ת של זליכה וכהן קבעו כי יו"ר ההתאחדות לכדורגל לא יכול להיות בניגוד עניינים ולכן הוא לא יוכל לשמש בתפקיד".

חפץ: "הגיעו רק ראשי הקבוצות הגדולות"
יו"ר המנהלת, ניר חפץ שהיה נוכח בפגישה בין הצדדים, עלה לשידור והתייחס לנעשה ולסיכוי שהקמת המנהלת תצא לפועל בקרוב.

המנהלת תוקם בסופו של דבר?
"אני משוכנע שראשי הקבוצות, בטח אלו שהיו בפגישה רוצים בהקמת המנהלת. אני נותן סיכוי טוב לכך".

ניר חפץ (חגי ניזרי)
ניר חפץ (חגי ניזרי)
 

מי הגיעו לפגישה?
"היו 6 מתוך 14. כל ראשי הגדולות היו. בחודשים שחלפו משה דמאיו היה מהאנשים שדחפו להקמת המנהלת למרות שלא הגיע. ב-48 שעות האחרונות היה ספק לקיום הפגישה".

אפשר לומר שברור לראשי הקבוצות שההסכם עם הטוטו ייחתם רק יחד עם הסכם העקרונות?
"נדונו כל הנושאים בפגישה. סוכם עם אבי לוזון שהוא יביא להחלטה את הקמת המנהלת מול האסיפה הכללית של ההתאחדות לכדורגל. עד אז יושלמו המסמכים בין ההתאחדות לבין המנהלת".

ברור לקבוצות שאם לוזון לא יחתום על המסמך, לא יהיה כסף לקבוצות?
"אף אחד מהקבוצות לא מוסמכות לדבר בשם הטוטו ולא בשם אבי לוזון".

חזן: "הטעות של חיפה לא להשקיע בחלוץ סכום גדול"
מכבי חיפה המשיכה במפולת. חניכיו של אריק בנאדו לא כבשו וסיימו ב-0:0 מול בני סכנין. הירוקים כבר עם משחק רביעי רצוף ללא ניצחון ונראה כי פתיחת העונה גרמה למועדון לחשוב שהכל בסדר אך ככל שעובר הזמן, הסדקים במכונה הירוקה מתחיל להתגלות.

הפרשן, אלון חזן התייחס לפתיחת העונה של הירוקים: "הטעות של מכבי חיפה בתחילת העונה הייתה לא להשקיע כסף גדול על חלוץ. הניצחון באזרבייג'אן תיעתע בכולם. עם זאת, הקבוצה עדיין חזקה מאוד. אריק בנאדו עדיין מאמן בוסר, הטעות החלה באשדוד כשעשה רוטציה, מאז הקבוצה איבדה ביטחון".

בנאדו (עמית מצפה)
בנאדו. מאמן בוסר (עמית מצפה)
 

זוהר: "רוטציה? שחקנים צריכים לדעת שמקומם בהרכב"
עסקנו גם באלופה מת"א שממשיכה לדרוס כל מה שזז בליגת העל. חניכיו של פאולו סוזה הביסו את ק"ש 0:3 באצטדיון בלומפילד כשכל השערים הובקעו במחצית הראשונה. הנתון היותר מעודד מבחינת הצהובים הוא שהקבוצה עדיין לא ספגה שער העונה.

כוכב העבר של הצהובים והפרשן, איציק זוהר התייחס לנושא הרוטציה: "שחקן כדורגל כדי לתפוס תאוצה צריך לשחק כמה משחקים ברצף. בסופו של דבר שחקנים צריכים לדעת שמקומם בהרכב בטוח. הליגה כרגע היא מיקי מאוס לעומת מכבי ת"א".
 

שחקני מכבי חוגגים עם בן חיים (יניב גונן)
שחקני מכבי חוגגים עם בן חיים (יניב גונן)
 

ג'מצ'י: "יש לבלאט סיבות לדאגה, יש חוסר סדר"
מכבי ת"א בכדורסל סיימה אחרונה בטורניר גומלסקי במוסקבה אחרי שנוצחה פעמיים, ע"י קובאן וע"י פנאתינאייקוס. כוכב העבר, דורון ג'מצ'י התייחס לקבוצה הנבנית בנוקיה.

"מכבי שיחקה נגד קבוצות ברמה הגבוהה של היורוליג. קשה לדעת כרגע מה הרמה של מכבי, אבל זו קבוצה חדשה שצריכה להתגבש. יש בקבוצה קצת חוסר סדר, יש שחקנים חדשים. התוצאות אולי טיפה משקרות, אך האווירה הכללית יכולה בהחלט לסמן לדייויד בלאט סיבות לדאגה. מכבי לא רגילה לסיים טורנירים במקומות אחרונים".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */