יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:48

מליקסון וכיאל בהרכב, גוטמן: יש פה מחוייבות

הקשר, שהיה בספק למשחק ההכנה ב-21:00 מול אוקראינה, החלים ויהיה ב-11, בן בסט ושכטר בחוד. המאמן: "מרוצה מהגישה". עטר וריקן ייעדרו

|
אימון הנבחרת בקייב (אתר ההתאחדות לכדורגל)
אימון הנבחרת בקייב (אתר ההתאחדות לכדורגל)

נבחרת ישראל קיימה אמש (שלישי) באיצטדיון האולימפי בקייב את האימון המסכם שלה לקראת משחק הידידות הערב (21:00) מול נבחרת אוקראינה. עד כה נמכרו כ-32 אלף כרטיסים למשחק והצפי הוא שכ-40 אלף צופים יהיו באצטדיון. אימון הנבחרת החל באיחור בגלל אימון הנבחרת האוקראינית.

שחקן פ.צ ציריך, אבי ריקן, לא יהיה כשיר ולא יעמוד לרשותו של המאמן למשחק. החלוץ, אלירן עטר, נלקח היום אחה"צ ע"י מנהל הנבחרת, ישראל שצוצ'ינסקי והרופא, ד"ר רוסנובסקי, לטיפול שיניים דחוף, בשל הכאבים העזים מהם הוא סובל בימים האחרונים. עטר טופל ע"י רופא מומחה במרפאת שיניים כירורגית ובהמשך לכך, ייעדר גם הוא מהסגל למשחק.

המאמן אלי גוטמן פירסם את ההרכב למשחק. הקשר, מאור מליקסון, שנפצע ונטש את האימון, החלים ויפתח ב-11. בירם כיאל זכה לעדיפות על פני מהראן ראדי בקישור.

ההרכב המלא: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי, רמי גרשון, שרן ייני, בירם כיאל, ביברס נאתכו, מאור מליקסון, עדן בן-בסט  ואיתי שכטר.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה לפני האימון, התייחס גוטמן לחשיבות המשחק מחר, לקראת המשחקים בספטמבר: "מדובר במשחק הכנה אחרון עבורנו לפני המשחקים נגד אזרבייג'אן ורוסיה בתחילת החודש הבא. אוקראינה נבחרת חזקה מאוד ועבורנו זה חשוב שתהיה לנו הכנה חזקה".

על המצב בו הוא מקבל את שחקניו אמר גוטמן: "אני מרוצה מאוד מהגישה של השחקנים ומאיך שאני מקבל אותם בנבחרת. אני מרוצה מחדר ההלבשה שלנו וזה נותן לי הרבה תקוות לעתיד לבוא. יש שחקנים רבים שכבר משחקים בליגות השונות באירופה וגם השחקנים של מכבי ת"א, הפועל ת"א ומכבי חיפה שיחקו כבר העונה. בסה"כ אני מאוד שבע רצון מרמת המחוייבות של השחקנים ומהגישה שלהם".

גוטמן באימון הנבחרת (אתר ההתאחדות לכדורגל)
גוטמן באימון הנבחרת (אתר ההתאחדות לכדורגל)
 

"אנחנו מקיימים הכנה למשחק נגד אזרבייג'אן, עם מבט גם לרוסיה. אנחנו לא מקלים ראש במשחק נגד אזרבייג'אן. ההכנה שלנו היא מאוד רצינית וזה משהו שכולנו מחוייבים אליו. אי אפשר לצאת ולייצג את הנבחרת בלי מלוא הרצינות".

גוטמן נשאל האם הוא אופטימי לגבי ההמשך וענה: "אני אופטימי. בגילי אני אומר רק את מה שאני מאמין בו. אני אישית מאמין ואת האמונה הזו אני שולח לשחקנים שלי".

על ההחלטה לזמן את יוסי בניון, למרות שאינו חתום באף קבוצה, אמר גוטמן: "ההחלטה שקיבלתי היא שיוסי יהיה בסגל הנבחרת. רק מי שנמצא בתוך חדר ההלבשה מבין שקיבלתי את ההחלטה הנכונה. על המגרש יוסי יכול לתרום. הוא אומנם לא בכושר עכשיו לשחק 90 דק', אבל יש לו ערך מוסף".

בניון וגוטמן. הכנה אחרונה (אתר ההתאחדות)
בניון וגוטמן. הכנה אחרונה (אתר ההתאחדות)
 

"כמאמן נבחרת אתה תמיד צריך לקחת בחשבון פציעות של שחקנים ולדעת לעשות את הכי טוב שיש עם הסגל הכשיר. יש לנו שחקנים פצועים, תומר חמד, ערן זהבי ואלירן עטר, אבל זה הכדורגל וכמאמן הנבחרת אני תמיד מוכן לעשות את הטוב ביותר עם הסגל הקיים". סיכם גוטמן.

הקפטן יוסי בניון ענה לשאלות העיתונאים והתייחס תחילה לחשיבות המשחק: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו. אנחנו מעדיפים לשחק משחק נגד יריבה קשה וחזקה כמו אוקראינה כדי שתהיה לנו את ההכנה הכי טובה למשחקים נגד אזרבייג'אן ורוסיה".

"אנחנו צריכים את ההכנה המקסימלית והמשחק בהחלט יהווה זאת. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד נגד יריבה עיקשת שניצחה 0:4 את מונטנגרו. היא כרגע ראשונה בבית, כך שאנחנו בהחלט נעבוד קשה. נקווה לסיים את המשחק הזה עם ניצחון".

טיבי ונאתכו בקייב (אתר ההאתחדות לכדורגל)
טיבי ונאתכו בקייב (אתר ההאתחדות לכדורגל)
 

הקפטן התייחס לעתידו המקצועי ולכך שטרם סגר בקבוצה לעונה הקרובה: "אני תמיד גאה להגיע לנבחרת. זו זכות גדולה לייצג את המדינה. אני מעריך את העובדה שאלי זימן אותי לסגל למרות שאין לי עדיין קבוצה. אני מאמין שאסגור בימים הקרובים".

"יש אווירה כ"כ טובה בנבחרת ואני נהנה מכל רגע. אנחנו באים לעשות את המקסימום. אני מקווה לקבל את הדקות שלי ולעזור להצלחת הנבחרת".

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */