יום שישי, 05.07.2024 שעה 20:03
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

קרב על הסגל במכבי: זיו מאוכזב, לוגסי עשוי לעזוב

המגן והקשר נותרו בחוץ ב-0:2 בעכו. מיטרוביץ', שערך בכורה, חושב קדימה: "אפשר לעלות מהבתים באירופה, לא משנה נגד מי נוגרל". צפו בתקציר

|
מיטרוביץ' ושחקני מכבי מודים לקהל בעכו (יניב גונן)
מיטרוביץ' ושחקני מכבי מודים לקהל בעכו (יניב גונן)

אלופת המדינה, מכבי תל אביב, פתחה אמש (שבת) את מסע ההגנה של על התואר עם ניצחון במשחק הפתיחה של העונה 0:2 על הפועל עכו בחוץ. הצהובים פתחו בסערה את המשחק ואחרי 48 שניות עלו ליתרון מרגליו של ברק יצחקי. שש דקות לאחר מכן ערן זהבי הכפיל, אך משם הקבוצה הורידה קצת את הרגל מהגז והמשחק התאזן.

בקבוצה היו מרוצים כמובן מפתיחת המשחק והמאמן, פאולו סוזה, אמר: "התחלנו נהדר, בהמשך זה טבעי שקצת הורדנו את הלחץ מההתחלה, אבל שלטנו במשחק. ומבחינתי הדבר החשוב בשלב הזה, זה שניצחנו. הרגשנו כאילו שיחקנו בבית, וזה היה מדהים". מלבד סוזה, במועדון החמיאו ל-2,600 האוהדים הצהובים שעשו את הדרך לעכו וסיפקו אווירה ביתית לגמרי.

אך לפני שהצהובים בכלל עלו לכר הדשא, קדמו מספר דברים מקצועיים ובראשם ההחלטה של המאמן לפתוח עם מאנה כמגן שמאלי ולהוציא מהסגל את יואב זיו. המגן השמאלי נותר בחוץ וישב ביציע, כאשר סוזה בחר לכלול בסגל דווקא את הבלם הצעיר, ריף פרץ.

זיו קיבל באכזבה את ההחלטה להושיבו ביציע אך בסביבתו ציינו כי הוא מכבד את ההחלטה וימשיך להילחם במטרה להוכיח שמקומו בסגל ובהרכב כבר לקראת השבוע הבא.

מאנה אגב, זכה למחמאות על משחקו וגם סוזה ציין כי למגן היה משחק טוב ומיד לאחר מכן הבהיר: "מבחינתי גם מאנה וגם שאר השחקנים צריכים להשתפר לקראת ההמשך וזה יקרה. אין פה עניין אינדבידואלי עבורי, הכי חשוב מבחינתי זה שהקבוצה כולה תהיה טובה". מאנה עצמו נראה מחוייך מאוד בסיום המשחק ולחבריו סיפר כי הוא מרגיש טוב מכך שהשלים 90 דקות.

0:2 למכבי בעכו, יצחקי שבר שיא?

שחקן נוסף שנותר מחוץ לסגל של סוזה הוא הקשר, מושיקו לוגסי. השחקן הצעיר ראה את דן איינבינדר, שלא שותף, וגם את ניקולה מיטרוביץ' שעלה לדקות בכורה, תופסים את משבצות הקשרים המרכזיים על הספסל על חשבונו.

ההערכות מדברות על כך שאם המצב עם לוגסי בו הוא ממעט לשחק יימשך, הוא יבקש לעזוב את הקבוצה וקבוצות רבות יחכו לרגע הזה אם וכאשר יקרה, שכן מבין שחקני הסגל של הצהובים הוא נחשב לאחד המבוקשים שבו.

סוזה ניצח וחגג: מחבק את האוהדים

בניגוד לזיו ולוגסי, מי שחזר לסגל הוא החלוץ, מונס דאבור, אך למרות שהתחמם מספר פעמים במהלך המחצית השנייה, לא זכה לדקות משחק וראה את גאל מרגוליס מועדף על פניו. גם בגזרת דאבור צפויות התפתחויות אם המצב יימשך וכבר עכשיו ברור שלמרות הרצון של סוזה וגם של ג'ורדי קרויף לראות סגל גדול, הם יצטרכו להתמודד עם לא מעט כאבי ראש בנושא.

ונחזור למי שכן שיחק, וזהו כמובן הקשר הסרבי, ניקולה מיטרוביץ', שעלה לשחק כרבע שעה מפתיחת המחצית השנייה במקומו של מהראן ראדי. מיטרוביץ' סיפר על התחושות שלו: "אני מרגיש טוב מאוד כי השגנו שלוש נקודות, אני מאושר ששיחקתי לראשונה ואני מרגיש טוב לגבי המועדון. באופן אישי אני מרגיש כשיר, מוכן, התאמנתי בשלושת השבועות האחרונים עם הקבוצה ויש לי קשר טוב עם השחקנים ולהם איתי וזאת כמו משפחה כאן".

ניקולה מיטרוביץ´ (יניב גונן)
ניקולה מיטרוביץ´ בעכו. "(יניב גונן)
 

על כך שמכל שחקני הרכש הוא מוגדר כ"שחקן של פאולו סוזה", אמר: "הקשר ביני לבין פאולו הוא טוב, אבל זה קשר בין מאמן לשחקן. עבדנו יחד בווידאוטון, לדעתי הוא מאמן טוב ולטעמי מכבי יכולה להתקדם ולגדול איתו בצורה משמעותית".

על הגרלת הליגה האירופית אמר: "לא משנה לי נגד מי נשחק. בעונה שעברה שיחקתי בשלב הבתים עם וידאוטון, ולדעתי יש למכבי קבוצה מספיק טובה כדי לעבור את שלב הבתים וזה לא משנה מי יהיו היריבות".

יצחקי מול גוטליב (יניב גונן)
יצחקי מול גוטליב. מיטרוביץ': "יש שחקנים טובים בהגנה" (יניב גונן)
 

על סוזה ותפקודו כמאמן אז בשלב הבתים של הליגה האירופית הוסיף הסרבי: "בהונגריה שיחקנו כדורגל שונה כי אין לנו יותר מדי שחקנים טובים, שיחקנו הרבה יותר הגנתי, אבל כאן זה הפוך. יש פה שחקנים טובים בהתקפה כמו ראדה פריצה, ברק יצחקי, ערן זהבי וטל בן חיים. זאת קבוצה טובה מאוד ואני חושב שאפשר לשחק פה אחרת. זאת קבוצה הרבה יותר התקפית מווידאוטון".

על 2,600 האוהדים שהגיעו למשחק הוסיף לסיום: "המשחק הראשון של מכבי בו נכחתי היה נגד באזל והאווירה הייתה מדהימה. פה הייתה אווירה נהדרת, האוהדים באו מרחוק, נתנו לו כוח ותמיכה ואני חושב שכל הקבוצה נהנתה מכך וגם אני". המשחק במחזור הבא מול בני יהודה יתקיים ביום ראשון ב-21:00.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */