יום רביעי, 03.07.2024 שעה 22:04
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

טונייס יגיע בתחילת השבוע כדי לחתום בבית"ר

הבלם מונצואלה, ששמו פורסם לראשונה ב-ONE, עשוי להגיע ארצה, לעבור בדיקות ולחתום. בית"ר תשלם לו כ-150 אלף דולר. קצב: "זה קרוב לסגירה"

|
אנדרס טונייס מול מסי (רויטרס)
אנדרס טונייס מול מסי (רויטרס)

בלם סלטה ויגו, אנדרס טונייס, ששמו פורסם לראשונה ב-ONE אמור להגיע לישראל בתחילת השבוע במטרה לחתום בבית"ר ירושלים לעונה אחת. במועדון כבר עבדו על הוצאת הויזה לשחקן.

את עיסקת השאלתו מסלטה ויגו לבית"ר ירושלים קידם ועזר לסגור סוכן השחקנים רונן קצב, שאמר ל-ONE: "נכון שעד שאין חתימה עוד מוקדם לברך על העיסקה אבל נראה שהכיוון חיובי מאוד, זה קרוב מאוד לסגירה". העובדה שמועד העברות באירופה נסגר לפני שבוע וחצי ובישראל עדיין ניתן להחתים שחקנים עד ל-17 בספטמבר מביא לידי כך שניתן להחתים שחקנים בסדר גודל כזה ומקבוצה כמו סלטה ויגו. טונייס צריך להגיע לישראל בתחילת השבוע לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בבית"ר לעונה אחת. החתמתו הצפוייה של טונייס בבית"ר מתאפשרת לאחר שסלטה ויגו מוכנה לשלם חצי משכרו ובית"ר את החלק השני, כל אחת כ-150 אלף יורו לעונה.

בבית"ר אמרו בנושא: "אם טונייס יחתום אנחנו סוגרים סגל לא רע בכלל, כל מי שחשב שטביב לא ישקיע בקבוצה צריך לאכול את הכובע. הוחתמו פה לא מעט שחקנים ואנחנו בטוחים שהאוהדים יחזירו למועדון וירכשו מנויים". בנוסף מציינים במועדון את העבודה השקטה של חיים רביבו: "בשקט בשקט רביבו עובד ויש לו חלק משמעותי בסגל שנבנה העונה. באנגורה שחתם וטונייס שאמור לחתום אלה שחקנים שלא בטוח היו מגיעים לבית"ר אם לא חיים רביבו". יש לציין שאת שני השחקנים הללו סגרו בבית"ר בעזרת המשרד של רונן וגלעד קצב.

אם ברגע האחרון יקרו דברים לא צפויים וטונייס לא יגיע לארץ, בית"ר לא תוותר על חיזוק בעמדת הבלם ורמי מארבל או הבלם ההונגרי ריצ'ארד גוזמיץ ימלאו את החלל החסר במרכז ההגנה של בית"ר ירושלים.

סוכנו הספרדי של טונייס התראיין בתקשורת הספרדית וטען כי הצצדים כבר בדרך להסכמה והשחקן בן ה-26 צפוי להגיע בקרוב לבית וגן. "אני מאמין שהכל ייסגר", אמר רודריגו פרננדס והוסיף: "בית"ר ירושלים וסלטה קרובות לסיכום וטוניייס רוצה לשחק. נסגור את הפרטים האחרונים ובשבת או בראשון הוא יעזוב לישראל".

חיים רביבו וקובי מויאל (גיא בן זיו)
חיים רביבו. "הייתה לו השפעה גדולה" (גיא בן זיו)
 

הסיכום בין הצדדים צפוי להיות בהשאלה עד תום העונה. פרננדס: "לאחר מכן נראה מה יהיה, אבל אם לואיס אנריקה ימשיך כמאמן הקבוצה. ניאלץ לחפש קבוצה אחרת. לחיים רביבו הייתה השפעה גדולה על ההגעה של טונייס לישראל". טונייס, בלם עם 9 הופעות במדי נבחרת ונצואלה, גדל בסלטה ויגו ומחזיק ב-82 הופעות (3 כיבושים) במדי הקבוצה הבוגרת מ-2010.

בית"ר ירדה מליאור לוי
בית"ר החליטה שלא לצרף את מגן עירוני ק"ש, ליאור לוי, לאחר שהובן כי במקביל מנהל השחקן מו״מ גם מול הפועל ת״א וזאת למרות הסיכום בין הצדדים. מבית״ר נמסר: ״בית״ר אינה רואה עצמה כברירת מחדל ולכן אנו מאחלים לשחקן בהצלחה בכל אשר יפנה. במועדון ימשיכו לתת הזדמנויות לשחקני בית אשר יקודמו מקבוצת הנוער כמו: אוראל חורב ומאור בן יעקוב שהצטרף כשוער שלישי לסגל הבוגר בכדי שאלו יעטרו את הסגל וההרכב כמו עוד שחקני בית כגון: קריאף, הרוש, חדד, דסה, ברק משה כחילה ועוד".

ליאור לוי מנסה לעבור (יניב גונן)
ליאור לוי. בית"ר ירדה ממנו (יניב גונן)
 

בנושא אחר, אחרי ההפסד לבית"ר ת"א/רמלה בקבוצה לא לקחו את התוצאה בצורה קשה. "ביום המשחק עוד היה לנו אימון בוקר, מחצית שניה אלי החליף את כל ההרכב, מבחינתנו זה היה כמו משחק אימון פנימי, הכל בסדר". אמר שחקן בקבוצה ל-ONE.

בית"ר תחזור לליגה במחזור הקרוב למשחק מול הפועל חיפה שיתקיים במושבה. אלי כהן צפוי לפתוח עם דור מלול בעמדת המגן הימני במקום אלי דסה הפצוע ובסינטיהו סלליך אמור לקבל את חולצת ההרכב בחלק הקדמי במקום צחי אליחן. עדן נחמני קיים שיחה עם אלי כהן ודוד אמסלם שהציעו לו לחפש קבוצה אחרת בשל העובדה שלא יזכה לקבל דקות משחק אחרי ההחתמות של בראיין ג'ונס, סלליך ורועי זיכרי. אחיו של עדן, עומר נחמני ביקש לעזוב ובבית"ר אישרו לו לחפש קבוצה אחרת. השחקן נבחן במכבי הרצליה.

סינטיהו סלליך. יפתח במחזור הליגה הקרוב (גיא בן זיו)
סינטיהו סלליך. יפתח במחזור הליגה הקרוב (גיא בן זיו)
 

אלי טביב השוהה בחו"ל אישר כי הוא מביע עניין ברכישת חמישים אחוז מכרטיס השחקן של דן איינבינדר. לטענת גורמים בבית"ר הדבר יהיה תלוי בג'ורדי קרויף וג'ק אנגלידיס שאליהם הועבר הרעיון של רכישת 50% מכרטיס השחקן.  

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */