יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:07

אייזנברג: פיני גרשון צריך להיות המאמן הבא

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם יו"ר סיעת עוז על החולשה של שיבק ושחקניו. נמני: "השחקנים לא מספקים את הסחורה במשחקי הנבחרת"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

זוהר: "אין שחקנים ברמה של ברקוביץ' ונמני בנבחרת"
נבחרת ישראל בכדורגל איכזבה כשסיימה ב-1:1 עם נבחרת אזרבייג'אן באצטדיון ר"ג וחתמה באופן סופי את סיכויי העפלה לגביע העולם בברזיל 2014. עסקנו בכשלון של הנבחרת ובעתידו של המאמן אלי גוטמן. שחקן העבר של הנבחרת, איציק זוהר דיבר על ההופעה המבישה שמצטרפת לשורת אכזבות בשנים האחרונות.  

"אין היום שחקנים ברמה של ברקוביץ' ונמני. הבעיה היא המאמנים שנותנים לשחקני ההתקפה הרבה עבודות הגנתיות. גוטמן סיים את תפקידו בנבחרת. הכדורגל הישראלי צריך מאמן שמביא תשוקה למגרש. רוסיה ופורטוגל לא כאלו נבחרות גדולות. בחו"ל המילה האחרונה שאתה שומע מהמאמן היא לכו ותהנו. נכון לעכשיו הכדורגל שלנו בשפל. צריך לקחת החלטה שממנים מאמן לשמונה שנים קדימה. אייל ברקוביץ' צריך להיות המאמן הבא של הנבחרת. שחקנים ברמות של הנבחרת לא צריך לאמן יותר מ-30 יום בשנה ולכן התפקיד תפור על אייל". 

דוידזאדה, נאתכו וזהבי מאוכזבים (שי לוי)
שחקני הנבחרת. "הבעיה של הנבחרת היא המאמנים" (שי לוי)
 

נמני: "גוטמן הוא לא הבעיה של הנבחרת"
שחקן עבר נוסף של הנבחרת, אבי נמני, הסביר מה לא עובד בנבחרת במשחקים המכריעים.  

"יש הרבה שחקנים שמגיעים לנבחרת ולא מצליחים לספק את הסחורה. הם לא מפגינים את אותה יכולת שהם מציגים בקבוצות שלהם. זאת בעיה שחוזרת קמפיין אחרי קמפיין. שחקנים לא מביאים לידי ביטוי את הפוטנציאל שלהם. גוטמן הוא לא הבעיה של הנבחרת, אבל הוא יודע בעצמו שהוא לא סיפק את הסחורה. אנחנו פחות טובים מהנבחרות שאנחנו מתמודדים מולן. יש משמעות מאוד גדולה למשחקים שנותרו עד סוף הקמפיין. אנחנו חייבים לשמור על המקום השלישי לקראת הקמפיינים הבאים. מאמן נבחרת בוגרת לא צריך לקבל יותר מארבע שנים. גוטמן בכלל לא רוצה להמשיך בנבחרת. לא הייתי ממליץ לאייל ללכת לאמן את הנבחרת. הייתי מציע לו ללכת לאמן בקבוצה לפני כדי לצבור ניסיון".

גוטמן (שי לוי)
גוטמן. "אלי יודע שהוא לא סיפק את הסחורה" (שי לוי)
 

הללי: "יש בנבחרת אווירה של בית קברות"
עיתונאי מעריב, יוני הללי דיבר על התפקוד הלקוי של גוטמן מאז מינויו למאמן הנבחרת.

"גוטמן לא יתפטר אבל הוא מבין שזה הסוף שלו. אנשים שמגיעים לתפקידים האלה לא ממהרים ללכת. עכשיו מתנהל שם סוג של בית קברות. יש אווירה מאוד קשה עם המון ביקורת. הנבחרת צריכה מישהו שילכד אותה. דודו אוואט יכל לעשות את זה אבל הוא נמצא בכושר רע. אלי מתחיל להבין שהריטואל שהוא תמיד מאמן בקבוצות לא מתאים לנבחרת. הטעויות הן של גוטמן לא של אף אחד אחר. אם מאמן שרוי בקונספציה שאלה שהביאו אותו לנבחרת הם גם אלה שיצילו אותו אז הוא יקרוס ויפול. שכטר בכושרו הנוכחי לא מתאים לסגל הנבחרת. הוא היה צריך לפתוח עם ברדה ועם רפאלוב. גוטמן יצר ריחוק בין הנבחרת לציבור, אם הוא ירצה להמשיך עוד קדנציה הוא ימשיך".

ג'מצי: "עומרי כספי בלחץ"
גם נבחרת הכדורסל של ישראל נמצאת בימים רעים מבחינתה כאשר קמפיין היורובאסקט נפתח בצורה נוראית. עסקנו גם בעתיד הכדורסל הישראלי ובכישלון הנבחרת. שחקן העבר של נבחרת ישראל בכדורסל, דורון ג'מצ'י התייחס ליכולת החלשה של הנבחרת באליפות אירופה

"לא צריך לדון בשאלה אם לפטר מאמן במהלך הקמפיין. בריטניה עם שני ניצחונות עם סיכוי לא רע לעלות לשלב הבא. אליפות זה דבר דינאמי. אוקראינה מתמודדת על המקום הראשון עם צרפת. יש הפסדים שקשה להבין ולספוג אותם. צריך סבלנות. אם אתה מנצח בחמש הפרש את הבלגים יש לך משחק מכריע נגד גרמניה. עומרי כספי בלחץ. הוא הגיע בתור שחקן NBA, הוא רוצה להראות את עצמו. אליהו גם בלחץ משום שאין לו קבוצה".

עומרי כספי (חגי ניזרי)
כספי. "עומרי בלחץ" (חגי ניזרי)
 

אייזנברג: "בנבחרת שיחקה בצורה מבישה"
יו"ר סיעת עוז, שאול אייזנברג דיבר גם על היכולת המבזה של הנבחרת באליפות.

"הבעיה הכי גדולה היא שהוא התחיל לבקש עזרה מאלוהים. אני מאוד כיבדתי את אריק שיבק, הבאתי אותו למאמן בהפועל ת"א. הנבחרת שיחקה עד היום בצורה מבישה. הבעיה של כספי היא הבעיה של המאמן. מאמן עם סמכות יודע מתי להוציא שחקן ומתי לתת לו לנוח. ברמה של האליפות דורון ג'מצי לא יורד בכושר הנוכחי שלו מ-20 נקודות למשחק. פיני גרשון צריך להיות המאמן הבא של הנבחרת. שיבק קיבל 700 אלף ש"ח לעונה".
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */