יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:51

שריף חדש במולדובה: קובי מויאל מככב בטירספול

הקשר נמצא רק חודש באירופה וכבר נבחר פעמיים לשחקן המצטיין במדי קבוצתו. מויאל בטוח שלא מדובר בתחנה האחרונה: "יודע שיש ציפיות, מקווה לעמוד בהן"

|
קובי מויאל מככב במולדובה (האתר הרשמי של שריף)
קובי מויאל מככב במולדובה (האתר הרשמי של שריף)

בשקט בשקט אי שם במולדובה, מסתבר שקובי מויאל שחקנה לשעבר של בית"ר ירושלים עושה חיל. מאז שמויאל הגיע לשריף טריספול, הוא פתח באופן קבוע בהרכב במשחקי הקבוצה באירופה ובליגה.

בחמישי האחרון, שיחק במשחק התיקו מול אנז'י מחצ'קלה במסגרת האירופאית ובמשחק האחרון בליגה שיחק 80 דקות בניצחון של שריף 0:1 על מלאסמי.

הקשר הישראלי נבחר פעמיים לשחקן המצטיין במשחקי הקבוצה שלו. שריף נמצאת במקום הראשון וקובי מויאל זוכה לאהדה יוצאת דופן בקרב האוהדים המקומיים.

"התאקלמתי בצורה טובה בקבוצה, אני פותח בהרכב ומרגיש שסומכים עלי" מספר קובי מויאל ממלודובה ומוסיף: "אנחנו אחרי ניצחון ליגה וכרגע במקום הראשון. יש לי עוד הרבה מה להוכיח ואני שמח שעד עכשיו מרוצים ממני מאוד. העבודה שלי לא תמיד באה לידי ביטוי במספרים אבל זה בסדר, ככה זה בתפקיד שאני משחק, מקווה להמשיך בתקופה הטובה והכי חשוב שנמשיך לשמור על המקום הראשון ולעשות תוצאות טובות באירופה".

קובי מויאל עם חבריו באימון (האתר הרשמי של שריף) (ONE)
מויאל. השחקן הישראלי הראשון במולדובה(האתר הרשמי של שריף)
 

מויאל גם סיפר על המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב של שריף: "אחרי משחק קשה מאוד נגד אנג'י מחלצ'קה בליגה האירופאית, היה לנו משחק לא קל בליגה שבו ניצחנו 0:1 ועלינו למקום הראשון שזה הכי חשוב מבחינתנו. באירופה אנחנו עושים דברים יפים, עלינו לשלב הבתים, משחקים טוב מאוד והיינו עדיפים על אנג'י אבל המזל במשחק הזה לא היה לטובתנו. זה משחק שני שאני לוקח שחקן מצטיין וזה מאוד משמח אותי. עכשיו יש לנו חודש של שבעה משחקים ועומס וננסה לעשות הכל בשביל לנצח גם בליגה וגם באירופה".

מויאל שסיכם חודש מצויין במולדובה, היה יכול מאוד לעזור לבית"ר ירושלים ונראה כי זו לא תהיה התחנה האחרונה שלו. מילת המפתח מבחינתו היא המשכיות, והוא יודע את זה: "אני יודע שיש ציפיות ממני ואני מקווה לעמוד בהן", מודה הקשר. 

קובי מויאל עם חבריו באימון (האתר הרשמי של שריף) (ONE)
קובי מויאל עם חבריו באימון (האתר הרשמי של שריף)
 

כרגע מויאל שוהה ביחד עם אישתו בבית מלון מפואר בעיר טריספול ובקרוב הם יעברו לדירה שהוכנה במיוחד בשבילם אחרי שיפוץ וריהוט שנרכש לפי בחירתם.

השאלה הגדולה היא מתי קובי מויאל ילבש את חולצת הנבחרת. היציאה שלו לאירופה אמורה לשדרג אותו וגם בנבחרת יצטרכו לשים עין על הקשר האחורי שעושה חיל בקבוצה שנמצאת בליגה האירופית, ונחשב לשחקן קבוע בהרכב של קבוצתו. 

קובי מויאל עם חבריו באימון (האתר הרשמי של שריף) (ONE)
מויאל: "אני יודע שיש ציפיות ממני". (האתר הרשמי של שריף)
 

חבריו של מויאל בישראל, שמפרגנים לו סיפרו: "בשביל מויאל שריף זו הקבוצה הראשונה ולא האחרונה באירופה. צריכים להעריך אותו יותר. סתם דוגמא, ביום חמישי האחרון במשחקי הליגה האירופית, מבין כל השחקנים הישראלים המשחקים בחו"ל, הוא הלגיונר היחידי ששיחק".            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */