יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:56

ישראל התאמנה בנוקיה, שיבק: חזרנו טובים יותר

הנבחרת ערכה אימון ראשון מאז החזרה מאיטליה ללא הלפרין וטיוס שערכו אימון קל. המאמן: "זה מה שחשוב". לימונד: "הפקנו דברים חיוביים"

|
עומרי כספי, גיא פניני ועידו קוז´יקרו (יניב גונן)
עומרי כספי, גיא פניני ועידו קוז´יקרו (יניב גונן)

נבחרת ישראל ערכה הערב (ראשון) בהיכל נוקיה אימון ראשון לאחר שרשמה ניצחון אחד על פולין ושני הפסדים לאיטליה וגאורגיה בטורניר ההכנה בטרנטו, איטליה, שהוא הראשון מבין שלושה לקראת אליפות אירופה שתפתח בחודש ספטמבר בסלובניה.

קפטן הנבחרת, יותם הלפרין, שנפצע בברכו במשחק מול פולין והושבת עד חזרתה של הנבחרת ארצה, ערך חימום קליל ואימון פילאטיס בצידי המגרש ויעבור במהלך הלילה בדיקת MRI.

סנטר הנבחרת, אלכס טיוס, סוחב מתיחה במפשעה מהמשחק נגד איטליה, לא התאמן וערך שחרור בחדר ההלבשה. בנבחרת מקווים שהשחקן ישוב לפעילות ביום שלישי הקרוב. שחקני מכבי חיפה, בן רייס ואלכס צ'וברוביץ', ששוחררו מהנסיעה לאיטליה, שבו לסגל.

על אף שני ההפסדים, אריק שיבק והצוות המקצועי יכולים להיות מועדדים מאוד מהיכולת שהפגינו מספר שחקנים מובילים בנבחרת. הנבחרת תמריא בבוקר יום שישי הקרוב לאנטוורפן, בלגיה, שם תקיים טורניר מרובע נוסף, שם תשחק נגד פולין (שבת), איטליה (ראשון) ובלגיה (שני) ותשוב ארצה ביום שלישי אחר הצהריים.

לאחר מכן, תקיים הנבחרת שני משחקי הכנה אחרונים נגד נבחרת גיאורגיה, במדיה המשחקים אקס מכבי ת"א גיאורגי שארמדיני, וגארד הצהובים, ריקי היקמן, שיגיעו לאולם בגין באילת ב-26 באוגוסט ולרוממה המחודש ב-28 לחודש.

לימונד:פתיחות חלשות זה חלק מההכנה

גארד הפועל ת"א והנבחרת, רביב לימונד, אמר: "אנחנו כרגע לא בשלבי סיכומים, אלא בהכנה לטורניר ואני חושב שלמרות ההפסדים, הצלחנו להפיק דברים חיוביים לקראת אליפות אירופה ואני מקווה שנעשה תוצאות טובות".

"פתיחות חלשות הן חלק מההכנה. לוקח לשחקנים זמן להוריד חלודה ולהיכנס לכושר משחק, אבל אני מרגיש שאחרי הטורניר הראשון והאימון הערב, אנחנו כבר נמצאים בכושר יותר טוב ומרגישים אחד את השני טוב יותר על המגרש".

יוגב אוחיון ורביב לימונד (יניב גונן)
יוגב אוחיון ורביב לימונד (יניב גונן)
 

"אני משתדל לעזור במיוחד בהגנה, כי כל מי שנמצא פה הוא שחקן מוביל בקבוצה שלו ויכול לייצר נקודות, כך שאני מוכן לעשות את העבודה השחורה. באיטליה המאמן החליט לפתוח איתי, אבל באליפות הוא יכול לעלות החמישייה עם שחקן אחר ואני פשוט מחפש לתת מעצמי לנבחרת, להשתלב ולתרום כמה שיותר".

המאמן הלאומי, אריק שיבק אמר: "פתחנו את המחנה במשחק ראשון טוב, אבל הורדנו את הרגל מהגז בשבע הדקות האחרונות. נגד האיטלקים פתחנו חלש, אבל שיחקנו טוב מאוד נגד קבוצה ששומרת מאוד חזק ונגד הגרוזינים שוב פתחנו חלש, אבל שיחקנו בצורה טובה".

יותם הלפרין (יניב גונן)
יותם הלפרין מתמתח (יניב גונן)
 

"עיבינו את הסגל בעזרת אפיק ניסים וניצן חנוכי שנתנו לנו הרבה דקות טובות מהספסל. בסך הכל, מה שחשוב במחנות כאלה זה שנחזור טוב יותר משיצאנו ואני חשוב שזה מה שקרה באיטליה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */