יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:54

היום ב-14:00: רגע האמת של ישראל בגביע דייויס

הנבחרת הישראלית צריכה ניצחון אחד בלבד כדי להבטיח שנה נוספת בבית העליון. סלע יפגוש ככל הנראה את רוחוס. וינטרוב ייאלץ לפגוש את דארסיס?

|
וינטרוב חוגג. ישראל חייבת אותו
וינטרוב חוגג. ישראל חייבת אותו

ממש לפני שנה עלתה נבחרת הדייויס הישראלית ליום המשחקים הקובע מול יפן בטוקיו והצליחה לחזור עם 2:3 אדיר ולהישאר בבית העליון. היום (ראשון) ב-14:00 ינסו דודי סלע ואמיר וינטרוב לעשות זאת שוב, על החימר באנטוורפן מול בלגיה.

השניים ינסו להשלים נצחון חוץ נדיר על חימר ולהישאר שנה נוספת בבית העליון, בין 16 הנבחרות הטובות בעולם. הנבחרת הישראלי מובילה 1:2 לאחר הקאמבק הגדול של רם וארליך בערב כיפור. כעת, זקוקה ישראל לנקודה בודדת כדי לסגור עניין. 

דודי סלע, שספג תבוסה צורבת מול סטיב דארסיס ביום הפתיחה של המפגש, ינסה לשנות את הרושם, כשיפתח את יום המשחקים השלישי, ככל הנראה מול אוליבר רוחוס שיחליף את רובן במלמנס שלא עמד בלחץ והפסיד לןוינטרוב.

הקפטן הבלגי רמז על כך אחרי משחק הזוגות. "נצטרך להשיג קודם כל את השוויון" אמר ג'ואן ואן הארק "ואני אצטרך לחשוב היטב מי יכול להביא את הנקודה הזו. אם נשווה, אני מאמין שסטיב דארסיס שמשחק כרגע את הטניס הטוב בחייו, יוכל להביא לנו את הנקודה המנצחת".

סלע. יעשה את שלו?
סלע. יעשה את שלו?
 

אבל הקפטן הבלגי לא לוקח בחשבון שגם אמיר וינטרוב, שעולה למשחק במדי הנבחרת, הוא לא וינטרוב שמדורג 185 בעולם, אלא שחקן שמעלה את הרמה שלו באופן משמעותי כשהוא במדים הלאומיים. המחבט מספר 2 של ישראל גבר על מילוש ראוניץ' בקנדה לפני שנתיים ובשנה שעברה הביא את נקודת הנצחון מול יפן אחרי דרמה גדולה. וינטרוב יעלה לשחק מול דארסיס, אם הבלגים ישוו ל-2:2.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */