יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:45

שיבק: שילמנו על הטעויות שלנו, מקווים לעלות שלב

מאמן הנבחרת הסביר את ה-82:63 לצרפת, אך שמר על תקווה: "אנו מוכנים מנטלית להמשך". אליהו: "פתחנו טוב, אך יכולת כזו לא מספיקה מול קבוצה כזו"

|
ליאור אליהו.
ליאור אליהו. "לא שיחקנו טוב" (אתר היורובאסקט)

נבחרת ישראל רשמה הערב (שישי) את הפסדה השלישי באליפות אירופה הנערכת בסלובניה, הפעם 82:63 לנבחרת צרפת החזקה. אף אחד לא ציפה מישראל לנצח את הטורניר, אך גם הפעם הוכיחו חניכיו של אריק שיבק שהם רחוקים שנות אור מהרמה הממוצעת, שלא לדבר על הרמה הגבוהה של אירופה.

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק, התייחס לתבוסה בסיום: "מדובר באחת הנבחרות הטובות באירופה, שתגיע לפחות לחצי הגמר. התחלנו לפי תוכנית המשחק שלנו וחזרנו יפה ברבע הראשון, אבל כשמשחקים נגד קבוצה ברמה הזו אסור לעשות טעויות והם גם כפו עלינו טעויות עליהן שילמנו".

"כשיש שחקן כמו טוני פארקר, ששולט בכל מה שקורה במשחק, זו מתנה למאמן שלו ולנבחרת שלו והוא קבע את המשחק ברבע השלישי. אני שמח שליאור אליהו ועומרי כספי נכנסו למשחק והיה חשוב לנו שהם יקבלו ביטחון".

"לפני שנתיים ניצחונו את שני המשחקים האחרונים בבית המוקדם, אבל זה לא נתן לנו הרבה. יש לנו הזדמנות לנצח שני משחקים ואולי לעלות שלב ואנחנו מקווים לעשות את זה. אנחנו מוכנים מנטלית למטרה הזו".

פורוורד נבחרת ישראל, ליאור אליהו אמר לאחר המשחק: "התחלנו את המשחק טוב ושיחקנו טוב במחצית הראשונה. ברבע השלישי שיחקנו לא טוב ומול קבוצה גדולה כמו צרפת זה לא מספיק".

מאמן נבחרת צרפת, וינסנט קולט, אמר לאחר המשחק: "אני מכיר את ישראל וזו קבוצה חכמה שתמיד נלחמת. בהיסטוריה של הכדורסל הצרפתי תמיד קשה מול ישראל וידענו שהמשחק חשוב לשתי הקבוצות. הגענו מוכנים והיינו מאוד רציניים.  במחצית הראשונה כדררנו יותר מדי וישראל חזרו למשחק, אבל ברגע שהכנסנו את הכדורים לצבע, היתרון שלנו בא לידי ביטוי ויכולנו לייצר סלים קלים".

אריק שיבק. &qout; (אתר היורובאסקט)
אריק שיבק. "יש תקווה" (אתר היורובאסקט)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */