יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:26

תתחילו לארוז: 67:74 לאוקראינה על ישראל

יורובאסקט: מופע אימים לנבחרת שעשתה במכנסיים וביכולת הזו יכולה לפנטז על העפלה. כספי חלש מאוד (1 מ-8 מהשדה) ושיבק? החזיר את הכדורסל אחורה

|
עומרי כספי בפעולה. עוד משחק חלש שלו (יורובאסקט)
עומרי כספי בפעולה. עוד משחק חלש שלו (יורובאסקט)

תגידו חבר'ה, ארזתם לבד? את השאלה הזו הולכים לשמוע בקרוב מאוד שחקני נבחרת ישראל. החבורה החלשה של אריק שיבק המשיכה במסע שלה בזמן לעבר החזרת הכדורסל הישראלי אחורה כאשר רשמה הערב (חמישי) עוד הפסד ביורובאסקט, 74:67 מול נבחרת אוקראינה.

אם חשבנו שנסתפק במבוכה מול בריטניה, הרי שטעינו ועכשיו שיבק ושחקניו יכולים רק לפנטז על העפלה לשלב הבא. ביכולת הזו, עדיף שיתעסקו בלארוז כמו שצריך את המזוודות, שלא יהיה אובר ווייט.

שיבק ניסה לעשות את השינויים שלו בחמישייה אבל מהר מאוד הבין ששום דבר לא יעזור והחזיר את השחקנים עליהם הוא סמך, אלא שאותם שחקנים לא החזירו על הפרקט. עומרי כספי, שחקן NBA להזכירכם, היה אחד השחקנים החלשים על הפרקט וסיים את המשחק עם 1 מ-8 מהשדה, כולל 0 מ-5 מחוץ לקשת.

האוקראינים שראו שהבריטים חגגו לנו על הראש, אמרו לעצמם: למה לא? הנבחרת של מייק פראטלו פתחה מצוין וירדה בסיום הרבע הראשון ביתרון 13:19 מול אין הגנה של ישראל. ברבע השני הסיפור המשיך כאשר האוקראינים החלו להפציץ משלוש ומנגד, אליהו היה היחיד שתפקד, הכל יחסי כמובן. המחצית הסתיימה ב-26:35 לאוקראינים.

שחקני אוקראינה חוגגים (יורובאסקט) (ONE)
שחקני אוקראינה חוגגים (יורובאסקט)
 

ברבע השלישי הושיב שיבק את אליהו על הספסל, הנבחרת נלחמה והצליחה לחזור ל-40:40. אבל מכאן והלאה שוב הכל קרס. בפתיחת הרבע השלישי נזכר כספי להופיע על לוח הנקודות, אבל כנראה שזה היה מעט מדי ומאוחר מדי, 46:53 לאוקראינים בסיום הרבע.

קוז´יקרו (יורובאסקט) (ONE)
קוז´יקרו טובע בין כל האוקראינים (יורובאסקט)
 

ברבע האחרון נדמה היה שלמרות היכולת הרעה ישראל תוכל לצאת עם ידה על העליונה אבל טעות רודפת טעות הובילה את הנבחרת לעוד מבוכה וכישלון גדול. האוקראינים עם פו ג'טר המתאזרח חגגו בסיום עם 67:74.

קלעו לישראל: אפיק ניסים 12 נק', גיא פניני ויותם הלפרין 9 כ"א, ליאור אליהו ויניב גרין 8 כ"א, רביב לימונד 7 נק', עומרי כספי 6 נק', יוגב אוחיון ואלישי כדיר 3 כ"א, עידו קוז'יקרו 2 נק'.

בלטו לאוקראינה: סרגיי גלאדיר 17 נק', מקסים פוצוזבונוב 13 נק', קיריל נאטיאז'קו 10 נק'.

רבע ראשון - 13:19 לאוקראינה
ישראל פתחה עם: יוגב אוחיון, גיא פניני, ניצן חנוכי, עומרי כספי, יניב גרין. 
אוקראינה פתחה עם: פו ג'טר, סרג'י גלאדיר, אולכסאנדר ליפוויי, מקסים קורניינקו, קיריל נאטיאז'קו.

האוקראינים פתחו טוב ועלו ליתרון 2:8 מול הגנה ישראלית נרפית. עומרי כספי פתח רע מאוד עם 0:3 מהשדה אחרי ארבע דקות של כדורסל. ג'טר הפציץ שלשה, 2:11 מדהים לאוקראינים. אחרי פסק הזמן נכנסו אפיק ניסים, ליאור אליהו ואלכס טיוס במטרה לשנות את המומנטום של היריבה.

פניני וניסים. בינתיים, זה לא זה (שי לוי)
פניני וניסים. בינתיים, זה לא זה (שי לוי)
 

אפיק ניסים שעלה מהספסל תפר שלשה - סל השדה השני של הנבחרת, 4:00 דקות לסיום הרבע. נאטיאז'קו חגג על טיוס שהחזיר בחסימה לאחר מכן ואליהו צימק ל-15:7. הלפרין שלח יופי של כדור לפניני ששם שתי נקודות קלות עם הלוח, 17:11. אליהו סיים את הרבע עם חדירה לא מוצלחת, 13:19 לאוקראינים.

רבע שני - 26:35 לאוקראינה
למזלה של הנבחרת, האוקראינים זורקים באחוזים נוראים. מנגד, ליאור אליהו עם סל השדה השני שלו צימק ל-17:21. פוצוזונוב תפר שלשה ומנגד אליהו היחיד שמתפקד בהתקפה עם עוד שתיים. עידו קוז'יקרו הספיק להסתבך בבעיית עבירות עם 3, 6:32 דקות לסיום הרבע השני. פוצוזונוב המשיך לחגוג מאותה נקודה עם עוד שלשה, 19:29 לאוקראינים.

ליאור אליהו במונטנגרו. אכזבה (אתר האיגוד) (ONE)
ליאור אליהו. מה קורה לנבחרת? (איגוד הכדורסל)
 

שלשה משוגעת של הלפרין הצילה עוד התקפה רעה של הנבחרת. הלפרין שלח כדור פנימה לטיוס שבמקום להניח את הכדור בטבעת, החטיא ברשלנות. אליהו היחיד שפוגע (הכל יחסי) בנבחרת עם 8 נקודות. גם גרין נכנס לבעיה כאשר ביצע את העבירה השלישית שלו 1:46 לסיום הרבע השני. ג'טר הוריד כדור לקראבצוב שסיים את המחצית עם שתיים קלות, 26:35 לאוקראינים בסיום המחצית.

רבע שלישי - 46:53 לאוקראינה
עם פתיחת הרבע כספי סוף סוף עלה על לוח התוצאות עם 2 נקודות. גם יוגב אוחיון עלה על הלוח עם שתי זריקות מדויקות מהעונשין, 35:31. עידו קוז'יקרו עם שתי קליעות רצופות מהעונשין (כן, כן) הוריד ל-34:35. מנגד, ליפוויי עשה סל חשוב.

עומרי כספי (חגי ניזרי)
עומרי כספי. משחק חלש מאוד שלו (חגי ניזרי)
 

2:52 לסיום הרבע השלישי, עידו קוז'יקרו סיים את המשחק בחמש עבירות. לימונד ספג טכנית לא מוצדקת אבל החזיר עם שתי נקודות בצד השני, 42:44 לאוקראינים. מישולה העניש את הנבחרת אחרי טעות גדולה והעלה את אוקראינה ל-42:47. אפיק ניסים עם סל חשוב, 50:46. פוצוזונוב סיים את הרבע השלישי עם שלשה מהפינה (רביעית שלו), 46:53 לאוקראינים.

סיום - 67:74 לאוקראינה
גרין פתח את הרבע עם שתי נקודות. מנגד, זאבריצ'נקו הדביק שלשה, 48:58. לימונד הוריד את הפער ל-7 הפרש אחרי שלשה חשובה מהפינה. יניב גרין קלע שתי נקודות, לימונד הוסיף עוד 2 וזה רק 3 הפרש - 58:55. גרין הלוהט קבר עוד שתיים, סחט עבירה אך החטיא את הזריקה.

- (שי לוי)
שיבק עם אליהו. איך זה ייגמר? (שי לוי)
 

קראבצוב עשה סל יפה עם הלוח, 57:60 לאוקראינים. יניב גרין שעשה שינוי בהתקפה, יצא בחמש עבירות וגרם לכאב ראש גדול לשיבק שנאלץ להכניס את אלישי כדיר שלא שיחק עד כה. לא שיחק? כדיר עלה ומיד קבר שתיים וסחט עבירה עם עוד נקודה מהעונשין, 62:60.

2 דקות לסיום אוחיון לקח ריבאונד התקפה גדול אבל לא הצליח לסיים עם סל. מנגד, גלאדיר תפר שלשה ענקית בדרך ל-60:67. הסיפור גמור? כספי ניסה להציל את המולדת אבל לא פגע לשלוש. בסיום, עוד מבוכה גדולה לישראל, 67:74 לאוקראינה.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */