יום רביעי, 03.07.2024 שעה 16:22

מארי, נדאל, ג'וקוביץ' וסרינה עלו לשמינית הגמר

סינסינטי: הבריטי גבר על יוז'ני, נולה על מונקו וגם דל פוטרו והאס עלו. נשים: סרינה הפכה פיגור לניצחון. כעת בערוץ ONE: אזרנקה מול ריבריקובה

|
אנדי מארי. התאושש מההדחה במונטריאול (רויטרס)
אנדי מארי. התאושש מההדחה במונטריאול (רויטרס)

אנדי מארי, השני בעולם, פתח את המסע שלו לתואר שלישי בקריירה בסינסינטי, כשניצח בסיבוב השני של טורניר המאסטרס את מיכאל יוז'ני 2:6 ו-3:6.

הסקוטי הוכיח כי התאושש מההדחה המוקדמת בסיבוב השלישי במונטריאול לפני שבוע. "חשוב לי מאוד לצבור כמה משחקים השבוע, לפני אליפות ארה"ב. הגשתי באחוזים גבוהים, לא עשיתי הרבה טעויות, אני מרוצה", אמר מארי, שזכה ביו.אס.אופן בשנה שעברה. בשמינית הגמר מארי יפגוש את ז'וליאן בנהטו מצרפת.

מיד אחריו עלה למגרש המרכזי המדורג ראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ הסרבי, מי שהפסיד למארי בגמר ווימבלדון ובגמר אליפות ארה"ב בשנה שעברה. נולה ניצח 5:7 ו-2:6 את חואן מונקו מארגנטינה, כיום 32 בעולם, אחרי שרק לפני כשנה שהה בטופ 10. מונקו חזר מפיגור 4:1 במערכה הראשונה ליתרון 4:5, אבל הסרבי לקח שלושה משחקונים ברצף והשתלט בחזרה על המשחק.

ג'וקוביץ ישחק בשמינית הגמר מול דייויד גופין הבלגי, שיחכה לנבחרת הדיוויס של ישראל בעוד כחודש על החימר. גופין עצר את ואצ'ק פוספיסיל הקנדי, שבשבוע שעבר הגיע עד חצי הגמר במונטריאול וקיבל כרטיס חופשי לטורניר, אחרי ניצחון 5:7, 6:1 ו-6:7 (6:8) דרמטי.

השלישי בעולם, ואלוף מונטריאול, רפאל נדאל עבר בקלות עם 2:6 ו-2:6 את בנג'ימין בקר הגרמני. נדאל ישחק בשמינית הגמר מול גרגור דימיטרוב הבולגרי.

נובאק ג´וקוביץ´ בפעולה (רויטרס)
נובאק ג´וקוביץ´ בפעולה. (רויטרס)
 

תומס ברדיך הצ'כי עבר אף הוא בקלות את ירקו נימינין הפיני עם 3:6 ו-2:6 וישחק מול טומי רוברדו הספרדי שהפתיע את המדורג תשיעי, סטן ואורינקה משוויץ עם 5:7, 6:3 ו-3:6.

המדורג שביעי, חואן מרטין דל פוטרו הארגנטיני, גבר 5:7 ו-5:7 על ניקולאי דווידנקו הרוסי, שבשיאו היה צמוד לרביעיית הצמרת. דל פוטרו, שזכה בטורניר וושינגטון לפני שבועיים וזכה באליפות ארה"ב ב-2009, ישחק בשמינית הגמר מול פליסיאנו לופס הספרדי, שעבר את ג'רמי שארדי, לאחר שהצרפתי פרש בפיגור 6:4 ו-2:2.

נדאל (רויטרס)
נדאל. ניצחון קל בדרך לשמינית הגמר (רויטרס)
 

טומי האס הגרמני קבע מפגש מסקרן עם רוג'ר פדרר בשמינית הגמר אחרי שניצח תוך 74 דקות, 4:6 ו-1:6 את מרסל גרנולרס הספרדי.

ג'ון איסנר האמריקאי השיג נצחון יוקרתי על רישאר גסקה הצרפתי 6:7 (6:8) ו-2:6. איסנר יפגוש בקרב של מגישים גדולים את החבר החדש בטופ 10, מילוש ראוניץ' הקנדי, שניצח את ינקו טיפסרביץ' הסרבי השוקע (20), 4:6 ו-6:7.

שמינית הגמר לגברים: ג'וקוביץ- גופין, ראוניץ' - איסנר, פרר - טורסנוב, לופס - דל פוטרו, פדרר - האס, דימיטרוב - נדאל, ברדיך - רוברדו, בנהטו - מארי.

סרינה פיגרה ועלתה
הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, שלוקחת השנה את הסבב ולא רק את הגראנד סלאמים בשיא הרצינות, מצאה עצמה בפיגור מפתיע 6:4 במערכה הראשונה מול ג'יני בושארד הקנדית העולה בת ה-19 ומדורגת 62 בעולם. בושארד כבר היתה על סף שבירה ל-1:2 במערכה השנייה אבל אז התעוררה וויליאמס והשלימה 2:6 ו-2:6 בדרך לשמינית הגמר, שם תפגוש במונה ברתל הגרמניה, שהפתיעה את מריה קרילנקו מרוסייה עם 4:6 ו-4:6.

סרינה וויליאמס (רויטרס)
וויליאמס. קאמבק מרשים (רויטרס)
 

צמד הזוגות הטוב בעולם, שרה אראני (6) ורוברטה וינצ'י (12), שוב יאלצו לשחק אחת מול השנייה. שתיהן עבדו קשה בדרך למפגש, לאחר שאראני ניצחה את פולונה הרצוג הסלובנית 4:6, 7:5 ו-4:6 ובת ארצה, וינצ'י, ניצחה את אנדריאה פטקוביץ' מגרמניה 4:6, 7:6 ו-3:6.

אנג'ליקה קרבר הגרמניה, פיינאליסטית השנה שעברה, קיבלה פייט מאליסה קליבאנובה, שחוזרת לעצמה אחרי שהחלימה ממחלת הסרטן. קליבאנובה שנמצאת כיום 584 בעולם, הוליכה 3:5 במערכה הראשונה, אבל קרבר השלימה מהפך וניצחה 6:7 ו-2:6. הגרמניה תפגוש בשמינית הגמר את נה לי הסינית, בשחזור הגמר מאשתקד. לי הפסידה במפתיע 6:4 במערכה הראשונה ללורן דיויס בת ה-19 מארה"ב אבל חזרה עם 1:6 ו-1:6 בשתי המערכות הבאות.
 

אנג´ליקה קרבר בפעולה (רויטרס)
קרבר בפעולה. קיבלה פייט אבל השלימה מהפך (רויטרס)
 

פטרה קביטובה הצ'כית שוב נקלעה למשחק צמוד מול יריבה בינונית, אך הפעם יצאה ממנו בשלום. אלופת ווימבלדון 2011 גברה לבסוף 4:6, 7:6 (9:7) ו-3:6 על מרטינה ארקוביץ' מניו זילנד. סאם סטוסר האוסטרלית , אלופת ארה"ב ב-2011, גברה 3:6 ו-6:7 על ג'ימי האמפטון האמריקנית. הצ'כית תפגוש לקרב מסקרן מאוד את קרולין וזניאקי הדנית, שהתגברה על מוניקה ניקולסקו העקשנית מרומניה עם 4:6 ו-3:6.

שתי הפתעות גדולות התרחשו הלילה בטורניר הנשים. אלופת ווימבלדון, מריון ברטולי, שמיד לאחר ההפסד הודיעה על פרישה, ו-ונוס וויליאמס הוותיקה הודחו. ברטולי הפסידה לסימונה האלפ מרומניה 6:3, 4:6 ו-1:6. ואלו ונוס נוצחה ע"י אלנה וסנינה מרוסייה 2:6, 7:5 ו-2:6. ונוס נלחמה והשיגה את המערכה השנייה, אבל כוחה לא עמד לה במערכה השלישית והיא תאבד את נקודות חצי הגמר מהשנה שעברה.

ונוס (רויטרס)
ונוס. עוד הפסד והדחה מוקדמת (רויטרס)
 

וסנינה תשחק בסיבוב השלישי מול הרביעית בעולם, אגה רדוונסקה שגברה על וארבה לאפצ'נקו האמריקנית 4:6 ו-0:6. ילנה ינקוביץ הסרבית חזרה מפיגור מול אקטרינה מקרובה הרוסייה לנצחון 6:2, 3:6 ו-3:6. סלואן סטיבנס תהיה יריבתה הבאה.

מגדלנה ריבריקובה גברה במותחן ענק על אליז קורנה הצרפתיה 6:3, 5:7 ו-5:7. הסלובקית כבר הוליכה 0:5 במערכה השלישית, וקורנה חזרה מהבור עד 5:5 עם נקודות שבירה לטובתה, אבל זה לא הספיק לצרפתיה. ריבריקובה תפגוש בשמינית הגמר את אזרנקה, במשחק שישודר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50.

שמינית הגמר לנשים: סרינה - ברתל, סטסור- האלפ, רדוונסקה- וסנינה, קרבר- לי, אראני- וינצי, ינקוביץ-סטיבנס, קביטובה- ווזניאקי, ריבריקובה- אזרנקה.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */