יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:22

תל-יה ניצחו את נגב אילת בדרך לפיינל פור

המחזור העשירי בליגת הפוצ'יוולי סיפק לא מעט דרמות: יהלומי גורדון גברו על סנטוס בקרב תחתית, שלום מיכאלשווילי ולוכדי הנחשים ניצחו את וילדה חייה

|
שלום מיכאלשווילי תופס אוויר עם ביצוע וירטואוזי
שלום מיכאלשווילי תופס אוויר עם ביצוע וירטואוזי

ליגת הפוצ'יוולי מתקרבת לסיומה וריח מאבקי הסיום כבר באוויר. רגע לפני שהקבוצות החזקות בליגה יתמודדו על האליפות בפיינל פור, נותר עוד מקום אחד עליו התחרו נגב אילת ותל-יה אירועים במשחק המרכזי של המחזור.

מן העבר השני, קבוצות אמצע הטבלה שילכו להצלבה לא רוצות להסתבך ולהסתכן בירידה לליגת המשנה. כך נפגשו הברווזים עם סאן אנד ניקה, שכבר הבטיחה את מקומה בפיינל פור.

במשחק המרכזי והחשוב ביותר של המחזור ה-10 נפגשו נגב אילת ותל-יה אירועים. שתי הקבוצות בעלות מאזן דומה ויכולת טובה, רצו מקום בפיינל פור לאחר ששלוש קבוצות כבר הבטיחו את מקומם. תל-יה הגיעו ממוקדים וניצחו את המשחק בשתי מערכות. כעת יש להם מספר נקודות זהה לזה של נגב אילת ואם ינצחו במשחק הבא במחזור האחרון, הם יזכו להכנס לפיינל פור על חשבון נגב אילת.  

למשחק הראווה בין לוכדי הנחשים לוילדה חייה הגיע שלום מיכאלשווילי להופעת אורח בקבוצת הנחשים, במקומו של דודו טובי. הנחשים, שלא הפסידו אפילו מערכה אחת העונה, לא התקשו והתרכזו בתרגילים וירטואוזיים כדי לגרור תשואות מהקהל הנלהב שקיבל תצוגת פוצ'יוולי מרהיבה, מצידם של הנחשים לפחות. שלום ומראדונה הפציצו בשקאטקים וניצחו 0:2 קליל.

קבוצת הברווזים שהגיע מהליגה השנייה, רוצה מאוד להישאר והמחזור ה-10 סידר לה מפגש עם קבוצת הצמרת סאן אנד ניקה, שכבר הבטיחה את מקומה בפיינל פור. המערכה השנייה הייתה מותחת במיוחד ולאחר שהברווזים השוו ולקחו אותה להארכה ראשונה, כבר חשבנו שנראה מהפך ונלך למערכה שלישית. הארכה אחת הובילה לאחרת והמערכה הפכה למלחמת התשה בין הקבוצות עד שלבסוף סאן אנד ניקה ניצחו. הברווזים המתוסכלים הפסידו 0-2 וינסו להציל את כבודם במחזור האחרון.

במשחק האחרון נפגשו יהלומי גורדון וסנטוס לקרב תחתית, שהמפסידה ביניהם תרד ליגה ללא קרב נוסף במשחקי ההצלבה. יהלומי גורדון הראו עליונות ולמרות שסנטוס הפגינו נחישות במערכה השנייה היהלומים גרפו שתי נקודות עם ניצחון 2-0.

 (דרור עינב)
שלום מיכאלשווילי במקומו של טובי. תצוגה מרשימה של הנחשים (דרור עינב)
 

את המשחקים שפטו בוריס אמויאב ושלומי מוכתרי שנחת היישר מליכטנשטיין עם תואר של שופט בינלאומי בכדורעף חופים.

המחזור ה-11 והאחרון בעונה יתקיים לאחר פגרה של שבת אחת, בעוד שבועיים, בתאריך 31.8 בין השעות 15:00 עד 19:00 בנמל תל אביב. הכניסה חופשית

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */