יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:52

נבחרת הג'ודו צפויה לצאת לאליפות העולם בריו

באיגוד החלו בהכנות למרות שהתמיכה הכספית המובטחת מהוועד האולימפי טרם הגיעה. משה פונטי: "זקוקים לכסף, כרגע לא נעצור את ההכנות"

|
משה פונטי. לא עוצר את ההכנות (חגי ניזרי)
משה פונטי. לא עוצר את ההכנות (חגי ניזרי)

איגוד הג'ודו צפוי להודיע לקראת סוף השבוע כי המשלחת הישראלית תצא לאליפות העולם שתערך בעוד כשבועיים בריו דה ז'אנרו. הנבחרות פתחו בהכנות לקראת התחרות למרות העובדה שהאיגוד עדיין ממתין לתמיכה כספית למימון הנסיעה.

הג'ודאים התאספו היום (ראשון) למחנה אימונים בן חמישה ימים בקיבוץ שדות ים, על אף שיציאתם לאליפות העולם עדיין מוטלת בספק. באיגוד החליטו להמשיך בהכנות למרות המצב הנוכחי, לפיו הם עדיין זקוקים לתמיכה כספית שתאפשר את יציאת הנבחרות לריו.

הוועד האולימפי הודיע כי יעביר סכום של מאה אלף ש"ח לצורך כך ולטענת גורמים באיגוד הג'ודו גם במינהל הספורט מנסים להירתם לנושא ולגבש תקציב, אך ראשי הענף מבהירים כי הזמן הולך ואוזל.

עם זאת, בוועד האולימפי הבטיחו כי יעמדו בהתחייבויותיהם, מה שיאפשר את יציאת המשלחת.
"כרגע אנחנו ממתינים לתקציב ואת ההחלטה הסופית נקבל ביום רביעי", הבהיר יו"ר האיגוד משה פונטי. "אם התמיכה תגיע והכסף שאנחנו זקוקים לו ייכנס לקופת האיגוד עד יום שלישי כפי שהובטח, אודיע למחרת לספורטאים שהם יוצאים לאליפות העולם. בכל אופן כרגע לא נעצור את ההכנות שלהם".

בכל מקרה, באיגוד התכוננו גם לתסריט הגרוע מכל. אם עד לסוף השבוע לא תתקבל התמיכה הכספית הדרושה, באיגוד הג'ודו יודיעו כי אין באפשרותם לממן את נסיעת המשלחת, אולם יאפשרו לג'ודאים לנסוע ולהתחרות במימון עצמי.

משה פונטי. זקוק לתמיכת הוועד האולימפי (יוסי ציפקיס)
משה פונטי. זקוק לתמיכת הוועד האולימפי (יוסי ציפקיס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */