יום שני, 01.07.2024 שעה 12:56

וינטרוב וגלושקו רחוקים משחק מכניסה לאל' ארה"ב

השניים עברו עוד שלב במוק'. וינטרוב ניצח 2:6 ו-5:7 את נדובייסוב ויפגוש את גונזאלס, גלושקו גברה 6:3, 4:6 ו-2:6 על דובאווה ותפגוש את רודיונובה

|
וינטרוב מרוצה. יגיע לאליפות? (יניב גונן)
וינטרוב מרוצה. יגיע לאליפות? (יניב גונן)

לילה מוצלח לטניס הישראלי באליפות ארצות הברית הפתוחה. אמיר וינטרוב ויוליה גלושקו עלו בזה אחר זה לסיבוב השלישי, סיבוב העלייה במוקדמות.

וינטרוב, 188 בעולם, שבתחילת השנה נכנס לאליפות אוסטרליה ואף עבר שם סיבוב, ניצח את האוקראיני המדורג 156 בעולם, אולכסנדר נדובייסוב 2:6 ו-5:7. יריבו בסיבוב השלישי יהיה מקסימו גונזאלס מארגנטינה בן ה-30 המדורג 248 בעולם (בשיאו-58).

וינטרוב שבר את יריבו האוקראיני ל-1:3 בתחילת המערכה הראשונה, נדובייסוב שבר בחזרה ל-2:3, אבל הישראלי זכה בשלושת המשחקונים הבאים והשלים 2:6 בתוך 28 דקות.

האוקראיני שבר בתחילת המערכה השנייה ועלה ל-1:3, אבל וינטרוב השווה ל-3:3 והשניים שמרו על ההגשות עד שביתרון 5:6 הישראלי שבר וניצח.

גם יוליה גלושקו השלימה ניצחון נהדר, 6:3, 4:6 ו-2:6 על הקנדית סטפני דובאווה, 155 בעולם. עבור גלושקו, 128 בעולם, זהו ניצחון אחרי ארבעה הפסדים מול אותה שחקנית בעבר. גלושקו שנכנסה בשנה שעברה לטורניר והשנה עברה מוקדמות גם ברולאן גארוס, תשחק בסיבוב השלישי מול אנסטסיה רודיונובה מאוסטרליה, המדורגת 119 בעולם.

יוליה גלושקו (משה חרמון)
יוליה גלושקו. תנסה לנצח את רודיונובה פעם נוספת (משה חרמון)
 

השתיים אגב, נפגשו בסיבוב העלייה לרולאן גארוס השנה וכזכור הישראלית ניצחה 6:8 במערכה השלישית אחרי דרמה ענקית. למרות שגלושקו פתחה עם 0:2 את המערכה הראשונה. הקנדית שברה בחזרה וביתרון 3:4, השיגה עוד שבירה והגישה בהצלחה למערכה הראשונה. המצב נראה די עגום כשהקנדית עלתה ל-1:3 גם במערכה השנייה אבל גלושקו שראתה איך המשחק בורח לה, שינתה מומנטום וחזרה ל-3:3. השתיים שמרו על ההגשות וביתרון 4:5 הייתה זו הישראלית ששברה ולקחה את המאבק למערכה שלישית.

גלושקו פתחה טוב את המערכה הקובעת עם 0:2, אבל דובאווה חזרה ל-2:2, הישראלית מכאן לקחה ארבעה משחקונים ברצף ותחכה לרודיונובה, שאולי מחפשת נקמה על ההפסד האכזרי ברולאן גארוס בסיבוב העלייה.

לירן קלינג, המאמן שמלווה את יוליה מהאקדמיה לטניס תל אביב, סיפר: "לאחר הניצחון בסיבוב המוקדמות השני שיוליה במשך סט וחצי מיהרה מדי, וגם כשבנתה נקודות נכון, החטיאה את הכדורים המסיימים. מהרגע הזה הפכה לשחקנית אחרת, מרוכזת , סבלנית, מתקיפה בכדורים הנכונים וכך גם התוצאה השתנתה והיה ברור שברגע שקבלת ההחלטות שלה נהיית טובה המשחק הופך לקל יותר ופערי הכוחות היו לטובתה".

קביטובה בחצי הגמר בניו הייבן
בטורניר ניו הייבן המשודר ישירות בערוץ  ONE, ערוץ 50 נקבעו משחקי חצי הגמר. אלופת השנה שעברה, פטרה קביטובה הצ'כית, ניצחה אחרי סיום מאוד צמוד, את הרוסיה אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה 6:2, 2:6 ו-5:7. התשיעית בעולם תפגוש בדרבי צ'כי את קלרה זאקפלובה שניצחה את אלנה וסנינה 6:4, 0:6 ו-4:6.

קביטובה (רויטרס)
קביטובה. תפגוש את חברתה הצ'כית (רויטרס)
 

אלופת הטורניר מ-2008 עד 2011, קרולין ווזניאקי הדנית, השיגה ניצחון נאה על סלואן סטיבנס 6:7 (6:8) ו-2:6. ווזניאקי תשחק מול סימונה האלפ מרומניה שגברה 4:6 ו-6:7 (6:8) על אקטרינה מקרובה מרוסייה.

בטורניר הוינסטון סלאם לגברים, גבר גאל מונפיס הצרפתי על פרננדו ורדסקו הספרדי 7:6, 4:6 ו-4:6. מונפיס יפגוש באוקראיני אלכסנדר דולגופולוב שניצח את יון סון לו מטייוואן 6:7 ו-3:6. בחצי הגמר השני ישחקו סאם קווארי מארה"ב שניצח את ריצרד ברנקיס הלטבי 3:6 ו-4:6 ויורגן מלצר האוסטרי שגבר על דימיטרי טורסנוב מרוסיה 4:6 ו-3:6.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */