יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:42

דנסון הצטרפה לרמה"ש, אורן וברילנד להרצליה

אקסית אשדוד תהיה השחקנית הגבוהה ביותר בסגל של אוסטפלד, שהחמיאה: "שחקנית מצוינת". הרכזת מרמלה ואקסית רמה"ש יחזקו את העולה החדשה

|
בריטני דנסון. תחזק את רמה
בריטני דנסון. תחזק את רמה"ש (משה חרמון)

הרבלייף רמת השרון סוגרת את סגל השחקניות לעונה הקרובה. מי שתצטרף לקבוצה של אורנה אוסטפלד ותהיה השחקנית הגבוהה בסגל היא בריטני דנסון (1.92 מ'), ששיחקה בשנתיים האחרונות במכבי אשדוד, איתה זכתה באליפות אחת ושני גביעים. 

״דנסון היא שחקנית הגנה מצוינת. היא אתלטית, מסיימת מתפרצות ועושה כמעט שני גגות למשחק״, אמרה אורנה אוסטפלד. ״מדובר בשחקנית מאוד קבוצתית, שעושה הכול למען הקבוצה״.

בעונה החולפת במדי אשדוד, העמידה דנסון ממוצעים של של 8 נק', אסיסט אחד וקצת יותר מ-6 ריבאונדים לערב, כשברוב העונה נחשבה לזרה הרביעית של סגנית האלופה כשעלתה מן הספסל.

״אני מרוצה מאוד מהרכב הקבוצה בעונה זו״ אמרה רחל אוסטרוביץ, יו״ר הרבלייף רמת השרון, ״הסגל נבנה לאורך זמן, תוך חשיבה על החלק המקצועי של השחקניות כמו גם על האופי והמזג שלהן״.

גם בנות הרצליה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה. מי שתצטרף לקבוצה היא הגארדית אורטל אורן, שתהיה הרכזת של העולה החדשה. בעונה האחרונה שיחקה אורן במדי אלופה אליצור רמלה, שם העמידה ממוצעים של 7.1 נק', 3.8 ריבאונדים ו4.2 אסיסטים לערב באחת העונות הטובות ביותר בקריירה שלה.

אורן תחבור לקפטנית של הרצליה, קרין אגסי שהצטרפה הקיץ למועדון בו גדלה, כששתיהן מיועדות להיות הישראליות המובילות של הקבוצה.

אורטל אורן עם צלחת האליפות של אליצור רמלה (יניב גונן)
אורטל אורן עם צלחת האליפות של אליצור רמלה (יניב גונן)
 

אורטל אורן אמרה: "אני שמחה להצטרף למועדון כמו בנות הרצליה, נראה שזה מפעל שנבנה נכון עם אנשים טובים ואנרגיות חדשות. זה אתגר וכיף עבורי לחתום בקבוצה שפותחת דף חדש בליגה עם רצון להוכיח את עצמה ולהתברג גבוה. אין לי ספק שיחד נוכל להצעיד את המועדון הזה לקדמת במת הכדורסל הישראלי. זה המקום גם להודות לכל קהל אוהדי רמלה על עונה נפלאה של מסירות, אהבה וחוויה בלתי נשכחת. הם תמיד אצלי בלב".

מלבד אורן, גם הפורוורדית-סנטרית ג'סיקה ברילנד (25, 1.91 מ'), חתמה בבנות הרצליה. ברילנד, שחקנית אינדיאנה מליגת ה-WNBA, שיחקה לפני שנתיים ברמה"ש ואף הצטרפה לקבוצה של אורנה אוסטפלד באמצע העונה האחרונה.

ברילנד מעמידה עד כה בעונת ה-WNBA ממוצעים נאים של 5 נקודות ו-4.1ריבאונדים ב-15 דקות משחק. את העונה הקודמת החלה ברילנד בבשיקטאש טורקיה, שם העמידה ממוצעים של 15.7 נקודות, 13 ריבאונדים ו-2.8 חסימות ב-35 דקות על המגרש. במהלך העונה האחרונה חזרה לרמת השרון וסייעה לקבוצה בהעפלה לפלייאוף העליון, שם הובילה עם 14.8 נקודות ו-8.6 ריבאונדים בשלבי הפלייאוף.

ברילנד (יניב גונן)
ברילנד חוזרת לישראל, הפעם לבנות הרצליה (יניב גונן)
 

ברילנד אמרה על המעבר: "שמחה לחזור לשחק בישראל ומקווה לעזור לבנות הרצליה במאבקי הליגה והגביע השנה. היו לי אופציות רבות, אבל כשהגיעה ההצעה מבנות הרצליה, ולאחר שלמדתי על המועדון ומטרותיו, לא היה לי ספק שזה המקום להיות בו".

מאמן בנות הרצליה, יונתן אורן, התייחס להחתמה: "מעבר ליכולות האתלטיות האדירות של ג'סיקה, הווינריות, יכולת ההתמדה והאופי הקבוצתי היו גורם לא פחות חשוב בהבאתה לקבוצה. ברילנד תהייה עוגן חשוב עבורנו במאבקנו בליגה השנה. לדעתי היא תשדרג הקבוצה באופן משמעותי".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */