יום שבת, 05.10.2024 שעה 23:15

ספרד בחצי עם 60:90 על סרביה, תפגוש את צרפת

יורובאסקט: אלופי אירופה הנחילו לסרבים את התבוסה הגדולה בתולדותיהם ויפגשו את הטריקולור. 27 נק' של פארקר העניקו לצרפת 62:72 על סלובניה

|
פרננדס. ספרד הגיעה לאליפות אירופה (יורובאסקט)
פרננדס. ספרד הגיעה לאליפות אירופה (יורובאסקט)

במעמד צד אחד. נבחרת ספרד התקרבה צעד נוסף לעבר שמירה על התואר "אלופת אירופה" כשהביסה ללא תנאי את סרביה 60:90 ברבע גמר שהיה גמור כבר ברבע הראשון. ולחשוב שסרביה העפילה לרבע הגמר מהמקום הראשון בבית שלה ואילו ספרד מהמקום הרביעי.

מדובר בתבוסה הגדולה ביותר בתולדות הנבחרת הסרבית, שחוסר הניסיון שלה היה בעכריה. דרך אגב, ההפסד הגדול ביותר שלה עד הערב היה ב-25 הפרש לפני שנתיים, לאותה ספרד.

כבר אחרי שבע דקות לוח התוצאות הראה 3:17 ובמקום שהסרבים יתעשתו ויצליחו לצמק, הפער רק גדל וגדל ככל שהמשחק המשיך עד שהגיע לשיא של 40 נקודות, 29:69 במהלך הרבע השלישי.

הסרבים עוד הצילו מעט מכבודם האבוד כשניצחו את הרבע הרביעי 17:21 וצימקו את הפער, כשהם נעזרים בהגנה נרפית יותר של הספרדים הרחמנים.

סרחיו רודריגס הנפלא היה הקלע הבולט אצל הספרדים עם 22 נקודות ב-24 דקות ואילו רודי פרננדס הוסיף 19 ב-20 דקות. לסרביה האומללה קלעו דנילו אנדושיץ' וראטקו קאטיץ' 11 נקודות כ"א.

איבקוביץ´, קרסטיץ´ וסטימאץ´ לא מאמינים (יורובאסקט)
איבקוביץ´, קרסטיץ´ וסטימאץ´ לא מאמינים (יורובאסקט)
 

הספרדים יפגשו בחצי הגמר את צרפת שגברה על המארחת סלובניה 62:72. המשחק היה צמוד לכל אורכו כאשר יתרון השיא של הצרפתים הגיע ממש לקראת סיום המשחק. משם לסלובנים לא הייתה תשובה והם סיימו דרכם בין שמונה הגדולות של היבשת.

טוני פארקר הגיע לרגע השיא בכושר נהדר וסיפק 27 נקודות, ניקולאס באטום עזר לו עם 15 ובוריס דיאו הוסיף 10 משלו. אצל המארחים סיימו גוראן דראגיץ' עם 18 נקודות וזוראן דראגיץ' עם 12 נקודות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */