יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:12

"לוזון התנהל בניגוד לתקנון בנושא זכויות השידור"

אבנר קופל שלח מכתב חריף ליו"ר ההתאחדות ובו הוא רוצה שההנהלה תאשר את מכירת זכויות הטלוויזיה העתידיות. בנוסף, הוא דורש ביטוח דירקטורים

|
קופל ולוזון. היו
קופל ולוזון. היו"ר פעל בניגוד לתקנון (עמית מצפה)

חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, אבנר קופל שלח היום (שני) מכתב לאבי לוזון באמצעות עו"ד שמעון טננבלט ובו הוא טוען כי יו"ר ההתאחדות פעל בניגוד לנהלים בנושא מכירת זכויות השידור.

במכתב כותב עו"ד טננבלט על ההחלטה למכירת זכויות שידור עתידיות: "למיטב הידיעה, ההחלטה בעניין האמור לא נתקבלה על ידי הנהלת ההתאחדות ולא זו בלבד שהעניין לא נדון על ידי הנהלת ההתאחדות לכדורגל, אלא שזה אף לא הובא לאישורה".

"התנהלותך האמורה הינה, לכאורה, בניגוד לתקנון ההתאחדות לכדורגל ויתרה מכך, יש בהחלטתך זו אף ליצור מצב קיים בפני הנהלת האיגוד החדשה עוד טרם עריכת הבחירות והם כלל אינם בסמכותך ואינם מצויים על סדר יומה של ההנהלה הנוכחית".

עוד טוען קופל במכתב: "ההחלטה לא קיבלה את אישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל והיא חסרת כל תוקף והנפקות ואינה יכולה לחייב את העמותה כלפי צדדים נוספים. יש ניסיון לכפות על הנהלה עתידית, אשר טרם נבחרה סדר תקציב בלתי אפשרי, אשר אין בינו לבין טובת העמותה דבר וחצי דבר".

כמו כן, קופל דורש מלוזון ביטוח דירקטורים כדי למנוע מצב שבעתיד יתבעו אותו על המכירה העתידית. "תהיה השלכה עצומה על תקציבי ההתאחדות ואופן התנהלותה בשנים הבאות וקיים חשש כי חברי ההנהלה יתבעו ביום מן הימים בגין החלטה אישית. הם יעשו זאת כחברי דירקטוריון שקיבלו החלטה כלכלית גורלית שלא כדין גם על ידי אלה שיכהנו כדירקטורים עתידיים במקומם בשנים הבאות". 

אבנר קופל (חגי ניזרי)
קופל: "קיים חשש כי חברי הנהלה יתבעו בעתיד" (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */