יום שבת, 05.10.2024 שעה 00:52

מריוס מטלון עזב את הארץ, עפולה שוקלת לתבוע

הגארד היהודי-יווני, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה מהלאומית, עזב לפתע בשל "האיום הסורי". טמיר ג'קסון, שהיה בסגל של ניו אורלינס, חתם ביבנה

|
מטלון. המצב הביטחוני הפחיד אותו (יוסי ציפקיס)
מטלון. המצב הביטחוני הפחיד אותו (יוסי ציפקיס)

שחקנה של עירוני הפועל עפולה, מריוס מטלון, עזב בערב כיפור את הארץ למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה. מטלון הוציא מכתב להנהלה בו הסביר כי האיום הסורי והמצב הביטחוני גרמו לו לעזוב. הנהלת הקבוצה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את השחקן עקב הפרת החוזה ללא כל סיבה.

בנוסף, בעקבות פנייה להתאחדות היוונית התגלה כי קבוצה מהליגה היוונית ביקשה להעביר את השחקן שחתם ככל הנראה בשתי קבוצות בו זמנית. הגארד היהודי-יווני הצטרף לקבוצה בסוף חודש יולי וחתם לעונה אחת. למרות החששות שהביע מהמצב הביטחוני לא מדובר בקדנציה ראשונה בישראל עבור מטלון, שכבר שיחק בגלבוע גליל וביקנעם/מגידו.

אליצור יבנה החתימה את הזר האמריקני טמיר ג'קסון
שבוע לאחר שאליצור יבנה החתימה את הזר האמריקני דארן ווילאמס, החתימה הקבוצה את הקומבו-גארד, טמיר גקסון, 23, 190 ס"מ, מאוניברסיטת רייס בארה"ב. בעונתו האחרונה רשם ג'קסון נתונים מרשימים של 17.7 נק' למשחק בממוצע, 6 ריבאונד ו-2.5 אסיסטים. נתונים אלה לא נעלמו מעניהם של צוות הסקאוטינג של ניו-אורלינס מה-NBA אשר זימנו את ג'קסון להצטרף לסגל הקבוצה בליגת הקיץ האחרונה.

עם החתמתו השלימה יבנה את מכסת הזרים ובימים הקרובים תחתים גארד ישראלי נוסף, שיצטרף אל הסגל הכולל את השחקנים דרור דוידי (קפטן), רום קורניליוס, ראיין פריינטי (מתאזרח), אלעד כנפו, דניאל תמיר, יוני דוד, גל גילינסקי, נדב רוקח ויוסי סיידוף.

"טמיר ג'קסון הוא בחירה מצוינת ושחקן ברמתו ישדרג את הקבוצה", אמר המאמן עמיר עוזי, "הוא רוקי ברמה מאד גבוהה והשילוב שלו יחד עם דארן ווילאמס ושאר הסגל יהיה שילוב טוב ומנצח".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */