יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:50

המשחק בין רוסיה ללוקסמבורג בקאזאן נדחה בשעה

גשמים כבדים בבירת טטארסטן הביאו לדחיית המשחק בבית של ישראל במוקדמות המונדיאל ל-18:30. רוסיה חייבת את הנקודות אחרי ההפסד המפתיע לצפון אירלנד

|
המגרש המוצף בקאזאן
המגרש המוצף בקאזאן

המשחק בין נבחרת רוסיה ללוקסמבורג שהיה אמור להתחיל ב-17:30 בקאזאן, נדחה בשעה ויתחיל ב-18:30 בשל הגשמים הכבדים שירדו אמש ויורדים היום בצהריים בבירת טטארסטן. שופט המשחק ייבחן את הדשא בשעה 18:15 ואם ניתן יהיה לשחק עליו, המשחק ייערך בזמן שנקבע.

רוסיה ולוקסמבורג ישחקו במשחק במסגרת בית 6 של מוקדמות גביע העולם, הבית בו משחקת גם נבחרת ישראל. השחקנים של קאפלו ינסו להשיג ניצחון חשוב בדרך להבטחת המקום בברזיל.

רגע לפני המשחק המכריע נגד ישראל ביום שלישי הרוסים יודעים שאסור להם לאבד נקודות נוספות לאחר ההפסד 1:0 בצפון אירלנד. קאפלו צפוי לפתוח בהרכב עם אלאן דז'גוייב, שהתאושש מפציעה ועם אלכסנדר קרז'אקוב שינסו להבקיע שער מוקדם שירגיע את האוהדים.

הרוסים מדורגים טרם המחזור במקום השני עם 12 נקודות אחרי 6 משחקים. מרחק של שתי נקודות מנבחרת פורטוגל שגם שיחקה משחק אחד יותר.

לוקסמבורג, הנבחרת החלשה בבית, שלא ניצחה אף לא פעם אחת בששת משחקיה, תגיע למשחק בלי הרבה סיכוי אבל מנסה לחולל סנסציה אדירה ולגנוב נקודה מהרוסים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */