יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:04

המלך לואיס: 1:2 לאורוגוואי על פרו, צמד לסוארס

מוק' המונדיאל, דרום אמריקה: החלוץ, שלא משחק עם ליברפול, הוכיח שלא שכח להבקיע, הסלסטה שיפרו מעמדם. ניצחונות גם לקולומביה וצ'ילה בדרך לברזיל

|
שחקני אורוגוואי חונקים את סוארס מרוב אהבה (רויטרס)
שחקני אורוגוואי חונקים את סוארס מרוב אהבה (רויטרס)

שלושה מחזורים נותרו עד לנעילת בבית הדרום אמריקני במוקדמות המונדיאל. הלילה (בין שישי לשבת) נערך מחזור נוסף שהביא איתו מספר תוצאות מעניינות שהשפיעו רבות על הבית.

אורוגוואי, שהחלה את דרכה בצורה רעה, ממשיכה להשתפר. הסלסטה הצליחו להשיג ניצחון סופר-חשוב, 1:2 על פרו בחוץ מצמד של לואיס סוארס, אחד בפנדל, השני אחרי פצצה מתוך הרחבה למשקוף ופנימה. החלוץ לא פתח את העונה באנגליה בשל עונש ההרחקה אותו הוא מרצה מהעונה שעברה, אך נראה שזה לא מפריע לכושר ההבקעה שלו. פרו שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-45 אחרי שיושימאר יוטון הורחק וחלוץ ליברפול הצליח לנצל זאת היטב. ג'פרסון פרפאן רק צימק עם בעיטה חופשית נהדרת אך זה היה מאוחר מדי. לאורוגוואי 19 נקודות ב-13 משחקים והיא במקום החמישי ממנו מעפילים לפלייאוף.

אמנם מוליכת הבית, ארגנטינה, לא שיחקה, אך סגניתה קולומביה הצליחה לצמצם פערים ולהשוות את מספר הנקודות שלה לזה של האלביסלסטה, עם 0:1 קטן-גדול על אקוואדור בבית משער של חאמס רודריגס בדקה ה-31. הקולומביאנים ניצלו את העובדה שיריבתם נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-28 אחרי שגבריאל אקיליר ספג כרטיס אדום. לנבחרת של חוסה פקרמן 26 נקודות ב-13 משחקים בדיוק כמו ארגנטינה. אקוואדור עם 21 נקודות מ-13 משחקים. 

צ'ילה ניצחה 0:3 את ונצואלה והיא במקום השלישי עם 24 נקודות ב-14 משחקים. אדוארדו ורגאס, מארק גונסאלס וארתורו וידאל, שנמצא בכושר הבקעה נהדר, כבשו לצ'יליאנים. בעקבות ההפסד, ונצואלה, התרחקה מאורוגוואי שיכולה לפתוח עליה פער בדרך למונדיאל.

במשחק נוסף בין שתי האחרונות בבית, פראגוואי הביסה 0:4 את בוליביה משערים של ג'ונתן פאברו, רוקה סנטה קרוס, ריצ'ארד אורטיס וגוסטבו גומס. הסיכוי של שתי הנבחרות להעפיל לשלב הבא שואף לאפס.

שחקני נבחרת קולומביה חוגגים את הניצחון (רויטרס)
חאמס רודריגס, פאבלו ארמרו וחואן סוניגה חוגגים את הניצחון (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגן מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */