יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:01

גוטמן רוצה לזמן את בוקולי, ההתאחדות בודקת

היכולת המצויינת של קשר מכבי חיפה לא נעלמה מעיני המאמן לקראת אזרבייג'אן ורוסיה. בן בסט הפצוע יעבור בדיקה, אם לא יהיה כשיר ברדה צפוי להחליפו

|
אימון חיפה (משה חרמון)
אימון חיפה (משה חרמון)

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, עשוי לקבל זימון ראשון לנבחרת ישראל לקראת המשחקים החשובים בקמפיין מוקדמות המונדיאל מול אזרבייג'אן (7.9) ורוסיה (10.9).

היכולת המצויינת שמפגין השחקן במדי קבוצתו, לא נעלמה מעיניו של אלי גוטמן. אם בוקולי (35) יוזמן הוא יהפוך לשחקן המבוגר ביותר בסגל הנבחרת.

בהתאחדות הוציאו הודעה: "ההתאחדות לכדורגל בודקת מול הרשויות הרלוונטיות, באם ניתן לזמן את שחקנה של מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי לנבחרת וזאת לאור בקשתו של המאמן הלאומי אלי גוטמן. תעודת הזהות הישראלית שבוקולי מחזיק אינה מספקת למפעל הבינ״ל ולכן נבדקת האפשרות באם ניתן להנפיק לו דרכון ישראלי".

חלוץ הנבחרת וטולוז, עדן בן בסט, יעבור במסגרת הקבוצה בדיקה מכרעת לגבי מצב פציעתו. כזכור בן בסט מתח את שריר הירך האחורי לפני 10 ימים במשחק מול בורדו ומאז לא מתאמן.

השחקן מטופל במסגרת קבוצתו ורק לאחר הבדיקה ניתן יהיה לדעת אם יעמוד לרשותו של אלי גוטמן לקראת שני המשחקים. אם בן בסט לא יהיה כשיר אליניב ברדה עשוי לקבל זימון.

מלבד בן בסט יש לגוטמן רשימה גדולה של פצועים ערב המשחקים החשובים של הקמפיין. מלבד תומר חמד שכבר זמן רב פצוע הרשימה כוללת את רמי גרשון ובירם כיאל שבוודאות לא יהיו בסגל.

אלי גוטמן (חגי ניזרי)
אלי גוטמן. כאב ראש (חגי ניזרי)
 

המאמן הלאומי שוקל לבחון ולהזמין את אייל משומר וטאלב טוואטחה מחיפה אבל גם בגזרה של השניים מסתמנת בעיה. המגן הימני מצוי תחת עומס גדול והמגן השמאלי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. השניים עברו היום בדיקות ועל פי התוצאות לא מדובר בפציעות רציניות. השניים אמורים, לסירוגין, לשחק במשחקים מול אסטרה (משומר) ומול אשדוד (טאווטחה).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */