יום שבת, 05.10.2024 שעה 05:15

ג'רבי: אני לא מורידה הילוך, רוצה מדליה אולימפית

הג'ודוקא שזכתה במדליית הזהב באל' העולם חזרה ארצה והתייחסה לעתיד במסע"ת: "לא מיציתי את כל היכולות שלי, מחפשת ספונסר שיתמוך כלכלית"

|
ג´רבי מציגה לעיתונאים את מדליית הזהב (יניב גונן)
ג´רבי מציגה לעיתונאים את מדליית הזהב (יניב גונן)

אלופת העולם בג'ודו, ירדן ג'רבי שבה היום (שני) לארץ וקיימה מסיבת עיתונאים לכבוד הזכייה במדליית הזהב והשאיפות לקראת אולימפיאדת ריו ב-2016. הג'ודוקא יודעת שהציפיות מעכשיו ויעלו והיא תצטרך לספק הצלחות נוספות על מנת שתהילת העולם והשבחים הרבים להם היא זוכה מאז הזכייה, לא יחלפו במהירות.

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי פתח את מסע"ת והתייחס להישג של ג'רבי: "היום זאת מסיבת עיתונאים של שמחה על הישג של בחורה מדהימה באישיותה. ירדן הוכיחה שהיא אחת הספורטאיות הכי גדולות שיש לנו בישראל. זה רגע מרגש בכיתי המון, לא חוויתי רגע כזה מאז אולימפיאדת ברצלונה ב-1992. מקווה שירדן לא האחרונה שזתכה במדליית זהב. ננסה להביא מספר ספורטאים גדול יותר שיאבקו ויתמודדו על מדליה. יו"ר איגוד הג'ודו העולמי הודיע לי שהוא יתן מענק גדול עבור הזכייה במדליית הזהב".

מאמנה של ירדן, שני הרשקו דיבר ההצלחה: "כולם ראו איזה הישג ענק זה היה. צריך לזכור שכדי להגיע למקום הזה עוברים הרבה קשיים. כדי להצליח ולהשיג מדליה חייבת להיות תמיכה מאוד מאוד גדולה. אם לא היו אנשים שמאמינים בי ובנבחרת כנראה שלא היינו כאן. ירדן לא עושה את הדברים לבד, היא חלק מנבחרת שעובדת מאוד קשה ומקבלת תמיכה של המאמנים האישיים שעוזרים ומשתפים פעולה. עושים את המאמצים כדי להצליח ואני שמח שזה קורה. תרגיל החניקה נקרא על שמה של ירדן. מה שיפה באליפות העולם הוא שירדן ניצחה שלוש יריבות שניצחו אותה בעבר. היעד הבא הוא האולימפיאדה".

ג'רבי מסמנת את המטרה הבאה שלה

אלופת העולם, ירדן ג'רבי פתחה במילות תודה לכל הסובבים אותה: "אני רוצה להגיד תודה לכל האנשים שסביבי ולמאמן שלי שני הרשקו שעבר איתי את כל הדרך מאז שאני ילדה. בחיים לא חוויתי כזאת אהבה מהאנשים בישראל. היום של התחרות היה מדהים מבחינתי. הייתי מאוד חדה. שום דבר לא בא כמובן מאליו. אני מתאמנת מאוד קשה. אנחנו לומדים מכל טורניר, אני לא מורידה הילוך וגאה לייצג את המדינה".

ג'רבי התייחסה לעתיד: "אני אמשיך לנוח. אני חוזרת להתאמן לקראת אוקטובר, פחות ג'ודו. בהמשך אני אשתתף באליפות ישראל בדצמבר. קיבלתי הרבה חום ותמיכה ואפילו שלוש הצעות נישואין. זאת הרגשה כיפית ואני מקווה שאנשים ימשיכו לעקוב ולתמוך. בכל תחרות אני מתרכזת במה שאני צריכה לעשות. חשוב לי להיות מפוקסת במה שאני צריכה לעשות ולא להתרכז במסביב. הלחץ כמובן שיעלה, אבל זה רק אומר שאני יותר טובה".

הרשקו, ג´רבי ופונטי (יניב גונן)
הרשקו, ג´רבי ופונטי (יניב גונן)
 

אלופת העולם דיברה על ענף הג'ודו: "מה שכיף בג'ודו זה שלכל אחד יש את הדרך שלו ואת התרגילים שלו. לכל אחת צריך למצוא פתרונות ודרך להתמודד איתה. אני מרגישה שיש לי עוד הרבה מה לשפר, עוד לא מיציתי את היכולת שלי. היפנית שניצחתי אותה עדיין יכולה לנצח אותי".  

ג'רבי כמובן סיפרה גם על התמיכה הכלכלית שהיא מחפשת: "אני מחפשת ספונסר שילווה אותי ויתמוך, כדי שיהיה לי את השקט הכלכלי שלי. מבלי לדאוג לקניות או לשכר דירה. דברים קטנים שיאפשרו לי להתרכז אך ורק בג'ודו. אני רוצה מישהו שיעקוב אחרי ושיוכל לעזור לי. אני מאמינה שיש אנשים כאלה, צריך רק לדעת להגיע אליהם. אני רוצה את המדלייה האולימפית".

ג´רבי (יניב גונן)
ג´רבי: "הלחץ באופן טבעי יעלה" (יניב גונן)
 

על אולימפיאדת לונדון: "מה שעברתי בלונדון חישל אותי. אני יודעת לאן אני לא רוצה להגיע ויכול להיות שזה מה שנתן לי את הכוח. יש לו נבחרת מדהימה. אנחנו אוכלות ביחד, ישנות ביחד הכל ביחד. אני מקווה ששאר הבנות ימשיכו את ההישגים, כי הן יכולות לעשות את זה".

ג´רבי (יניב גונן)
ג´רבי מתקבל בחום בשדה התעופה (יניב גונן)
 

ג´רבי מקבלת נשיקה מאמא (יניב גונן)
ג´רבי מקבלת נשיקה מאמא (יניב גונן)
 

אוהדים מחכים לג´רבי (יניב גונן)
האוהדים מכינים לג´רבי קבלת פנים חמה (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */