יום שבת, 05.10.2024 שעה 22:50

ירושלים ברשימה הסופית לאירוח משחקי יורו 2020

כבוד: עיר הבירה נמצאת בין 32 המועמדות לארח את משחקי הטורניר במסגרת חגיגות ה-60 לאופ"א. פלאטיני: "חוויה יחודית". התשובות: בעוד שנה

|
אצטדיון טדי. ילבש חג ב2020? (יוסי ציפקיס)
אצטדיון טדי. ילבש חג ב2020? (יוסי ציפקיס)

האם יורו הצעירות שנערך בקיץ בישראל היה רק יריית הפתיחה? היום (שישי) פרסמה אופ"א את רשימת 32 המדינות שמהן מגיעות הערים שמועמדות לארחת את משחקי יורו 2020, וביניהן נמצאת גם ירושלים. לכבוד חגיגות ה-60 לאופ"א הטורניר היוקרתי יערך במתכונת שונה מבעבר והמשחקים יערכו ב-13 ערים שונות ברחבי אירופה.

כזכור, ההתאחדות לכדורגל בישראל הגישה בהצעתה את אצטדיון טדי בירושלים וכן רצתה להגיש את אצטדיון סמי עופר בחיפה, שנדחה משום שטרם הוגדר כאצטדיון פעיל היות והוא נמצא בתהליכי בנייה.

נשיא אופ"א, מישל פלטיני, בירך על התהליך: "אנו מאוד גאים לראות את ההתעניינות הרבה. יותר מחצי מההתאחדויות החברות באופ"א הביעו את רצונן לארח את משחקי יורו 2020".

הנשיא הוסיף: "טורניר הגמר יהיה חגיגה גדולה של כדורגל בכל רחבי היבשת, ובמסגרת חגיגות ה-60 הוא יהיה מיוחד אף יותר משום שהוא יגיע עד סף דלתם של האוהדים".

ההחלטה על 13 הערים שיקחו חלק בחוויה תתקבל בעוד כשנה, ולנו נותר רק לקוות שנוכל להתבשם שוב מניחוח אירופי בארץ הקודש.

פלאטיני (רויטרס)
פלאטיני: "הטורניר יגיע עד סף דלתם של האוהדים" (רויטרס)
 

רשימת הערים: ירבאן (ארמניה), באקו (אזרבייג'אן), מינסק (בלארוס), בריסל (בלגיה), סופיה (בולגריה), זגרב (קרואטיה), פראג (צ'כיה), קופנהאגן (דנמרק), לונדון (אגליה), הלסינקי (פינדלנד), ליון (צרפת), סקופיה (מקדוניה), מינכן (גרמניה), אתונה (יוון), בודפשט (הונגריה), ירושלים (ישראל), רומא, מילאן (איטליה), אסטנה (קזחסטאן), אמסטרדם (הולנד), ורשה, חורזוב (פולין), ליסבון, פורטו (פורטוגל), דאבלין (אירלנד), בוקרשט (רומניה), סנט פטרסבורג (רוסיה), גלזגו (סקוטלנד), בלגרד (סרביה), מדריד, ולנסיה, בילבאו, ברצלונה (ספרד), סולנה (שוודיה), באזל (שוויץ), איסטנבול (טורקיה), קייב, דונייצק (אוקראינה) וקרדיף (ווילס).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */