יום ראשון, 06.10.2024 שעה 00:52

אוקראינה באליפות העולם אחרי 58:66 על איטליה

היסטוריה: הנבחרת העפילה לראשונה בתולדותיה למפעל וכעת תיאבק על המקום החמישי ביורובאסקט. אקס ירושלים, פו ג'טר, הצטיין עם 20 נק' ו-4 ריב'

|
פו ג´טר חוגג את הניצחון (הרשמי של היורובאסקט)
פו ג´טר חוגג את הניצחון (הרשמי של היורובאסקט)

היסטוריה נרשמה היום (שישי) ביורובאסקט לאחר שנבחרת אוקראינה גברה 58:66 על נבחרת איטליה ולראשונה בתולדותיה העפילה לאליפות העולם בכדורסל. מי שהצטיין בשורות האוקראינים הוא אקס הפועל ירושלים, פו ג'טר. הרכז סיים את המשחק עם 20 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

מן העבר השני, פייטרו אראדורי הוביל את איטליה עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים. דווקא איטליה הייתה זו שפתחה היטב עם 0:3, ובתום הרבע הראשון יצאה כשידה על העליונה עם 13:17. לרבע השני אוקראינה עלתה חדה יותר, הפעילה לחץ על המגרש וסיימה ביתרון של נקודה עם 34:35 במחצית.

ברבע השלישי איטליה התאוששה עם 40:44, אך העייפות החלה להשפיע על השחקנים כשאחוז הקליעה שלהם מהשדה ירד מ-44% ל-32%. מנגד, אוקראינה שפתחה עם אחוז קליעה גרוע, סיימה עם 46% קליעה מהשדה ו-22 נקודות בצבע של איטליה.

בתום הרבע השלישי המאבק נשאר די צמוד. אוקראינה המשיכה בכושר הנהדר שלה עם 48:51 פתוח לקראת הרבע האחרון, אך שם הייתה זו אופרה אחרת.

האוקראינים ניצלו את העייפות של האיטלקים, פתחו נהדרת את הרבע הרביעי ורצו עם 0:8 בדרך ל-48:59, כשב-30 הדקות הראשונות של המשחק הפער לא עלה על 6 נקודות.

פייטרו אראדורי. הוביל את האיטלקים עם 15 נק´  (הרשמי של היורובאסקט)
פייטרו אראדורי. הוביל את האיטלקים עם 15 נק´ (הרשמי של היורובאסקט)
 

אוקראינה הצליחה להתעלות על האיטלקים, לנצח 58:66, ולהבטיח את מקומה בקרב על המקום החמישי ביורובאסקט. אך הבשורה המשמחת יותר היא ההעפלה ההיסטורית של הנבחרת, שתשחק לראשונה בתולדותיה באליפות העולם בכדורסל.

פו ג´טר קולע (ONE)
פו ג´טר מככב. משחק גדול של הרכז (הרשמי של היורובאסקט)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */