יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:04

ב-16:30: גוטמן יסביר איך מנצחים את אזרבייג'אן

ישראל חייבת ניצחון מחר ב-20:45. ייני יפתח בעמדת המגן הימני: "חוץ מחלוץ, שיחקתי בכל תפקיד". מסיבת העיתונאים בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50

|
גוטמן. מכת פציעות בנבחרת (חגי ניזרי)
גוטמן. מכת פציעות בנבחרת (חגי ניזרי)

נבחרת ישראל תקיים לפני כניסת השבת את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (שבת) ב-20:45 מול נבחרת אזרבייג'אן במסגרת בית 6 במוקדמות הגביע העולמי.

עוד קודם לאימון תתקיים מסיבת עיתונאים בנוכחות המאמן אלי גוטמן, במהלכה יספר על ההכנות למשחק ועל מכת הפציעות שפוקדת את הנבחרת. מסיבת העיתונאים תועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, בערוץ 550 ב-HD בהוט ובאתר.

להוציא את החלוץ תומר חמד שנפצע בשלהי העונה שעברה, נגרעו מהסגל בשל פציעות זה אחר זה שחקנים נוספים. רמי גרשון, אבי ריקן, בירם כיאל, עדן בן בסט, טאלב טוואטחה, אייל משומר ואלירן עטר לא נמצאים בסגל של גוטמן.

לאלו צריך להוסיף את העובדה שלאימונים הגיעו פצועים גם מאור מליקסון, שרק אתמול קיים אימון ראשון מלא ויובל שפונגין.

דקל קינן: אנחנו חייבים לנצח

גם הקפטן יוסי בניון נגרע מהסגל בשל העובדה שטרם מצא קבוצה בה יכול היה לשמור על כושר משחק. כפועל יוצא מזה ניתן למצוא הפעם רק שלושה שחקנים שפתחו ב-1:1 מול אזרבייג'אן בבאקו וצפויים לפתוח גם הפעם: השוער דודו אוואט, הבלם איתן טיבי והקשר ביברס נאתכו.

שרן ייני צפוי לפתוח כמגן ימני, בתפקיד שהוא משחק במכבי תל אביב. ייני אמר: "שיחקתי עד עכשיו בכל תפקיד חוץ מעמדת החלוץ. אני כבר שנה וחצי משחק בתפקיד המגן הימני במכבי כך שאני מוכן לכך. אני מודע למכת הפציעות שפקדה את הנבחרת אבל כל מי שכן כשיר ומשחק יעשה את המקסימום כדי לנצח. אני קורא לקהל לבוא עם המשפחות וליהנות מאווירת החג. אנחנו השחקנים נעשה הכל על מנת לשמח את האוהדים ולזכות בניצחון".

גוטמן עם זהבי וראדי (חגי ניזרי)
גוטמן עם זהבי וראדי (חגי ניזרי)
 

על פי התרגול באימון המסכם, גוטמן מעדיף לתת קרדיט לאליניב ברדה בחוד על חשבון איתי שכטר, שכמו שמעון אבוחצירה, יחכה להזדמנות מהספסל. ערן זהבי וחן עזרא, שמצויים בכושר טוב מאז פתיחת העונה, צפויים לפתוח בקישור.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */