יום ראשון, 07.07.2024 שעה 15:25
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

אלברמן צפוי לחזור ל-11, זהבי: ברק בעט טוב

קשר מכבי שלא שותף ב-0:0 מול אפואל אמור להחליף את מיטרוביץ' או ראדי בשני. זהבי: "במצב דומה בחיפה אולי אני אבעט". בן הרוש או זיו על חשבון מאנה

|
דאבור מנחם את יצחקי, זהבי מתוסכל (חגי ניזרי)
דאבור מנחם את יצחקי, זהבי מתוסכל (חגי ניזרי)

אכזבה גדולה נרשמה אמש (חמישי) במכבי תל אביב אחרי ה-0:0 מול אפואל ניקוסיה בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית. החניכים של פאולו סוזה היו עדיפים לאורך רוב שלבי המשחק, אך לא הציגו כדורגל טוב, נפלו למלכודות של הקפריסאים ולמרות הכל, בדקה ה-95 יכלו להכריע את ההתמודדות אולם הפנדל אותו בעט ברק יצחקי נהדף, ואיתו גם הגיע איבוד הנקודות המרגיז.

בסיום המשחק הבהיר סוזה כי אין לקבוצה בועט פנדלים קבוע ושמי שמרגיש טוב ונוח לבעוט, בועט, דבר שמעלה לא מעט תהיות, שכן בחירת בועט פנדלים הוא אחד הדברים הבסיסיים ביותר בקבוצת כדורגל. הקשר ערן זהבי, שהיה נראה כאיש הטבעי לקחת את הבעיטה לאחר שהוכשל, אמר בנושא לאחר המשחק: "אני חושב שברק בועט מצוין, הוא הרגיש טוב ורצה לבעוט, הרגשתי לנכון לתת לו וזה חוסר מזל. לדעתי הוא בעט טוב ולא צריך לעשות מזה עניין. כמו שהוא החטיא, זה יכול היה גם להיכנס. זה לא נורא".

"יש כמה בועטים שיודעים שברגע מסוים הם יקחו את הבעיטה, ושוב, ברק הרגיש טוב ורצה לבעוט. ברגע הראשון אני הייתי צריך לבעוט, אבל הוא הרגיש טוב וזה שהוא החטיא לא קרה כלום, זה ייכנס במשחק הבא", הוסיף זהבי בנושא. בהמשך נשאל האם במצב דומה מול מכבי חיפה הוא יוותר על הבעיטה והשיב: "מי שירגיש טוב יבעט, אני מאמין שאני אבעט. אבל לא צריך לעשות מזה עניין, זה שברק החמיץ זה קורה, זה חלק מהמשחק. אני יכול להגיד בוודאות שכנראה הייתי בועט לאותה הפינה, אז זה יכול היה להסתיים אותו הדבר".

בקבוצה הייתה ביקורת עצמית גבוהה מאוד כאשר לא מעט שחקנים יצאו מאוכזבים מאוד מעצמם בסיום. אחד מהם היה החלוץ ראדה פריצה, שסיפר לחבריו כי הוא מתוסכל מאוד מאיך שהוא הופיע על המגרש אך הוא הבטיח שנגד מכבי חיפה הם יראו ממנו דברים אחרים. אחד השחקנים אמר: "פשוט לא שיחקנו טוב. הם באו במטרה אחת - להוציא נקודה, וזה הצליח להם אבל אנחנו עזרנו להם להצליח. לא שיחקנו חכם, לא הנענו כדור כמו שצריך, לא בעטנו מספיק לשער. זה מתסכל".

יצחקי: מתנצל, מקווה לפצות ביום שני

מי שחסרונו בלט במיוחד הוא גל אלברמן, שהחור שנוצר בעקבות החלטתו של סוזה להוציאו מההרכב, היה ברור לכולם. "גל היה חסר לנו", אמר שחקן אחר. "הוא חשוב מאוד במערך של מכבי והיה אפשר לראות את זה". בכל אופן, אלברמן צפוי לחזור ל-11 מול מכבי חיפה אולם לא ברור על חשבון מי - ניקולה מיטרוביץ' או מהראן ראדי.

"לא נראינו טוב? הם באו לפה ועמדו עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור, הם קבוצה מהדרג השלישי שבאה ועמדה מאחורי הכדור ולא ניסתה לעשות כלום. שלטנו ללא עוררין בכלל. זה שלא הגענו להרבה מצבים ולא סיכנו את השער כמו שצריך, אך עדיין היו לנו מצבים והיינו צריכים לסיים עם ניצחון וזה חוסר מזל", סיכם זהבי את אשר היה.

זהבי נשאל האם משחק ההתקפה של מכבי פחות טוב, כאשר מסתכלים על העובדה שגם נגד בני יהודה התקשו לכבוש ונגד אפואל לא הצליחו, והשיב: "נגד בני יהודה הגענו להרבה מצבים אבל לא הבקענו, אבל אפשר להגיד שמדובר בבעיות טובות. כשמגיעים להרבה מצבים בסוף השערים ייכנסו. היה פה חוסר מזל ולא צריך לעשות מזה עניין גדול".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים (יניב גונן)
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים (יניב גונן)
 

על המטרות בליגה האירופית אמר: "להציג כדורגל טוב ועשינו את זה נגד אפואל. ברור שרוצים להעפיל ולעבור, אבל זאת לא המטרה העיקרית. יש את בורדו ופרנקפורט שהן יותר טובות מאיתנו, אני חושב למרות שלא ראיתי אותן, אבל על הנייר אני יודע. המטרה זה לשחק טוב ולעשות הופעות טובות באירופה".

לקראת מכבי חיפה אמר: "לא מסתכלים על ההפרש. הליגה מאוד ארוכה, ברור שאנחנו באים לנצח. לא נבוא להתבטל או משהו כזה. לא נשחק מול עשרה שחקנים מאחורי הכדור כמו נגד אפואל. מכבי חיפה קבוצה טובה, יהיה משחק שווה כוחות, נכבד אותה, נתכונן, ננוח ונבוא כמה שיותר מוכנים".

"אני מרגיש מאוד טוב עם ההופעה שלי על המגרש", אמר ניקולה מיטרוביץ', "לדעתי, הקבוצה שיחקה טוב. היו לנו מצבים לנצח אבל לא הצלחנו. צריך לשכוח מהמשחק הזה ולהתרכז ביריבה הבאה. מה לא עבד? הם הגנו עם עשרה שחקנים וזה תמיד קשה למצוא שחקן חופשי כך את המרחב החופשי ולהגיע לרחבה. אבל היו לנו כמה מצבים ופנדל, אז ככה שמה שקרה זה פשוט היה יום עם חוסר מזל".

מיטרוביץ´ וטיבי (חגי ניזרי)
מיטרוביץ´ המאוכזב עם טיבי בסיום המשחק (חגי ניזרי)
 

על הופעתו האישית אמר: "ניסיתי להניע את הכדור ואת הקבוצה אבל כמו שאמרתי, קשה למצוא למי למסור כי כל האזורים היו סגורים". על כך שטוענים שפתח כי הוא 'שחקן של פאולו סוזה' השיב: "אני לא חושב על זה. באתי לכאן כי אני שחקן של מכבי. היום פאולו המאמן, אולי מחר לא. מבחינתי זה לא משפיע על המגרש".

בקבוצה יחכו לתוצאות הבדיקות של מאנה, שנפגע ברגלו הימנית והוחלף עוד במחצית הראשונה, וגם יחכו לראות מה מצבו של טל בן חיים שהוחלף לקראת סיום המשחק לאחר שנפצע גם כן. המגן הספרדי ככל הנראה לא ישחק בקריית אליעזר ביום שני, מה שיפתח למעשה קרב על המקום בהרכב בין עומרי בן הרוש ליואב זיו, שבשלושת המשחקים האחרונים כלל לא היה חלק מהסגל של סוזה. בן הרוש זכה למחמאות על המשחק הטוב שלו, מה שיכול להגביר את הסיכויים שהוא זה שיפתח.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */