יום חמישי, 19.09.2024 שעה 03:12

1:1 לנבחרת הצעירה מול בלגיה בבכורה של ניס

הנבחרת החדשה, בהנהגת המנהל הטכני, פתחה את דרכה עם תוצאת תיקו במשחק אימון בבריסל. מזרחי כבש (17), וטוקלה השווה. גיא לוזון צפה מהיציע

|
מיכאל ניס. בכורה בבריסל (חגי ניזרי)
מיכאל ניס. בכורה בבריסל (חגי ניזרי)

נבחרת ישראל הצעירה החדשה בראשות המנהל הטכני של נבחרות ישראל, שהוא גם מאמן הנבחרת, מיכאל ניס, ערכה היום (שלישי) את הבכורה של הגרמני במשחק אימון בבריסל מול נבחרת בלגיה שהסתיים ב-1:1.

ישראל עלתה ליתרון בדקה ה-17 משער של אופיר מזרחי בהתקפה מתפרצת, אך ספגה את השוויון 2 דקות מאוחר יותר מרגליו של איגור וטוקלה, לאחר בישול של מקסים לסטיאן, חברו של ליאור רפאלוב בברוז'. אגב, מאמנה הקודם של הנבחרת ומאמן סטנדרד ליאז', גיא לוזון, היה ביציע.

הנבחרת החדשה החליפה את זו שאירחה את יורו 2013 בישראל והמאמן הגרמני הריץ את הפנים החדשות של העתיד הישראלי. חלק מהשחקנים החדשים בנבחרת הם ניב זריהן ממ.ס אשדוד, אמיר עגייב מבני יהודה וכובש השער, מזרחי, מעירוני ק"ש.

מי שפתח בהרכב הוא דור מיכה ממכבי ת"א, שנופה רגע לפני תחילת היורו. השוער השני של מכבי ת"א, שהיווה גם את השוער השני של הנבחרת הקודמת, ברק לוי, פתח גם הוא בהרכב.

חוליית ההגנה נשארה זהה מהנבחרת של לוזון. אלי דסה וטאלב טוואטחה פתחו בעמדות המגינים, כאשר אדי גוטליב ובן והבה פתחו כבלמים.

הרכב נבחרת ישראל: ברק לוי, אלי דסה, טאלב טוואטחה, אדי גוטליב, בן והבה, גדי קינדה, עאהד עזאם, ניב זריהן, אמיר עגייב, דור מיכה, אופיר מזרחי.

אופיר מזרחי. שער בבלגיה (עמית מצפה)
אופיר מזרחי. שער בבלגיה (עמית מצפה)
 

 

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */