יום רביעי, 03.07.2024 שעה 15:11

ונוס וויליאמס הפתיעה את אזרנקה בטוקיו

האחות הגדולה לבית משפחת ויליאמס, גברה 2:6 ו-4:6 על המדורגת שנייה בעולם בסיבוב השני. ווזניאקי ורדוונסקה בשלב הבא, אירני בחוץ

|
ונוס ויליאמס בשמינית גמר טורניר טוקיו (רויטרס)
ונוס ויליאמס בשמינית גמר טורניר טוקיו (רויטרס)

גם בגיל 33, ונוס וויליאמס חיה ובועטת. האמריקנית הוותיקה הפתיעה היום (שלישי) בטורניר טוקיו את המדורגת אחת בטורניר ושתיים בעולם, ויקטוריה אזרנקה, עם 2:6 ו-4:6 בסיבוב השני של הטורניר היוקרתי. ונוס היא הנציגה היחידה של משפחת וויליאמס בטורניר עקב הפרישה של אחותה סרינה ברגע האחרון.

ונוס, שלא שיחקה בטורניר מאז 2009, ניצלה עד תום את היכולת הרעה מאוד של אזרנקה שנראתה עייפה ואיטית בתנועה שלה, ואף ביצעה שש טעויות כפולות. אזרנקה אמרה אחרי המשחק כי לא חשה בטוב, ולא התאמנה בשלושת הימים האחרונים.

"היא לא שיחקה כמו עצמה, לפי הטעויות הכפולות ראיתי שהיא לא במיטבה", הודתה ונוס (63 בעולם) שתפגוש בשמינית הגמר את סימונה האלפ מרומניה, הטניסאית הפורצת של 2013,  שניצחה 6:7 ו-3:6 את אנדריאה פטקוביץ' מגרמניה.

רדוונסקה בשמינית הגמר. אירני בחוץ
המדורגת שנייה בטורניר ואלופת סיאול הטרייה, אגה רדוונסקה מפולין גברה 6:7 ו-0:6 על אלכסנדרה ווזניאק מקנדה. רדוונסקה תפגוש בשמינית הגמר את דומניקה סיבולקובה הסלובקית שגברה עליה בגמר טורניר סטנפורד. סיבולקובה גברה 5:7 ו-3:6 על קאסי דלקווה האוסטרלית.

אזרנקה (רויטרס)
אזרנקה. סבלה מיום חלש (רויטרס)
 

שרה אירני מאיטליה, המדורגת שלישית, ממשיכה להחלש והודחה כבר במשחק הבכורה שלה בטורניר (הוגרלה ישירות לסיבוב השני) די בקלות ע"י סבטלנה קוזנצובה מרוסיה 4:6 ו-4:6. קוזנצובה תשחק עם סורנה קריסטיאה מרומניה בשמינית הגמר אחרי שזו ניצחה בקלות 1:6 ו-2:6 את מיסיקי דוי היפנית.

קרולין ווזניאקי, המדורגת רביעית, עברה יחסית בקלות את פלביה פנטה האיטלקיה, שבאליפות ארה"ב האחרונה הגיעה עד חצי הגמר עם 2:6 ו-3:6. ווזניאקי תשחק בשמינית הגמר עם הסלובקית מגדלנה ריבריקובה שניצחה 2:6 ו-3:6 את קירסטן פליפקנס מבלגיה שמאז חצי הגמר בווימבלדון, לא חזרה לעצמה.

  

רדוואנסקה תפגוש בשמינית הגמר את סיבולקובה (ONE)
רדוואנסקה תפגוש בשמינית הגמר את סיבולקובה (רויטרס)
 

המשחק המרתק של היום, הסתיים בנצחון מפתיע של ג'ני בושארד הקנדית על סלואן סטיבנס האמריקנית 7:5, 6:7 (7:9) ו-3:6. הקנדית הוליכה 0:5 במערכה הראשונה, אך הפסידה שבעה משחקונים רצופים. במערכה השנייה היתה זו סטיבנס שהוליכה 3:5 והגישה למשחק אך איבדה את המערכה אחרי שובר שוויון דרמטי. בושארד תשחק מול החברה החדשה בטופ-10, ילנה ינקוביץ' שניצחה 4:6 ו-1:6 את איומי מוריטה מיפן.

אנה איבנוביץ' הסרבית הביסה 3:6 ו-0:6 את אלינה סביטולינה מאוקראינה. איבנוביץ' תפגוש בשמינית הגמר את אנג'י קרבר הגרמניה. מדיסון קיז האמריקנית ניצחה 5:7 ו-2:6 את שוואי פנג הסינית ותפגוש בפטרה קביטובה מצ'כיה.

גם היפנית השלישית ששיחקה בטורניר הביתי, קימיקו דאטה קרום בת ה-43, סיימה את חלקה בטורניר עם 3:6 ו-6:7 מול סאם סטוסר האוסטרלית שתשחק מול לוסי סאפארובה מצ'כיה במשחק שישלים את תמונת שמינית גמר הטורניר, שנותר פתוח לחלוטין אחרי הפרישה של סרינה ושראפובה וההפסד של אזרנקה.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */