יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:32

שלוש משש: ישראל תפתח במסע לקראת אל' העולם

ב-2 באוקטובר תפתח נבחרת הנשים בכדורעף את המוקדמות, כשתארח ברעננה את לטביה, מונטנגרו, שווייץ, יוון והונגריה. שלוש מתוכן יעפילו לשלב הבא

|
מסע
מסע"ת נבחרת הכדורעף. מוכנה למוק'? (משה חרמון)

עונת 2013/14 בכדורעף יוצאת לדרך, כשמנת הפתיחה היא מוקדמות אליפות העולם לנשים, אותו תארח נבחרת ישראל בהיכל הספורט מטרווסט ברעננה בין ה-2-6 לאוקטובר.

שש נבחרות (כולל ישראל), יתמודדו על הזכות לעבור שלב כאשר שלושת הראשונות יעפילו הלאה להמשך ההתמודדות על הכרטיס לאליפות העולם שתיערך באיטליה 2014.

רוסיה, אלופת אירופה וסגניתה גרמניה, הבטיחו את מקומן באליפות העולם הקרובה ושתיהן לא יקחו חלק בשלב המוקדמות השלישי. לפיכך נקבע כי שלוש הנבחרות שתסיימנה במקומות הראשונים בטורניר שייערך בישראל, תעלנה אל השלב השלישי שיתקיים בחודש ינואר הקרוב.

הטורניר ישוחק בשיטת ליגה בת סיבוב אחד כשנבחרת הנשים תפגוש את לטביה במשחק הפתיחה ותתמודד בהמשך מול נבחרות מונטנגרו, שווייץ, יוון והונגריה. שלוש הנבחרות הראשונות תצטרפנה אל 17 נבחרות שמחכות בשלב הבא.

בחודש הבא ייערך גם השלב השני במוקדמות אליפות העולם לגברים, אך טרם נקבע כמה נבחרות יעפילו אל השלב השלישי. החלטה תתקבל עם סיומה של אליפות אירופה 2013 לגברים שתצא לדרך ביום שישי הקרוב בדנמרק ופולין. נבחרת הגברים תשחק בטורניר שייערך בהולנד מול המארחת ב-2 באוקטובר ובהמשך תשחק נגד רומניה, בלרוס, שבדיה ואוקראינה.

מורן צור קפטנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף (משה חרמון)
מורן צור, קפטנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */