יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:27

ממשיכה להתחזק: גרג ת'ודניק חתם באשקלון

הפאוור פורוורד בן ה-26, ששיחק בעונת 2011/12 בהפועל עפולה, הושאל לעונה אחת מסראגוסה. רשת "קפנטו" תהיה המאמצת הראשית של רמה"ש

|
ת´ודניק. חוזר לקדנציה נוספת בישראל
ת´ודניק. חוזר לקדנציה נוספת בישראל

הפועל אשקלון ממשיכה בהכנותיה לעונה הקרובה בליגה הלאומית. הקבוצה, שהייתה חברת קבע בליגת העל בשנים האחרונות, ירדה אשתקד לליגת המשנה לאחר שסיימה את העונה עם מאזן מחריד של 6 ניצחונות בלבד לעומת 21 הפסדים.

אשקלון שמעוניינת לשוב לליגה הבכירה, הודיעה על החתמתו של גרג ת'ודניק, שחקנה של סראגוסה מהליגה הספרדית, אשר שיחק בעברו גם בהפועל עפולה מהליגה הלאומית, לעונת השאלה בקבוצה.

ת'ודניק, פאוור פורוורד בן 26, שמתנשא לגובה 2.01, בוגר וירג'יניה, שיחק בעונה שעברה גם כן בהשאלה, במדי אנטוורפן הבלגית, שם כבר יצא לו להיתקל בכדורסל הישראלי, כאשר פגש את הפועל חולון במסגרת היורוצ'לנג'.

במשחק בארץ, קלע האמריקאי 12 נקודות וקטף 14 כדורים חוזרים. ממוצעיו בעונה החולפת ביורוצ'לנג' עמדו על 10 נקודות ו-8.8 כדורים חוזרים למשחק.

השחקן אף הספיק לשחק בישראל במדי הפועל עפולה בעונת 2011/12, שם הציג יכולת מצוינת והעמיד ממוצעים נאים של 19.9 נקודות ו-13.2 כדורים חוזרים למשחק. בעונת המכללות האחרונה של השחקן, לפני יציאתו לאירופה, סיפק ת'ודניק ממוצעים נהדרים של 16.8 נקודות -9.2 כדורים חוזרים למשחק.

בית הלחמי (יוסי ציפקיס)
בית הלחמי. ממשיך לחזק את הקבוצה (יוסי ציפקיס)
 

שני שחקנים נוספים שהצטרפו לקבוצה הם הזר קמרון בנרמן, ואנדי ברמן הארגנטינאי שקיבל אזרחות והגיע לפני מספר ימים. השלושה מצטרפים לגלעד קרני, פורוורד אשדוד שהצטרף עד לסוף העונה, וג'רמיין הול, אשר הגיע מבאר יעקב וחתם לשנתיים.

"קפנטו" תהיה המאמצת הראשית של רמה"ש
קבוצת הגברים של רמת השרון הגיעה להסכם ארוך טווח עם מאמץ ראשי - רשת בתי הקפה, "קפנטו". מעתה שם הקבוצה יהיה "קפנטו רמת השרון".

הבעלים/שותף של קפנטו, חיים מלכה הגיב למהלך: "קפנטו רואה ערך רב במתן חסות לקבוצה ישראלית, אשר דוגלת בחינוך לספורט כערך חברתי תוך חתירה למצויינות אישית. אגודת הספורט רמת השרון יכולה להתגאות, במובן הפשוט והצנוע של המילה, בדרך בה ליוותה, חינכה והצמיחה מקצועית, דורות רבים של שחקנים ובעונה הנוכחית, חמישה שחקנים לקבוצה הבוגרת".

המנהל המקצועי, רועי ברקוביץ' התייחס גם לספוסנר החדש: "אנו מאוד שמחים על השיתוף הפעולה בין קבוצת הכדורסל גברים של רמת השרון לבין גוף מכובד כקפנטו. אנו מעריכים מאוד את כל האנשים אשר עומדים מאחוריי קפנטו ובטוחים כי השילוב יניב פירות במספר נרחב של תחומים, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך".

רועי ברקוביץ (מתן להב)
ברקוביץ': "שמחים על שיתוף הפעולה" (מתן להב)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */