יום שבת, 05.10.2024 שעה 22:58

כספי: היה לא נעים על המגרש, נלמד מזה ונתקן

הנבחרת נחתה אחרי הטורניר המאכזב בבלגיה, הפורוורד אופטימי: "מרגיש שחזרנו טובים יותר". שיבק: "ננתח ונמשיך הלאה". בשני: הכנה מול גיאורגיה

|
עומרי כספי.
עומרי כספי. "לא נעים" (משה חרמון)

נבחרת ישראל חזרה היום (שלישי) לארץ לאחר שהציגה יכולת מאכזבת בטורניר בלגיה בו רשמה שני הפסדים מול ניצחון בודד.

לנבחרת, שנפלה למאזן 4:2 מפתיע במשחקי ההכנה, מצפים עוד שני מפגשים נגד נבחרת גיאורגיה של ריקי היקמן וגיאורגי שארמדיני באילת וברוממה בטרם תנעל הכנותיה לאליפות אירופה שתחל בעוד שבועיים בסלובניה.

הנבחרת, יחד עם זו מגיאורגיה, תרד ביום ראשון הקרוב לאילת שם תקיים אימון הכנה למשחק החגיגי שיתקיים ביום שני באולם בגין בעיר. שלושה ימים לאחר מכן תפגשנה שוב שתי הנבחרות למשחק הכנה אחרון ברוממה, אולמה של האלופה מכבי חיפה.

עומרי כספי אמר עם הנחיתה: "למרות שני ההפסדים לפולין ובלגיה אני מרגיש שחזרנו מהטורניר טובים יותר משנסענו. היו כמה דברים שלא עבדו לנו במשחקים ולא רק בצד ההגנתי. זה לא מתאים לנו ולא באופי של הנבחרת הזאת אבל טוב שזה קרה לנו עכשיו ולא במהלך אליפות אירופה ואפשר רק ללמוד מזה ולתקן להמשך".

כספי הוסיף: "אין ספק התקשנו במלחמה על הריבאונד ללא אלכס טיוס. קשה להתמודד מול נבחרת גבוהות עם שחקנים מעל 2.10 מטרים ללא אלכס וחסרון שלו בהחלט פגע בנו".

שיבק: צריכים לחדד דברים בסיסיים

על התבוסה לבלגיה הוסיף: "אני לא מאמין ביתרון מורלי לנו או לבלגיה שאפשר לקחת מהמשחק הזה. אני רוצה לנצח כל משחק אבל אין ספק שזה היה לא נעים על המגרש. בסך הכל מדובר בטורניר הכנה וצריך להתייחס לזה ככזה".

מאמן הנבחרת, אריק שיבק התייחס לטורניר: "חוץ מהמשחק מול בלגיה, שהייתה נפילה מהרבע השני ואילך, סך הכל שיחקנו טוב גם נגד פולין ובטח שנגד איטליה. יש דברים שקורים בנבחרת שבשלב הזה לא באים לידי ביטוי על המגרש".

"נבוא לאימון, ננתח את הדברים ונמשיך הלאה. אני חושב שכספי ואליהו, שהם שניים מהמובילים בנבחרת, עושים את הדברים שלהם בצד ההתקפי וההגנתי, אבל אני בטוח מצפה מהם ליותר ואני חושב שאחד הדברים עליהם נמשיך לעבוד זה ללמוד איך לנצל את האש שכספי ואליהו מושכים אליהם".

"אנחנו צריכים לסיים משחק עם חמישה שחקנים שקולעים בספרות כפולות ואז כל המשחק יראה יותר טוב. ברגע שהם ייתנו את התפוקה שהם נותנים ושאר השחקנים ידעו לנצל את האש שכספי מושך ומצד שני כספי ידע לנתב את הכדורים לאחרים כשהוא מושך את האש, נראה הרבה יותר טוב".

ליאור אליהו.  (משה חרמון)
ליאור אליהו. יש על מה לעבוד (משה חרמון)
 

"לא יכול להיות שבמשחק מול בלגיה היו לנו הרבה שגיאות בהגנה. הייתה לי שיחה במטוס על גיא פניני ואליהו בו אמרנו שבשלוש השנים האחרונות לא הייתה לנו בעיה בריבאונדים ולמעט מונטנגרו לדעתי לא הייתה לנו בעיה בכדורים החוזרים מול אף קבוצה. אך שהיריב לוקח תשעה ריבאונדים בהתקפה, זה 18 החזקות כדור, תשע יותר להם ותשע פחות לנו וזה בדיוק ההפרש שהפסדנו בו".

על חסרונו של מקל אמר שיבק: יש לנו רכז אמיתי וזה יוגב אוחיון. לא הסתרתי מההתחלה שאין ספק שמקל שחקן מאוד משמעותי שהיה צריך להיות בנבחרת. זה כבר היסטוריה, יותם הלפרין ייכנס יותר לכושר, רביב לימונד יקבל יותר בטחון וגם אפיק ניסים יקבל הרבה יותר בטחון.

רביב לימונד. המאמן מחליט (משה חרמון)
רביב לימונד. המאמן מחליט (משה חרמון)
 

על נעימי אמר המאמן: יש מאמן לנבחרת ישראל והוא יחליט מי יהיה על המגרש. אפיק ניסים עושה עבודה מצויינת ואני החלטתי שהוא ישחק במשחקים האחרונים והוא עשה עבודה טובה. יש לנו את השחקנים הכי טובים ואם המאמן חושב ששחקן כזה או אחר צריך להיות על המגרש הוא יהיה על המגרש.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */