יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:43

הודעת דובר האיגוד עצרה את מינוי חלוץ ליו"ר

באיגוד קיוו להכשיר את חלוץ אך לטענת סיעת עוז הוא לא היה חבר הנהלה כשחולקו ההזמנות לישיבה. היועץ המשפטי של הסיעה: "הוא לא יכול להיבחר היום"

|
דן חלוץ. מי דובר אמת? (רויטרס)
דן חלוץ. מי דובר אמת? (רויטרס)

באיגוד ינסו להכשיר את חלוץ כיו"ר אך היועמ"ש של סיעת עוז ציין: "חלוץ לא יוכל להיבחר מחר". הטענה: חלוץ לא היה חבר הנהלה כשחולקו ההזמנות לישיבה

באיגוד הכדורסל ינסו להכשיר את המינוי של דן חלוץ כיו"ר האיגוד בישיבת ההנהלה שתתקיים מחר (שלישי) במשרדי האיגוד, אך היועץ המשפטי של סיעת עוז, עו"ד אמיר רוזנברג, נאחז בהודעת דובר איגוד הכדורסל מ-8 באוגוסט וטוען: "חלוץ לא יוכל להיבחר מחר".

היועץ המשפטי  של האיגוד, עו"ד טל אור, כתב לחברי ההנהלה כי איתן רוב הודיע על ההתפטרות שלו ב-4 באוגוסט ובסמוך לכך מרכז הפועל הודיע כי במקום רוב שהתפטר הוא ממנה את דן חלוץ כחבר. "עוד באותו היום שלח האיגוד זימון לקיום ישיבת הנהלה, ולאחר שנתקבלה הסכמתו של מר דן חלוץ לכהן כחבר בהנהלת האיגוד, נשלח גם סדר היום הקבוע לישיבת ההנהלה, כשעל סדר היום הופיע גם נושא בחירת יו"ר ההנהלה".

אך מכתב של עו"ד רוזנברג שנשלח היום ליועץ המשפטי של האיגוד מעמיד את הדברים אחרת מבחינת המינוי של חלוץ.  סיעת עוז טוענת כי בעת משלוח ההזמנות לישיבת ההנהלה חלוץ לא היה חבר הנהלה ולכן אי אפשר מחר להצביע על המועמדות שלו לתפקיד יו"ר האיגוד.

עו"ד רוזנברג טוען בין השאר: "האיגוד אשר יודע היטב כי טענה זו של סיעת עוז נכונה, וכי מר חלוץ, שלא היה חבר הנהלה בעת זימון הישיבה (4 באוגוסט) וגם לא בעת פרסום סדר היום לישיבה (8 באוגוסט), מבקש כעת להפוך את היוצרות ולטעון, בניגוד להודעות קודמות "כאילו" מר חלוץ היה חבר הנהלה ב-8 באוגוסט, אלא שהדברים הללו, אינם נכונים בעליל. מרשיי דורשים, כי תשלחו מיד הודעת עדכון לכל חברי ההנהלה, בה יתוקן הדיווח ויימסרו כל עובדות האמת המלאות".

ראשי סיעת עוז (שי לוי)
ראשי סיעת עוז. איך הסאגה תסתיים? (שי לוי)
 

עו"ד רוזנברג ציין במכתבו את העובדות: "ב-8 באוגוסט פרסם איגוד הכדורסל הודעה רשמית (המצויה עד היום באתר באיגוד), בה ציין כי התפטרותו של מר איתן רוב לא נכנסה לתוקף ב-8 באוגוסט אלא תיכנס בימים הקרובים, וכי מר חלוץ ימונה בעתיד, במועד בלתי ידוע, כמחליפו".

עו"ד רוזנברג מצטט את הודעת דובר האיגוד: "8 באוגוסט - התפטרותו של חבר הנהלה איגוד הכדורסל תיכנס לתוקפה בימים הקרובים. מי שיחליף את איתן רוב כחבר הנהלה הוא דני חלוץ".

עו"ד רוזנברג קובע לאור זאת במכתבו: "ברור איפוא, כי בניגוד מוחלט, למכתב שיצא להנהלת איגוד הכדורסל, אין זה נכון, כי בעת זימון ישיבת ההנהלה, ובעת פרסום סדר היום, היה מר חלוץ חבר הנהלת איגוד הכדורסל".   

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */