יום שבת, 06.07.2024 שעה 02:13

אגה רדוונסקה וסרינה עלו לחצי הגמר בטורונטו

הפולנייה ניצחה את אראני ותפגוש את האמריקאית שניצחה את רבירקובה. לי מול קריסטיאה בחצי השני. מונטריאול: ג'וקוביץ' מול נדאל ודרבי קנדי בחצי

|
סרינה וויליאמס מרוצה בקנדה (רויטרס)
סרינה וויליאמס מרוצה בקנדה (רויטרס)

סרינה וויליאמס, אגה רדוונסקה, נה לי וסורנה קריסטיאה עלו לחצי גמר טורניר הנשים בטורונטו, המועבר בשידורים ישירים בערוץ ONE. בטורניר מונטריאול של הגברים עלו נובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל לעימות ביניהם בחצי הגמר ולצידם ממשיך המסע המופלא של המקומי, ואצ'ק פוספיסיל.

סרינה וויליאמס, הראשונה בעולם, לא התקשתה להביס בתוך שעה את מגדלנה רבירקובה הסלובקית 1:6 ו-1:6 בתוך שעה. וויליאמס ירתה שבעה אייסים ושמה סוף לשמונה הניצחונות הרצופים של הסלובקית שזכתה בטורניר וושינגטון לפני כשבוע. וויליאמס תפגוש בחצי הגמר את אגה רדוונסקה.

רדוונסקה, הרביעית בעולם, ניצחה בקושי את השישית בעולם, שרה אראני מאיטליה 6:7 (1:7) ו-5:7. המשחק נפתח עם שמירה על ההגשה לכל צד אבל מאותו רגע אראני שברה ורדוונסקה שברה בחזרה עד שובר השוויון, בו שלטה הפולנייה באופן מוחץ וניצחה 1:7.

במערכה השנייה הצליחה רדוונסקה לברוח ל-1:3, אבל אראני חזרה ל-3:3. רדוונסקה שברה שוב והגישה למשחק במצב של 4:5, רק כדי להישבר שוב ל-5:5. אבל הסיום היה של הפולנייה, ששברה שוב ושמרה על ההגשות כדי לנצח במערכה השנייה 5:7.

נה לי הסינית, פיינליסטית השנה שעברה וכיום חמישית בדירוג הנשים, עלתה לחצי הגמר מיד אחריה עם 6:7 ו-2:6 על הסלובקית, דומיניקה סיבולקובה.

סיבולקובה, אלופת קרלסבאד מלפני שבועיים שנמצאת בכושר מצוין, הצליחה לחזור מפיגור שבירה במערכה הראשונה, אך נכנעה בשובר השוויון 1:7. לי שברה ל-1:3 במערכה השנייה ומשם כבר ברחה קדימה אל חצי גמר.

צפו בסרינה מביסה את ריבריקובה

לי תשחק בחצי הגמר מול הרומניה סורנה קריסטיאה שניצלה משחק נוראי ומלא טעויות (57!) של אלופת השנה שעברה פטרה קביטובה מקנדה וניצחה 6:4, 5:7 ו-2:6. קביטובה הוליכה 4:5 במערכה השנייה, משחקון מנצחון , אבל יצאה מאיפוס וקריסטיאה זכתה בשבעה משחקונים רצופים בדרך ל-0:4 במערכה השלישית משם הצ'כית כבר לא הצליחה לחזור.

נה לי, ממשיכה להרשים (רויטרס)
נה לי. ברחה במערכה השנייה (רויטרס)
 

מונטיריאול: ג'וקוביץ' יפגוש את נדאל
נובאק ג'וקוביץ', הראשון בעולם, ורפאל נדאל, הרביעי בעולם, יעלו בחצי גמר טורניר מונטריאול לעימות חזיתי ראשון מאז חצי גמר הרולאן גארוס. השניים לא התקשו ברבע הגמר. נולה הביס את השמיני בעולם, רישאר גסקה מצרפת 1:6 ו-2:6 תוך 50 דקות. נדאל עבד שעה ו-18 דקות בדרך ל-2:6 ו-4:6 על מרינקו מטוסביץ' האוסטרלי שעלה מהמוקדמות.

נדאל זכה בטורניר בקנדה ב-2005 ו-2008, ג'וקוביץ' זכה בטורניר שלוש פעמים כולל השנה שעברה בה נצח את גסקה בגמר. זה יהיה המפגש ה-36 בין הסרבי לספרדי.

נדאל שמח (רויטרס)
נדאל שמח (רויטרס)
 

המסע החלומי של המדורג 71 בעולם, ואצ'ק פוספיסיל, המשיך. הקנדי בן ה-23, שהדיח את תומס ברדיך בשמינית הגמר, נהנה מפרישה מוקדמת של ניקולאי דווידנקו מרוסיה בפיגור 3:0 במערכה הראשונה, עלה לחצי הגמר  וייכנס לראשונה בקריירה לטופ 50 כשייצא הדירוג הבא.

ואסק פוספיסיל (יניב גונן)
פוספיסיל. ממשיך במסע המופלא שלו (יניב גונן)
 

פוספיסיל שזכור לאוהדי הטניס בארץ מניצחון נבחרת קנדה על ישראל ברמת השרון, ישחק בחצי הגמר בדרבי היסטורי מול הקנדי הבכיר, מילוש ראוניץ' שכבר על ארנסט גולביס הלטבי 6:7 (3:7), 6:4 ו-4:6. אגב, 44 שנים לא הגיע קנדי לחצי הגמר במונטריאול. "זה גדול עם כל המשמעויות, זה יום נפלא לטניס הקנדי וזה יעורר מחדש את כל הילדים שמשחקים פה", אמר ראוניץ'. עבור ראוניץ , זהו גם חצי גמר ראשון בטורניר מאסטרס אחרי שבשנה שעברה נעצר ברבע הגמר.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */