יום שישי, 05.07.2024 שעה 17:52

אסף לוי: אין לנו מה להפסיד מול הפועל ראשל"צ

כדוריד: מאמן נס ציונה דרוך ומוכן לקראת המשחק מול האלופה מחר ב-17:00. עידן מימון ינסה להתקרב עוד צעד לעבר שבירת שיא הכיבושים בכל הזמנים

|
עבדול-ראשיד. חוזר עם מוצקין לרמת השרון (דוד פליגל)
עבדול-ראשיד. חוזר עם מוצקין לרמת השרון (דוד פליגל)

המחזור השלישי בליגת ווינר בכדוריד ייצא לדרך מחר (שישי), כשא.ס רמת השרון תארח את מכבי קריית מוצקין (16:00). במרכז המפגש יעמוד טונדיי עבדול-ראשיד, ששיחק ברמת השרון כזר בחמש השנים האחרונות והעונה עבר ללבוש את המדים של קריית מוצקין כמתאזרח, לאחר שנישא לישראלית. יחד איתו חוזר לאולם אורנים גם איתי גושן ששיחק ברמת השרון בעונה שעברה.

מאמנה הסרבי של קריית מוצקין, נדצ'קו מאטיץ', אמר לקראת המשחק: "המבחן שלנו יהיה לנצח את שני משחקי החוץ. לפתוח עונה עם שלושה משחקי חוץ בארבעה מחזורים זה לא פשוט, אבל אם נחזור מרמת השרון עם ניצחון זה יהיה מצוין. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה קשוחה וטובה".

מכבי ראשל"צ תארח את בני הרצליה (16:30), במטרה לנסות ולהתאושש מפתיחת העונה המורכבת שעוברת עליה, הכללה הדחה מאירופה כבר בסיבוב הראשון, הדחה מגביע איגוד השופטים ברבע הגמר, והפסד לקריית מוצקין.

המרכז של מכבי ראשל"צ, אריאל רוזנטל, התייחס למפגש: "הרצליה טובה, אבל אנחנו פייבוריטים בבית. שום דבר לא מובטח לנו, עובדה שבעונה שעברה סיימנו את הליגה בלי הפסד ובסוף לא לקחנו את האליפות. לאט לאט נגיע למקום שאנחנו רוצים להיות בו וניראה הרבה יותר טוב״.

במשחק שיפתח את המחזור, הפועל אשדוד תארח את מכבי ת"א (15:30). אשדוד, שפתחה את העונה בצורה מאכזבת, תפגוש את מכבי ת"א, לה רצף של ארבעה ניצחונות רצופים. קריית אונו תפגוש את אס"א ת"א (15:45). הקבוצה המקומית רוצה להשיג ניצחון ראשון אחרי ההפסדים לנס ציונה ולמכבי ת"א. דן הבר מקריית אונו יפגוש את קבוצתו לשעבר.

עירוני רחובות תארח את מ.כ חולון (16:30). מדובר במשחק קריטי עבור רחובות, שכן במחזור הבא היא מתארחת אצל מכבי ת"א ובאמתחתה כבר שני הפסדים. חולון יכולה לשאוב עידוד מהניצחון האחרון שלה מול אשדוד בקרב העולות.

האלופה הפועל ראשל"צ תארח את נס ציונה (17:00). ניב פישלוביץ, המושאל מהאדומים לכתומים, ירצה בוודאי להראות שהוא שוער העתיד של הפועל. נס ציונה תגיע למפגש עם שני ניצחונות בפתיחה בעוד הפועל ראשל"צ מחזיקה בניצחון על חולון והפסד ראשון בהדר יוסף. אבישי סמולר שמחלים מהפציעה צפוי לחזור.

פישלוביץ (ONE)
פישלוביץ בשער. ירצה להוכיח את עצמו ( דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

מאמן נס ציונה, אסף לוי, אמר לקראת המשחק: "אין לנו מה להפסיד מול הפועל ראשל"צ. הסיכויים די ברורים, אבל לא נבוא להתבטל. נבוא עם ביטחון אחרי שני הניצחונות ונרצה לעשות את המקסימום. הפתעה? לא חושב על זה. נראה איך המשחק יתפתח".

עידן מימון ינסה להתקרב עוד צעד לעבר שבירת שיא הכיבושים בכל הזמנים.מימון כבש כבר 14 שערים מתחילת העונה, אותם אפשר לקזז מה-26 שהיו חסרים לו, כלומר עוד 12 שערים הוא משווה את השיא של עקיבא לפלר.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */