יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:39

גביע העולם 2022 בקטאר עשוי להיערך בחורף

הצוות הרפואי של פיפ"א טוען שהטמפרטורות במדינה המארחת עלולות להגיע ל-50 מעלות והמליץ להזיז את הטורניר לדצמבר. בלאטר תומך במהלך

|
ההכנות בקטאר לקראת המונדיאל. בחורף? (רויטרס)
ההכנות בקטאר לקראת המונדיאל. בחורף? (רויטרס)

האם מונדיאל 2022 בקטאר ייערך בחורף? הצוות הרפואי של פיפ"א בראשות הרופא מישל ד'הוג, המליץ לראשי הארגון להזיז את המונדיאל לחודשי החורף בעקבות העובדה שהטמפרטורות בקיץ עלולות להגיע לכ-50 מעלות צלזיוס ולפגוע בשחקנים ובמבקרים.

ד'הוג התראיין בנושא ואמר: "המונדיאל הוא יותר ממשחקים ושחקנים, צריך לדאוג גם לדברים אחרים. אני בטוח שהקטארים יוכלו לארגן טורניר שיהיה נוח לכולם מבחינה בריאותית. אנשים יצטרכו לזוז מאצטדיון אחד לשני בטמפרטורות גבוהות וזה מסוכן".

ההמלצה הראשונית של דה הוג היא להעביר את הטורניר לחודש דצמבר 2022, אך ההצעה נדחתה על ידי הפרמייר ליג, שמתנגדת לעניין כי התאריכים נופלים על תאריכי הליגה האנגלית, כמו על שאר הליגות באירופה ורוב הליגות בעולם.

עם זאת, התאחדות המועדונים האירופית הוציאה הודעה בו אמרה כי היא "פתוחה" לשינויים בנושא. יו"ר ההתאחדות, גרג דייק אמר: "לא ניתן לקיים טורניר כדורגל במזרח התיכון בקיץ".

קטאר. חם מדי בקיץ (GettyImages)
קטאר. חם מדי בקיץ (GettyImages)
 

יו"ר הוועדה המארגנת של המונדיאל, חסן אל טאוודי, הרגיע את כולם בנוגע לתזוזה של הטורניר מארצו: "אני יכול להבטיח שהטורניר אכן יערך בקטאר וכנראה שגם הוא ייערך בקיץ.

מי שכן התלהב מהרעיון הוא נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שתומך ברעיון וייכנס וועדה מיוחדת שתתכנס באוקטובר השנה על מנת לדון בנושא.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */