יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:01

בשלישי: פגישה לגבי מספר הזרות בליגת הכדורעף

נציגי קבוצות ליגת העל לנשים ידונו באפשרות לצרף 4 זרות בעונת הקרובה. המנהל המקצועי של המנהלת: "צריך לגבש דרך לפתרון הבעיה לטווח ארוך"

|
שחקניות קריית אתא עם צלחת האליפות (איגוד הכדורעף)
שחקניות קריית אתא עם צלחת האליפות (איגוד הכדורעף)

ביום שלישי הקרוב תיערך פגישה של נציגי קבוצות ליגת העל לנשים בכדורעף בכדי לדון באפשרות לצרף ארבע זרות בעונת המשחקים הקרובה, במקום שלוש  שניתן היה לצרף בעונה האחרונה.

הרעיון עלה לאור עזיבתן של מספר רב של שחקניות עוד לפני תחילת העונה. המנהל המקצועי של המנהלת באיגוד הכדורעף, יעקב הרשקו מסר לקראת הפגישה לאתר איגוד הכדורעף: "אינני רואה בתוספת של זרה רביעית פתרון לטווח ארוך. הפתרון צריך להיות הרבה יותר כולל וצריכים לגבש דרך לפתור את הבעיה בצורה עמוקה יותר".

"בחמש השנים האחרונות עזבו יותר שחקניות את הליגה מאשר שחקניות שהצטרפו אליה. בנוסף, הליגה הצטמצמה בכמות הקבוצות והפערים בין החלק העליון לתחתון גדלו, קשה לקבוצות מדירוג נמוך להתחרות בקבוצות מדירוג גבוה".

הרשקו הוסיף: "לדעתי, זרה רביעית רק תגדיל את הפערים בליגה כי לא כל הקבוצות יכולות להרשות לעצמן עוד זרה אם בכלל. תפקידנו לדאוג לייצר ליגה תחרותית יותר. אני חושב שבעקבות הכניסה של הבקרה התקציבית קבוצות לא הצליחו לגייס מספיק כספים כדי להיכנס אל ליגת העל".

אריה זלינגר ויעקב הרשקו (מור שאולי)
יעקב הרשקו (משמאל). מחפש פתרון (מור שאולי)
 

בפגישה ידונו ברעיונותיהם של נציגי הקבוצות במטרה לקבל החלטה שתעזור להפוך את הליגה לתחרותית יותר. הפועל כפר סבא ששיחקה ללא זרות בעונות האחרונות צירפה לקראת העונה את איבונה ואליגורה הפולניה ששיחקה בשנה האחרונה בעירוני קרית אתא וצפויה לצרף שחקנית נוספת מארה"ב.

בדאבליסטית מקרית אתא ישחקו שתי זרות מהעונה שעברה, אנה יאסיקובה ונטשה קרוק ובמקביל נמשכים חיפושים אחר מוסרת זרה במקומה של רון פונטי. בקבוצה נמצאים במו"מ עם אניה ויליקי לעונה הבאה. מ.כ. נווה שאנן מעוניינת להשאיר את יוליה ז'רנובה לעונה נוספת ולצרף את השחקנית הקזחית אוקסנה מיחולאפ.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */