יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:31

קורונה פוצ'יוולי: נגב אילת עלתה לפיינל פור

בתום מחזור סיום דרמטי, האלופה זכתה בכרטיס האחרון לארבע הגדולות ותתמודד נגד לוכדי הנחשים. יהלומי גורדון ובר והולך ירדו לליגת המשנה

|
אמיר זינו מעלה את נגב אילת לפיינל פור (דרור כהן)
אמיר זינו מעלה את נגב אילת לפיינל פור (דרור כהן)

המחזור ה-11 והאחרון בליגת קורונה פוצ'יוולי הבטיח את מה שקיים וזכינו לקבל דרמה גדולה שבסופה הוכרעו העולה האחרונה לפיינל פור ושתי היורדות.

האלופה, נגב אילת, ניצחה 0:2 את בר והולך, שתחזור לליגת המשנה לאחר עונה אחת בליגת העל. הניצחון הקנה לנגב אילת את הכרטיס הרביעי לפיינל פור ואת האפשרות להגן על תואר האליפות מהעונה הקודמת.

דרמה נוספת התחוללה בתחתית הרותחת. סנטוס הגיעה אל המחזור האחרון במקום ה-11, המוביל אל ליגת המשנה. קבוצת יהלומי גורדון הגיעה אל המחזור כשהיא ממוקמת במקום העשירי. ניצחון דרמטי של סנטוס על אריות גורדון בתוצאה 0:2 והפסד דרמטי אף יותר של יהלומי גורדון, ששמטה יתרון מבטיח במערכה השלישית ונוצחה 2:1, יצר מהפך שהוריד את יהלומי גורדון לליגת המשנה ושלח את סנטוס למשחקי ההצלבה.

גאולה יונייטד ניצחה 1:2 את וילדה חייע ותזכה לקבל את הקבוצה החלשה ביותר במשחקי ההצלבה.

במשחק הצמרת בין המוליכה לסגניתה, ראינו את יהלומי ביצ'אצ'י מנחילה הפסד ראשון העונה לקבוצתו של הוירטואוז הברזילאי, דייגו מראדונה דה סילבה, קבוצת הנחשים.

הניצחון החלק 0:2 על הקבוצה המושלמת עד כה טרף את הקלפים לקראת הפיינל פור שייערך בשבוע הבא והבהיר לכל מי שחשב אחרת: בשבת הקרובה, 7.9.2013 צפוי בנמל תל אביב פיינל פור אדיר בין ארבע קבוצות ענקיות בקנה מידה אירופאי. לוכדי הנחשים נגד נגב אילת ויהלומי ביצ'אצ'י נגד סאן אנד ניקה. הכניסה חינם – אל תפספסו.

דה סילבה פוצ´יוולי (ONE)
דה סילבה. הפסד ראשון העונה (דרור כהן)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */