יום ראשון, 07.07.2024 שעה 13:36

מימון: נשתדרג, משחק מול מכ' ת"א זה כמו פלייאוף

כדוריד: משחק העונה הראשון ייערך ב-16:00, הצהובים ייארחו את האדומים מעיר היין. קפטן הפועל ראשל"צ: "זה משחק חשוב כדי להגיע למקום הראשון"

|
בוטוליה. שחקן מפתח (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
בוטוליה. שחקן מפתח (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

יום שישי, 16:00, הדר יוסף, משחק עונה ראשון בליגת 'ווינר' בכדוריד, מכבי תל אביב נגד הפועל ראשון לציון. הטוענת לכתר מול האלופה, ובמרכז העניינים, בויאן בוטוליה, האקס האדום, שבנוסף על חלקו בזכייה באליפות, זכה בשבוע שעבר גם לתואר ה-MVP של העונה החולפת, שנה שנייה ברציפות.

בוטוליה מגיע חם למשחק לאחר 36 שערים שכבש בשלושת המשחקים האחרונים. הוא כבש 12 שערים מול קרית אונו, כמו גם בכל אחד משני המשחקים מול לובצ'ן במסגרת הסיבוב הראשון בגביע אירופה, שנערכו ביום שני ושלישי השבוע.

לפני למעלה משבועיים כבר נפגשו השתיים, אז הפועל ניצחה 26:27 את מכבי, במשחק צמוד בגמר גביע איגוד השופטים. אז אמנם לא שיחק בוטוליה שהיה פצוע, אם כי גם הפועל הופיעה בהרכב חסר. כבר עתה ברור שגם הפעם הפועל תופיע ללא גיא כהן ויותם טל, שסוחבים פציעות. אבישי סמולר הפצוע בספק למשחק, וטיאומיר דודר שנעדר מהמשחק האחרון של האדומים מול חולון צפוי לשחק. 

קפטן הפועל ראשל"צ, עידן מימון, שהבקיע במשחק הפתיחה מול חולון שמונה שערים, סיפר לאתר קבוצתו: "עבורנו זהו מדד טוב לבדוק איפה אנחנו נמצאים. אף קבוצה לא רוצה לאבד נקודות כבר במחזור השני. זה משחק חוץ לא קל בגלל הפצועים, אבל אנחנו באים כדי להמשיך את המומנטום. סער הגדיר את המשחק כמשחק פלייאוף, בגלל שקיימת חשיבות גדולה למקום הראשון, שכמעט ומבטיח את המקום בגמר הפלייאוף".

מימון (דוד פליגל, איגוד הכדוריד) (ONE)
מימון: "אף קבוצה לא רוצה לאבד נקודות במחזור השני" (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

לגבי היכולת במחזור הראשון, הוסיף מימון: "ראו שההגנה של ה-3:3, שלמעשה נתנה לנו את האליפות, לא תפקדה מול חולון והיו יותר מדי חורים. ה-6:0 עבד טוב יותר ואם במשחק לא טוב ניצחנו 10 הפרש, יש דברים מעודדים. צריך להשתדרג משמעותית לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. לא נשכח ששיחקנו בלי שישה שחקנים מרכזיים פצועים. זה חלק מהדברים שאתה לוקח בחשבון ובגלל זה בונים סגל ארוך. החשיבות של דודר בהגנה משמעותית ביותר ואני בטוח שבמשחק הקרוב הוא יתרום לנו רבות".

מכבי ראשון לציון, שהתקשתה במחזור הפתיחה מול רמת השרון וגברה עליה 26:27, תשחק בשישי (16:30) בקרית מוצקין, אשר גברה במחזור הפתיחה על עירוני רחובות 25:33. קרית מוצקין כבר הדיחה את מכבי ראשון לציון בגביע איגוד השופטים בניצחון בחמישה שערי הפרש.

עידן מימון (חגי ניזרי)
עידן מימון: "החשיבות של דודר בהגנה היא משמעותית ביותר" (חגי ניזרי)
 

אגב, מי שהצטיין באותו משחק כמבקיע המצטיין עם שמונה שערים היה ברק עמר, בן משפחתו של דוד עמר, הסמל הגדול של הצהובים שהגיע לאדומים בראשל"צ בתחילת הקריירה שלו היישר מקרית מוצקין. מוצקין יזכו ליתרון כלשהו בזכות טונדיי עבדול-ראשיד הניגרי, שמשחק על תקן מתאזרח לאחר שקיבלת אזרחות בעקבות נישואיו לישראלית. 

בני הרצליה, שהרשימה עם ניצחון 18:30 באשדוד, תארח (16:30) את עירוני רחובות. אס"א קסטרו ת"א תארח (17:00) את א.ס רמת השרון, במפגש בין השתיים שהפסידו בהפרש של שער במחזור הפתיחה, כאשר אס"א נוצחה כזכור בנס ציונה 26:25.

מ.כ חולון תארח (17:00) את הפועל אשדוד, בקרב העולות החדשות, כאשר בשער חולון יעמוד טולי ליבגוט, אביו המאמץ של מושיקו אלימלך, שיעמוד בשער אשדוד. א.כ נס ציונה תארח את הפועל קרית אונו (17:00), במטרה להשיג ניצחון שני. אונו נראתה רע במחזור הפתיחה מול מכבי ת"א ונוצחה 40:21.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */