יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:50

שראפובה הפסידה לסטיבנס, רוג'ר פדרר חזר לנצח

סינסינטי: הרוסיה פתחה ברגל שמאל את שיתוף הפעולה שלה עם ג'ימי קונורס כשהפסידה 2:6, 7:6 (7:5) ו-6:3 לאמריקאית. השווייצרי גבר על קולשרייבר

|
שראפובה בפעולה. פתחה ברגל שמאל (רויטרס)
שראפובה בפעולה. פתחה ברגל שמאל (רויטרס)

שיתוף הפעולה הראשון בין מריה שראפובה לג'ימי קונורס כמאמן התחיל אמש (שלישי) ברגל שמאל, כשהשלישית בעולם הפסידה במשחק הראשון בטורניר סינסינטי לאמריקנית סלואן סטיבנס 6:2, 6:7 (5:7) ו-3:6.

שראפובה פתחה טוב עם 2:6 ו-0:2, אבל אז סטיבנס נכנסה למשחק, לקחה את המערכה השנייה לשובר שוויון וניצלה את החלודה של שראפובה שיצרה 60 טעויות בלתי מחויבות ו-11 טעויות כפולות, כדי להשיג ניצחון גדול. הרוסיה לא שיחקה מאז נפצעה בוימבלדון,

"בשלב מסוים איבדתי את הסבלנות והתחלתי לטעות. לא שיחקתי הרבה זמן אבל זה לא תירוץ" אמרה שראפובה בסיום". סטיבנס פתחה את הדלת לשראפובה כשביצעה טעויות כפולות בנקודות משחק, אבל לבסוף טעות נוספת של שראפובה הכריעה את המשחק.

ויקטוריה אזרנקה השנייה בעולם, שפרשה בשבוע שעבר ברגע האחרון מטורניר טורנטו עקב פציעה בגב התחתון, כמעט והסתבכה במשחקה הראשון בטורניר סינסינטי במדינת אוהיו, אבל בסופו של דבר עלתה לשמינית הגמר עם נצחון 1:6 ו-6:7 (6:8) על ואניה קינג מארה"ב. קינג כבר הוליכה 0:3 במערכה השנייה אבל הבלארוסית הצליחה לחזור, לכפות שובר שוויון ולנצח לראשונה מאז הפסידה לסמנתה סטוסר בגמר קרלסבאד.

אזרנקה (רויטרס)
אזרנקה. הסתבכה אך עלתה (רויטרס)
 

אנה איבנוביץ' הוליכה בבטחה 2:6 ו-2:5 עם חמש נקודות משחק מול הצרפתיה אליז קורנה, אבל איבנוביץ האומללה לא הצליחה לסגור את המשחק ומי שניצחה הייתה הצרפתיה שחזרה בגדול עם 6:7 (6:8) במערכה השנייה ו-4:6 בשלישית, כשהיא בעצמה נזקקת לשש נקודות משחק בסיום. 

כמו שראפובה, גם פיינליסטית ווימבלדון, סבין ליזיקי מגרמניה, חזרה לראשונה למגרשים מאז ווימבלדון ונוצחה. מי שהדיחה את הגרמניה היא ילנה ינקוביץ' הסרבית עם 6:7, 7:5 ו-2:6. קרולין ווזניאקי, שהתרגלה כבר לפשל, הפתיעה עם 1:6 ו-1:6 קליל על שואי פנג הסינית. מגדלנה רבירקובה הסלובקית המשיכה בתקופה הנהדרת שלה וגברה על יוליה גרגאס השוקעת, 2:6, 6:4 ו-4:6.

איבנוביץ´ (רויטרס)
איבנוביץ´. הודחה מהטורניר (רויטרס)
 

במשחקים נוספים בסיבוב הראשון, ניצחה אנדריאה פטקוביץ' מגרמניה שעלתה מן המוקדמות את דניאלה הנטוחובה הסלובקית שקיבלה כרטיס חופשי 6:2, 4:6 ו-1:6. גרמנייה אחרת מונה ברתל, הבלתי יציבה ניצחה את לוסי סאפארובה הצ'כית 3:6 ו-4:6.

פולונה הרצוג הסלובנית, שעלתה מן המוקדמות, הפתיעה את אחת השחקניות המצטיינות של החודש האחרון, דומיניק סיבולקובה הסלובקית עם 2:6 ו-4:6.

ג'ימי האמפטון המקומית ניצחה את אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה המתדרדרת מרוסייה 5:7, 6:4 ו-3:6.

גברים: פדרר חזר לנצח, פרר כמעט הופתע
אחרי שורה של הפסדים מביכים בחודשים האחרונים, חזר אתמול רוג'ר פדרר לנצח. אלוף סיניסינטי 2012 גבר על הגרמני פיליפ קולשרייבר 3:6 ו-6:7 (7:9) ועלה לסיבוב השלישי.

מי שכמעט והופתע הוא הרביעי בעולם, דוד פרר, ששרד את ראיין האריסון האמריקני בן ה-20 עם 6:7 (5:7), 6:3 ו-4:6. פרר הודח במונטריאול אחרי משחק אחד בלבד ולא היה רחוק מהדחה כואבת נוספת. "אני מניח שהייתי צריך להגיש טוב יותר, היו לי הזדמנויות במשחק הזה" אמר האריסון.

דוד פרר. כמעט והופתע (רויטרס)
דוד פרר. כמעט והופתע (רויטרס)
 

בנוסף לפדרר ופרר, גם גרגורי דימיטרוב הבולגרי עלה לסיבוב השלישי עם 3:6 ו-2:6 על בראיין בייקר האמריקאי. גם ז'וליאן בנהטו הצרפתי בין 16 האחרונים לאחר שניצח את ראדק סטאפנק הצ'כי 2:6, 7:5 ו-6:7.

פליסיאנו לופס הספרדי הפתיע את המדורג 10, קאי נישיקורי מיפן עם 4:6 ו-6:7. מיכאל יוז'ני מרוסייה גבר על ארנסט גולוביס הלטבי 5:7 ו-3:6. ואצ'ק פוספיסיל הקנדי, שבטורניר חייו הגיע בשבוע שעבר עד חצי גמר טורניר מונטריאול, קיבל כרטיס חופשי לטורניר ועבר את ז'יל סימון הצרפתי המדורג 15, שפרש בפיגור 6:3 ו-1:1.

פליסיאנו לופס (רויטרס)
לופס. הדיח את נישיקורי היפני (רויטרס)
 

ג'ון איסנר ניצח את פלוריאן מאייר הגרמני 3:6 ו-4:6 ואילו ניקולאי דווידנקו הוותיק ניצח במפתיע את הצרפתי העולה בנואה פאייר 6:7 ו-3:6. טומי האס בן ה-35 גבר 4:6 ו-4:6 על קווין אנדרסון מדרא"פ.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */