יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:15

היו לזנב: ראש השנה העגום של נבחרות ישראל

תשע"ד החלה ואנחנו מנסים להבין מה קרה: שיבק ונבחרת הכדורסל ביטאו ענף בקריסה, גוטמן והכדורגל סיפקו מפח נפש. פתיחת שנה שנרצה לשכוח

|
אוואט, גוטמן, שיבק ואוחיון. שנה וקללותיה
אוואט, גוטמן, שיבק ואוחיון. שנה וקללותיה

ראש השנה אמור להיות סוג של התחלה חדשה עבור כל אחד ואחת, אלא שעבור חובבי הספורט בישראל, בין אם זה כדורגל ובין אם זה כדורסל הדברים לא ממש החלו ככה בשנת תשע"ד.

זה החל בערב החג, ביום רביעי בשעה מוקדמת, כאשר החניכים של אריק שיבק ונבחרת הכדורסל פתחו ברגל שמאל את היורובאסקט עם הפסד מביך לבריטניה החלשה בהארכה. אם היו שם לואל דנג ובן גורדון הדברים עוד היו מתקבלים על הדעת, אך כשחוטפים בראש מנבחרת שעל הנייר ובכל סגל אמורים לחלוף על פנייה, זה כבר מוגזם ומכעיס.

אם זה לא הספיק גם לאוקראינה הגיעו השחקנים של אריק שיבק כשהם אמורים לצלוח את המשימה וזה לא ממש הלך, בלשון המעטה. עוד הפסד 74:67 קירב את הכחולים לבנים חזרה הביתה, ואת שיבק אולי להיפרדות ממשרת המאמן.

בשישי, כשהציבור כבר שבע מהאוכל של החג, השחקנים סיפקו קינוח מריר עם תבוסה לצרפת 82:63.

את המנה העיקרית שמר עם ישראל למוצאי שבת. כדי לחזור לתלם קיווינו כולנו כי הנבחרת של אלי גוטמן תצליח להעלות את המורל ותפצח את הגנת נבחרת אזרבייג'אן כדי להמשיך ולפנטז על העפלה לגביע העולם בברזיל בקיץ הבא.

אליהו מנסה לחסום את המפלה (האתר היורובאסקט)
אליהו מנסה לחסום את המפלה (האתר היורובאסקט)
 

המאמן הלאומי בחר במערך של קישור מעובה מול נבחרת שצופפה משריקת הפתיחה והתוצאה? משחק אנמי ו-1:1 שסיים עוד קמפיין ועוד קיץ בו הישראלים יוכלו לבלות במונדיאל רק אם ירכשו חבילות יקרות לטיול בדרום אמריקה או שמא יעשו זאת אחרי השירות הצבאי.

מי האשמים אתם שואלים? מצב הכדורסל בכי רע. מהתנהלות איגוד הכדורסל ועד לחוסר הימצאות הפתרונות בהנפקת נבחרת עם דור עתיד, ושם, בניגוד לכדורגל, כבר היינו במעמדים טובים בהרבה.

נאתכו: 95 אחוז שהקמפיין גמור

בענף הכדור הפופולרי בעולם, זה שנקרא כדורגל אנחנו נאלץ ליהנות העונה שוב משחקני הטופ בדמות כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי ולא לפנטז על בישולים של אופיר דוידזאדה לעדן בן בסט במרקאנה.

ככה זה כשלא מעיזים, ככה זה כשלא מנצלים מומנטום, ככה זה כשקהל האוהדים נותר אדיש כלפי הנבחרת. הקהל מצביע ברגליים והראש הופך זנב. נחמה נחפש במקום אחר.

אלברמן ואוואט מאוכזבים. גם אנחנו (שי לוי)
אלברמן ואוואט מאוכזבים. גם אנחנו (שי לוי)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */