יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:14

צפו בשערים של קולאוטי: אני יכול לעזור לנבחרת

חלוץ אנורתוסיס כבש צמד מול אומוניה וסיפר ל-ONE: "אני בכושר טוב ורוצה לתרום. הבית של מכבי לא קל, ב"ש יכולה לקחת אליפות". גוטמן, שים לב

|
קולאוטי חוגג (האתר הרשמי של אנורתוסיס)
קולאוטי חוגג (האתר הרשמי של אנורתוסיס)

חלוץ אנורתוסיס פמגוסטה, רוברטו קולאוטי, לא היה יכול לחלום על פתיחה יותר טובה מזו שעשה אמש (שבת) עם קבוצתו הקפריסאית, כאשר כבש צמד שערי ניצחון בתוספת הזמן ב-1:3 על אומוניה ניקוסיה במסגרת המחזור הראשון בליגה של האי השכן.

אוהדי אנורתוסיס חגגו את השערים עם פצצות תאורה, המשחק הופסק לדקות ארוכות ותוספת הזמן עמדה על לא פחות מ-11 דקות. השחקן שהגיע לקפריסין ממכבי תל אביב הוכיח שכאשר נותנים לו לשחק, הוא עדיין יודע להבקיע.

קולאוטי אמר ל-ONE על הפתיחה המסחררת: "זה מצוין, אי אפשר לפתוח יותר טוב. זה נותן לך מוטיבציה בשביל להמשיך כך. אני בכושר טוב, שיחקתי שלושה משחקים רשמיים והבקעתי ארבעה שערים, חזרתי לעצמי".

קולאוטי מציין כי באנורתוסיס לא חשבו שהם יפתחו עם ניצחון: "זה מעולה. אומוניה זו אחת הקבוצות החזקות ולנו היו חסרים שחקנים. בלם פצוע, בלם מורחק, קשר פצוע. אף אחד לא האמין שננצח. כל הקבוצה עשתה עבודה מצויינת, המאמן הנחיל שיטה חכמה של איך לעמוד במגרש. הספיקו להחליף לנו את המאמן, כיום מאמן את הקבוצה ז'ורז'ה קוסטה שהיה בלם ענק, הוא הביא לקבוצה אווירה חדשה".

בכורה חלומית: צמד דרמטי לקולאוטי

אתה נשמע עייף, מה קרה?
"כן אני עייף. זה היה משחק הליגה הכי ארוך ששיחקתי בו. בדקה ה-90 הוסיפו 11 דקות בגלל שהקהל שלנו חגג".

איך ההתאקלמות שלך בקפריסין?
"בסדר גמור. המועדון דואג לכל כמו שצריך. אם צריכים משהו עם הילדות, עוזרים. אבל לא היו עד עכשיו קייטנות וגנים, אז היינו צריכים למצוא תעסוקה לבנות".

איך שאר הישראלים שאיתך בקבוצה?
משה (אוחיון, ג.ל) נתן אתמול משחק טוב. עמית (בן שושן, ג.ל) היה על הספסל, החליף אותי בחמש הדקות האחרונות. כשאתה מכיר אנשים יותר קל לכולם".

קולאוטי במדי אנורתוסיס (האתר הרשמי) (ONE)
קולאוטי במדי אנורתוסיס (האתר הרשמי)
 

מכבי ת"א הוגרלה בליגה האירופית בין השאר עם אפואל ניקוסיה. איך אתה רואה את ההגרלה שלהם?
"זה לא בית קל. פרנקפורט, בורדו ואפואל שהם קבוצה טובה, אבל גם מכבי ת"א קבוצה טובה, ראיתי אותם מול באזל והם נראו טוב. הכי חשוב מבחינת מכבי ת"א לעבור טוב את המשחק הראשון, יש לכך השפעה להמשך".

אתה רואה את משחקי הליגה שלנו. איך התרשמת מההתחלה?
"כשיוצא לי אני רואה. ראיתי שהפועל ב"ש פתחו טוב והם יכולים להתמודד גם על האליפות, הפועל ת"א במצב לא קל. מכבי חיפה גם נראית מצויין, וכמובן מכבי ת"א, יהיה מעניין. אבל צריך עוד לתת זמן להפועל ת"א, עד עכשיו זו לא הדרך, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת, אולי הם יקבלו את הביטחון. כפי שזה נראה, מכבי ת"א ומכבי חיפה ייאבקו על האליפות יחד עם ב"ש ואולי קריית שמונה".

אתה בכושר טוב, לנבחרת שמשחקת השבוע יש בעיית חלוצים. אתה חושב שהיית יכול לעזור לנבחרת?
"רק אם הייתי יודע שאלי גוטמן חושב עליי, הייתי שמח. בשבילי חשוב מאוד לשחק בנבחרת. אני בכושר טוב ויש לי עוד מה לתת" .

אתה מצפה לטלפון מגוטמן?
"זו החלטה שלו. אני חושב שאני בכושר טוב, משחק בכל המשחקים 90 דקות. אם היו קוראים לי, הייתי ישר מגיע לנבחרת. הרבה זמן לא הייתי שם, בטוח שאני יכול לעזור".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */